Lihoavat nuoret naiset
Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.
Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää
Kommentit (453)
Persjalkoja ei ole, on vaan tosi pitkä selkä.
Mitä mieltä 159cm ja painoa yli sata kiloa, omasta mielestään hän ei ole lihava?😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin tyttären luokkakuvaa lukiossa. Kolme hoikkaa tyttöä, loput kaksoisleualla varustettuja persjalkaisia möhömahoja. Ne kaksi poikaa, jotka lukioon olivat päässeet olivat normaalipainoisia.
Ihana äiti tai isä. Kai muistit tyttärelle haukkua luokkatovereita? Anna kun arvaan, sun tytär oli yks niistä hoikista tietenkin?
Se persjalkaisuus ei kuulu tähän juttuun. Se on ominaisuus, joka Suomessa geenioerimää ja jolle ei kukaan voi mitään. Minusta on ikävää, että äiti kommentoi muutenkin negatiivisesti tyttönsä luokkatovereita. Tytär oppi tästä mallin.
Itäsuomalaiset ovat persjalkaisia. Länsisuomalaisilla on erilainen kroppa.
Nämä on jo sekoittuneet yhdeksi mössöksi, saarikkovartaloita on naisilla paljon.
Olen kehopositiivinen ja hei, pirun ylpeä siitä....
Miehet tykkää pulleista naisista. On mistä ottaa kiinni. Laihat kuikelot ovat yleensä neuroottisia ja vihaisia.
Miehen kätöset eivät ylety tyttöystävän vyötärön ympäri. Entäs sitten?
Nainen on silloin liian lihava jos mies ei sitä jaksa kantaa sänkyyn.
"Mistä johtuu, kun niin monet"
Mistä johtuu, kun nykyään niin monet eivät osaa oikeinkirjoitusta?
Ja mitä tulee otsikon aiheeseen, se ei suinkaan ole sukupuolisidonnainen, niin kuin ap. olettaa, vaan nuoret miehet ovat vielä ylipainoisempia kuin naiset.
Olen kans yksi niistä joka kantaa ihan kauheesti herkkuja kotiin joka ikisellä kauppareissulla. Vastapainoksi urheilen ihan älyttömästi joten en liho. Mutta ymmärrän täysin jos vähemmän liikkuvilla on samat ruokailutottumukset, kyllä siinä kilot kertyy äkkiä.
Lihoavat ? Peruskoulun oppimäärä suorittamatta.
Kun itse olin lukiossa niin pidin armeijan takia painoni kurissa, kutsunnoissakin kehuttiin hoikaksi ja lihaksikkaaksi. Tietysti armeijan jälkeenkin vielä pysyi kauan normaalipainoisena.
Eli johtuisiko siitä että naisilla ei tällaista pakollista palvelusta 19-vuotiaana missä kunto pitää olla hyvä? Siksi antavat painonsa nousta.
M33
Aloitus ei ole muka läskivihaa vaikka puhutaan vain nuorista naisista, kun jokainen silmät omistava ja ulkona liikkuva ihminen on nähnyt kyllä sen että lihavuus ei ole ikä- eikä sukupuolisidonnaista 🤦🏼♀️
Naisille kerääntyy läskiä ja nestettä paljon helpommin kuin miehille. Miesten on myös helpompi pudottaa painoa ja kasvattaa lihasta.
Nykyään on helppo lihoa, kun on kaikenlaista tarjolla. Kouluissa pitäisi opettaa ja tutkia kaloriasioita tarkemmin. Millainen on ihmisen peruskulutus, paljonko kaloreita on herkuissa, normiruoassa, roskaruoassa, kasviksissa, ym. Ja paljonko liikunta kuluttaa ym. En usko, että tällainen opetus mihinkään syömishäiriöihin johtaisi. Kun totuus vaan on, ettei suurin osa ainakaan naisista voi mitä tahansa vetää lihomatta ja pakostakin joutuu katsomaan mitä suuhunsa laittaa, niin olisi hyvä että saisi tiedot tähän painonhallintaan jo ajoissa. Ei se tarkoita, että luuviulu pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?
Suomalaiset miehet kuvittelevat olevansa lihasmasoja painonsa perusteella vaikka todellisuudessa löytyy ne miestissit. Katselkaapa kaupassa ympärillenne ja hämmästelkää kuinka monella miehellä on tissit.
Mieheni on entinen kehonrakentaja, joka joutui lopettamaan liikunnan kuluminen vuoksi. Ruokahalu säilyi ja nyt on noin 40 kiloa ylipainoa. Ihan oikeasti näkee edelleen itsensä edelleen lihaksikkaana miehenä. Minä olin keskimatkojen juoksija, kun tapasimme ja juoksuharrastus on säilynyt siitä lähtien. Mieheni stressaantuu aivan hirveästi, jos minulle tulee pieni vatsamakkara. Pahimmillani olen siis lihonut 2 kiloa kesän juhla-ja grillauskauden seurauksena raskaudet poislukien.
Kyllä liikuntaa voi ja pitää harrastaa kulumista huolimatta. Kaikille tulee jonkinasteisia kulumia iän myötä.
Isoin haitta tuo 40kg ylipaino on.
Ja että miehesti stressaa SINUN kiloistasi, vaikuttaa aika moukkamaiselta. Yrittääkö hän alentaa ja alistaa sinua muillakin keinoin?
Se on kehopositiivista. Katsokaa vaikka YT iida Pasanen
Vierailija kirjoitti:
Naisille kerääntyy läskiä ja nestettä paljon helpommin kuin miehille. Miesten on myös helpompi pudottaa painoa ja kasvattaa lihasta.
Nykyään on helppo lihoa, kun on kaikenlaista tarjolla. Kouluissa pitäisi opettaa ja tutkia kaloriasioita tarkemmin. Millainen on ihmisen peruskulutus, paljonko kaloreita on herkuissa, normiruoassa, roskaruoassa, kasviksissa, ym. Ja paljonko liikunta kuluttaa ym. En usko, että tällainen opetus mihinkään syömishäiriöihin johtaisi. Kun totuus vaan on, ettei suurin osa ainakaan naisista voi mitä tahansa vetää lihomatta ja pakostakin joutuu katsomaan mitä suuhunsa laittaa, niin olisi hyvä että saisi tiedot tähän painonhallintaan jo ajoissa. Ei se tarkoita, että luuviulu pitäisi olla.
Kaloreita ja niiden laskentaa ei pitäisi opettaa lainkaan. Sillä tiedolla ei tee mitään, koska kulutusta ei voi tietää. Ennemmin pitäisi opettaa minkälaisella ruualla pysyy kylläisenä ja millä keho voi hyvin. Sen kun tajuaa, niin ruokamäärät pysyy automaattisesti kohtuullisina. Pitäisi myös lopettaa se oppi, että vähäkalorinen=terveellinen.
Kielipoliisi täällä. Verbi on lihoa, ei lihota.
Itäsuomalaiset ovat persjalkaisia. Länsisuomalaisilla on erilainen kroppa.