Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoavat nuoret naiset

Vierailija
28.08.2020 |

Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.

Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää

Kommentit (462)

Vierailija
461/462 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v nainen. Lapsena me kuljimme 5km. koulumatkat pyörällä, talvisin suksilla. Vapaa- ajalla liikuimme koko ajan, pelasimme pihoilla pelejä, kävimme uimassa, kiipeilimme puihin yms. Ruoka oli kotiruokaa, ei ollut välipaloja. Karkkia sai harvoin. Kotiaskareita joutui tekemään. Itse kitkin kasvimaita, kannoin vettä, siivosin lapsena. Ei ollut somea, lapset liikkuivat ja touhusivat jatkuvasti. Nyt keski- iässä, kerrostalossa asuessani kiloja tulee, ellei jatkuvasti vahdi.😀

Ei kerrostalo ketään lihota. Kaupungissa on parempikuntoiset lapset ja nuoret maalaisiin verrattuna.

Vierailija
462/462 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polteta tupakkaa ja olla syömättä. Roskaruokaa voi woltata koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi