Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret naiset

Vierailija
28.08.2020 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (453)

Vierailija
1/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaa. Muotia on runsaus nykyään. 

Vierailija
2/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret naiset on keskimäärin huomattavasti paremmassa tikissä kuin ikäisensä "miehet". Kuntosalillakin mimmit treenaavat tosissaan ja näyttävät hyvältä. Jonnet tekevät "treeniä" sellaisilla painoilla ettei edes hiki tule eikä vahingossakaan tunnu mitenkään epämukavalta ja sarjojen välillä istuvat perseellään laitteissa (vaikka se on salin säännöissä selvästi kielletty) ja tuijottavat puhelinta. M50v

Feministi triggeröityi

En ole feministi. Enkä sovinisti. En homoseksualisti enkä nisti. M50v

Vierailija
4/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri katsoin tyttären luokkakuvaa lukiossa. Kolme hoikkaa tyttöä, loput kaksoisleualla varustettuja persjalkaisia möhömahoja. Ne kaksi poikaa, jotka lukioon olivat päässeet olivat normaalipainoisia.

Ihana äiti tai isä. Kai muistit tyttärelle haukkua luokkatovereita? Anna kun arvaan, sun tytär oli yks niistä hoikista tietenkin?

Vierailija
5/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masseva. Ou nou.

Vierailija
6/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövät enemmän kaloreita kun pitäisi?

Vierailija
7/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Vierailija
8/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LihavatPortinVartijat kirjoitti:

Johtuu siitä kun eivät harrasta seksiä niin usein kuin ennen. Nykyään ollaan niin tarkkoja jokaisesta kumppanista ja loppupeleissä ei sellaista unlemien prinssiä löydykkään joten lohtua aletaan hakemaan epäterveellisistä ruuista, energiajuomista sekä sokerilitku siidereistä

No naiset nyt on aina saaneet huonoa seksiä.

Vierailija
9/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun masennuslääkkeet lihottaa... Eli pakottaa syömään sen suklaalevyn, sipsipussin ja jäätelöpaketin.

Kas kun ei ole mua pakottanut syömään. :D

Vierailija
10/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta olen koko ikäni ollut alipainonen/hoikka. Kun alotin minipillerit niin johan alkoi ruoka maistumaan, minulle tuli kyltymätön himo ruokaan, lihoin hetkessä 10 kiloa. Olen sittemmin lopettanut pillereiden käytön ja kas, painoni on taas tippunut ennalleen. Niin, olen hieman alle 30.

Vierailija
11/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se masseva on?

Vierailija
12/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen suomalainen

perusluonteeltani pahantahtoinen

On vain yksi tapa tehdä asioita

Ja se on MINUN tapa

Kaikki saa pukeutua sillä tavalla

kun MINÄ sanon

muuten MINUA hävettää

Ja kukaan ei saa olla lihava

jos MINÄ olen laiha

eikä pidä olla persjalkainenkaan

koska MINÄ en tykkää

Ja MINÄ kyllä tiedän

miten asioiden pitää olla

Kaikki täällä on huonosti

Suomessa

kun MINUN mielipidettä

ei kaikki noudata"

Vierailija
13/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nuorista naisista on normaalipainoisia, alle 20v suurin osa hoikkia. Älä jankuta tätä enää.

Vierailija
14/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä asia liittyy myös nuoriin miehiin, ei pelkästään naisiin. Ja syitä jos mietitään, se on selvää. Meillä on elämä nykyään liian helppoa ja liittyy tähän globalisaatioon. Fyysiset työt on siirretty halpatyömaihin ja/tai halpatyömaista tuodaan laihoja ihmisiä tänne tekemään fyysiset työt, jotta läskien ei tarvitse vaivautua kuin sossun rahoilla ostamaan heidän työn tuloksia kaupoista. 

Ei tämä tällainen voi enää kauaa jatkua. Me eletään täällä kuin siat pellossa.

Vierailija
15/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Onko masseva joku mun ihan ikioma sana?! xD omassa päässä se tarkoittaa suurta. Ap

Vierailija
16/453 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt muutenkin ovat lihoneet. Helppoa ja aika halpaa lihottavaa ruokaa tarjolla sekä vähän fyysistä työtä. Kyllähän sitä lihoaa.

Vierailija
17/453 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?

Suomalaiset miehet kuvittelevat olevansa lihasmasoja painonsa perusteella vaikka todellisuudessa löytyy ne miestissit. Katselkaapa kaupassa ympärillenne ja hämmästelkää kuinka monella miehellä on tissit. 

18/453 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinnon saaminen on helpompaa ja halvempaa.

Suomi on täynnä lihavia nuoria poikia ja tyttöjä sekä miehiä ja naisia. 

19/453 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pullukoita nuoria naisia on paljon enemmän nykyään, noissa n. 18-25v ikäisissä. Tuon ikäisiä miehiä ei juuri katukuvassa näy, kai ovat naisia enemmän kotona pelikoneidensa ääressä tai muissa harrastuksissa. Kaupungistuminen eli arkiliikunnan vähentyminen ja ilmeisesti liikuntaharrastusten vähentyminen näkyy. Fitness-buumi oli joku 2008-2015 juttu mutta villityksiä seuraa yleensä vastakohta, tässä tapauksessa jättiperseet ja bodypositivity. Ei se mikään ulkonäönpilkkausasia ole vaan epäterveellisten elämäntapojen pilkkaus, sillä tuon ikäisillä nuorilla pitäisi olla vielä todella helppoa pysyä hoikkina. Vasta vanhempana aineenvaihdunta hidastuu ja lapset rajoittavat terveellisiä elämäntapoja, jolloin on jokin "parempi syy" olla vähän pyöreä kuin nuoremmilla.

Nuoria miehiä ei huolita armeijaan, koska he ovat tolkuttoman lihavia. Bussissa nuori mies voi viedä kaksi paikkaa, mitä pidän erittäin surullisena.

Vierailija
20/453 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ruokaa, liikaa herkkuja, liian vähän liikuntaa/liikkumista, paljon istumista ja paikallaan olemista. Nykyään ei tarvitse nähdä vaivaa minkään eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan