Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko miehelle liikaa ja miten voin asian korjata?

Vierailija
29.08.2020 |

Olimme miehen kanssa suunnitelleen tekevämme jotain lauantaina, kun hän on ensin saanut autettua veljeään muutossa. Emme siis asu vielä yhdessä. Laitoin hänelle sitten päivällä vielä viestiä, että nähdäänkö tämän jälkeen. Hän aukaisi viestin, mutta ei vastannut.

Odottelin n. Tunnin ja kun vastausta ei kuulunut, laitoin hänelle hieman kiukkuista viestiä.

Sitten kului useampi tunti ja illemmasta huomasin, että hän on ollut muualla somessa paikalla, mutta ei vastannut minulle. Suutuin tästä ja laitoin todella vihaista viestiä, ja spämmäsin usealla viestillä syyttäen häntä esim. valehtelijaksi. Ja tiedän, että tuo oli lapsellista ja typerää, mutta mielestäni hän teki väärin kun ei laittanut minulle edes yhtä viestiä ja ilmoittanut mitään, kun ensin kysyin ihan asiallisesti.

Illalla hän sitten lopulta vastasi olevansa kavereilleen kuskina, ja vastasi myös kiukkuisesti takaisin että ei ole valehdellut jne. Sen jälkeen hän ei ole vastannut, spämmäsin siis taas vihaisilla viesteillä.

Suutuinko mielestänne turhasta? Ja jos kyllä, niin voiko tilanteen enää korjata? Ahdistaa kun hän ei ole vieläkään eilisillan viestejäni edes lukenut... Ja joku kuitenkin kohta täällä haukkuu minua hulluksi, niin kyllä, tiedostan että spämmääminen vihaisilla viesteillä menee yli ja oli typerää.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ymmärrät katua, se on jatkossa elämää ajatellen hyvä. Sillä tavoin sitä ihminen kehittyy. Tuon kyseisen miehen suhteen menetit kyllä tod.näk. mahdollisuutesi.

Vierailija
22/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mies kovin innoissaan sinusta ole, kun ei ehdi yhtä viestiä laittaa. Ihan asiasta olet käärmeissäsi, Mutta ehkä se hermostuminenkin meni vähän yli. Joskus on parempi kokeilla viileämpää lähestymistapaa. Jos mies ei laita mitään, älä laita sinäkään äläkä jää odottelemaan kotiin tuntikausiksi vaan tee jotain mistä itse tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään ymmärrät katua, se on jatkossa elämää ajatellen hyvä. Sillä tavoin sitä ihminen kehittyy. Tuon kyseisen miehen suhteen menetit kyllä tod.näk. mahdollisuutesi.

Enpä usko. Ei mies mihinkään lähde, kun ei ole toista varalla. Mitään vakavaa hän tuskin silti aapeen kanssa haluaa, kuten ei ole tähänkään asti halunnut. Leikittely jatkuu, mutta nyt mies on entistä enemmän varuillaan.

Vierailija
24/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahtaminen ei ikinä edesauta mitään. Aivan sama oliko mies ennestään tosissaan vai ei.

Vierailija
25/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihtoehdot ovat että mies haluaa nyt erota tai jatkaa leikkimistä minun kanssani? Empä kai asialle sitten mitään voi, kai minunkin on vaan parempi unohtaa hänet enkä pidä enää yhteyttä.

- Ap

Vierailija
26/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille, et olis tupsukkaa tarjolla. Kyllä se siitä leppyy 😉

Vierailija
27/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin odottelun jälkeen laitoit jo kiukkuista viestiä. Taidat olla melko kipakka ihminen. Ei todennäköisesti ehtinyt heti vastata muutohomman takia, kun ei vielä tietoa lopullisesta aikatalulusta. 

Joo, näin epäilen kyllä itsekin kun sen viestin laitoin niihin aikoihin päivällä kun hän todennäköisesti oli muuttohommissa.. Laitoin anteeksipyynnön tänään perään, mutta jos/kun hän viestin joskus aukaisee niin samalla aukaisee ne 10 raivo viestiä.. Kyllä kaduttaa :/

- Ap

Joku voisi tehdä sovelluksen joka rajoittaisi samalle henkilölle lähtevien viestien määrän esim 1/tunti jos henkilö ei ole vastannut.

Tai jos on pakko laittaa jollekin viesti, koska vituttaa, lähetä  se ensin itsellesi. Sitten voi vielä harkita onko kiva kun saa tällaisen sekoviestin.

Monta monessa, malttia niiden viestien kanssa.

Vierailija
28/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi rakastunut, hän ilman muuta vastaisi sekä haluaisi viettää mahdollisimman paljon aikaa sinun kanssasi. Eli ei ole. Ei tuossa ole mitään tulkinnan varaa. Skitsoilusi on ihan ymmärrettävää, mutta turhaa. Se vain alleviivaa miehelle että hän on niskanpäällä ja kaikki valta teidän suhteessa on hänellä, sillä sinä olet rakastunut ja hän ei.

Vierailija
29/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin sua kohtaan

Einole kiinnostunut tarpeeksi jos ei edes vastaa.

Mutta - säkin käyttäydyit keskenkasvuisesti

Vierailija
30/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi rakastunut, hän ilman muuta vastaisi sekä haluaisi viettää mahdollisimman paljon aikaa sinun kanssasi. Eli ei ole. Ei tuossa ole mitään tulkinnan varaa. Skitsoilusi on ihan ymmärrettävää, mutta turhaa. Se vain alleviivaa miehelle että hän on niskanpäällä ja kaikki valta teidän suhteessa on hänellä, sillä sinä olet rakastunut ja hän ei.

Ap:n kertoman mukaan ei millään pysty sanomaan kuinka tosissaan mies on. Voi olla, voi olla olematta. Mutta ap:n tapainen skitsoilu ei taatusti milloinkaan edesauta mitään.

Vierailija
31/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku ei kohtele sua täydellisesti ja asiat ei mene kuten toivot, sä et voi alkaa haukkumaan, uhkaamaan, riitelemään, skitsoomaan. Se että sä laitat monta peräkkäistä viestiä (montako, rehellisesti? Yli 3?) olisi mulle aika ylitsepääsemätön red flag.

Tässä on kaksi erillistä asiaa. Se miten mies toimi kun sivuutti sinut ja teidän epämääräiset ”vois ehkä nähdä sit jossain vaiheessa kun oon ehkä valmis sit joskus”. Ei kiva. Vaikea sopia sellaisen ihmisen kanssa mitään, joka ei sitoudu ja sano esim kellonaikoja, tai vastaa viestiin..

Mut sit on toi sun käytös, joka helposti lipsahtaa henkisen väkivalla tai alistamisen tai kiusaamisen puolelle. Mulla on aika herkillä se että suhde loppuu saman tien jos tollasta käytöstä ilmenee. Mä en ole mikään käskytettävä ja potkittava koira, jota saa sanallisesti rankaista ja häpäistä ihan miten paljon tykkää, koska tein jonkun virheen. Asioista keskustellaan, omat tunteet ilmaistaan (”olen pettynyt”, ”tunnen ärtymystä”, ”olen yllättynyt että käyttäydyt näin”) mutta mikään ovimatto en aio olla.

Jos teidän suhde kuitenkin jatkuu niin molempien kannattaisi kehittää parisuhdetaitoja yhdessä ja erikseen. Riitojen ulkopuolella voi sopia miten puhutaan asioista, mitä saa tai ei saa tehdä. Riitojen aikana molemmat saa vedota yhteisiin pelisääntöihin. Googlatkaa vaikka vaan parisuhdetaitoja ja keskittykää asiaan, niissä voi edistyä huimasti lyhyessäkin ajassa kun vaan tiedostaa asian.

Vierailija
32/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vastaa viesteihin heti jos on kiireinen tai paha paikka, tai tilanne auki. Edes omalle miehelleni, ja just mentiin naimisiin. ❤️

Vierailija
33/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vaihtoehdot ovat että mies haluaa nyt erota tai jatkaa leikkimistä minun kanssani? Empä kai asialle sitten mitään voi, kai minunkin on vaan parempi unohtaa hänet enkä pidä enää yhteyttä.

- Ap

Jos päätät tämän takia erota niin se yksinoloaika kannattaa käyttää myös itsensä kehittämiseen. Sulle ei löydy ketään kivaa tyyppiä, jonka kanssa oot onnellinen ja rakastunut, jos aiot laittaa sille raivoviestejä ja et hallitse omia tunteitasi. Impulssien kontrollointi kuuluu aikuiseen elämään. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
34/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi kiukutella ei ollut kypsä, mutta tekihän mies todella törkeästi kun ei edes ilmoittanut mitään. Hänellä tässä olisi anteeksipyytämisen paikka, mutta teet aikuismaisesti jos pahoittelet omaa reagointitapaasi ensin. Älä pahoittele suuttumista, se menee matelemisen puolelle.

Vierailija
35/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tuota, että sovittiin tietylle päivälle jotain ja kun tuo päivä koitti niin ei vastannut viesteihin tai puheluihin. Ihmeissäni soittelin ja laitoin muutaman viestin päivän aikana että missä ihmeessä luuraa. Lopulta hän vastasi illalla jotain ympäripyöreetä ja suuttui siitä kun olin häntä tavoitellut ja eikö mulla muuta elämää ole. No nyt on eksä sattuneesta syystä :D

Eli luulen että ap tapauksessa on kyse siitä että mies on keksinyt mieluisampaa tekemistä ja siksi käyttäytyy noin. Pitää ap:tä varalla jos ei mitään muuta ilmaannu.

Vierailija
36/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap tunne tätä ns kumppaniasi vielä riittävästi. Lupa mitä lupaa, mutta ei ole lainkaan väliä , miten tosiasiassa sitten lupaukset täyttää. Näitä on paljonkin. On ihmisiä ,jotka pitää sanansa ja on niitä, jotka voi puhua sitä sun tätä.

Muuton kunniaksi ovat ”poikien kanssa ottaneet kuppia yli äyräiden . Krapula on karsee, joten tänään jatketaan. Nythän on vasta lauantai.

Huomen illalla ilmoittelee sinulle, että oli kyllä hauskaa! Eikä yhtään ymmärrä ,miksi sinä reuhot.Revi siitä sitten.

Päätä itse hyväksytkö. Tätä tulee tapahtumaan seuraavat kolkyt vuotta ja sinä kyykit kotona vauvojen kanssa, jos tämän valitset. Näitä on nähty.

Vierailija
37/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku ei kohtele sua täydellisesti ja asiat ei mene kuten toivot, sä et voi alkaa haukkumaan, uhkaamaan, riitelemään, skitsoomaan. Se että sä laitat monta peräkkäistä viestiä (montako, rehellisesti? Yli 3?) olisi mulle aika ylitsepääsemätön red flag.

Tässä on kaksi erillistä asiaa. Se miten mies toimi kun sivuutti sinut ja teidän epämääräiset ”vois ehkä nähdä sit jossain vaiheessa kun oon ehkä valmis sit joskus”. Ei kiva. Vaikea sopia sellaisen ihmisen kanssa mitään, joka ei sitoudu ja sano esim kellonaikoja, tai vastaa viestiin..

Mut sit on toi sun käytös, joka helposti lipsahtaa henkisen väkivalla tai alistamisen tai kiusaamisen puolelle. Mulla on aika herkillä se että suhde loppuu saman tien jos tollasta käytöstä ilmenee. Mä en ole mikään käskytettävä ja potkittava koira, jota saa sanallisesti rankaista ja häpäistä ihan miten paljon tykkää, koska tein jonkun virheen. Asioista keskustellaan, omat tunteet ilmaistaan (”olen pettynyt”, ”tunnen ärtymystä”, ”olen yllättynyt että käyttäydyt näin”) mutta mikään ovimatto en aio olla.

Jos teidän suhde kuitenkin jatkuu niin molempien kannattaisi kehittää parisuhdetaitoja yhdessä ja erikseen. Riitojen ulkopuolella voi sopia miten puhutaan asioista, mitä saa tai ei saa tehdä. Riitojen aikana molemmat saa vedota yhteisiin pelisääntöihin. Googlatkaa vaikka vaan parisuhdetaitoja ja keskittykää asiaan, niissä voi edistyä huimasti lyhyessäkin ajassa kun vaan tiedostaa asian.

Kiitos vastauksesta, olet kyllä oikeassa ja aion neuvojasi testata! Toivottavasti saan mieheltä vielä mahdollisuuden sovintoon.

- Ap

Vierailija
38/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että yksi syy miehen vastaamattomuudelle saattoi olla myös se, että hän tiesi siitä tulevan riita kun ei tehdäkkään koko iltana mitään.. Meillä kun on samasta aiheesti riitoja ollut useinkin.

Oli miten oli, onhan tuo ahdistavaa että ei ole vieläkään edes eilisillan viestejäni aukaissut, vaikka saattaakin johtua siitä että tiesi minun vaan raivoavan. Haluaisin kuitenkin selvyyden, joko mies on päättänyt erota vai olemmeko vielä yhdessä..

- Ap

Vierailija
39/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sillä puhelimella voi myös soittaa

Vierailija
40/112 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma oli siis siis nähdä tänään ja olet vetänyt kilarit jo eilen vaikka tiesit miehellä olevan muuta tekemistä? Jotenkin voisin ymmärtää, jos mies olisi tehnyt oharit sinä päivänä kun olitte sopineet tekevänne tuiki tärkeää "jotain" mutta ei kyllä nyt heru sympatiaa paitsi miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi