Lihoavat nuoret naiset
Mistä johtuu, kun niin monet nuoret naiset ovat nykyään lihavia? Ei pulleita vaan lihavia. Itse oli omassa nuoruudessa se silmiinpistävä luokan pullukka ja edelleen, nyt 30 -vuotiaana, olen 10-15kg ylipainoinen, mutta silloin (15-20 vuotta sitten) meitä lihavia tyttöjä/nuoria naisia oli paljon vähemmän. Nykyään alkaa olemaan aika masseva prosentti katukuvassa kookkaita naisia.
Toivottavasti ei poistu, ei ole mitään läskivihaa, kun itsekin olen pullero. Kiinnostaa vaan tietää
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna kun vein tyttären kouluun, niin parkkipaikalla ja koulun pihassa löllysteli uusien ekaluokkalaisten äitejä. Yksikään ei ollut alle 90-kiloinen. Valtava mänkki lyllyi edessä ja kävely oli sellaista pingviinimäisen takakenoa. Ihan kuin jostain kauhuelokuvasta.
Tekisi teille hyvää juosta tuo matka. Persu-jen opit havaittavissa. Ruma sielu ja likainen suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä lihavuus on nykyään aika iso ongelma kaikilla sukupuolilla.
Naisilla on lihavuutta ja naiselliset muodot tuntuvat olevan kadoksissa heillä.
Miehillä taas lihaskunto heikentynyt tosi paljon.
Miehet usein arvostavat miehissä tuollaista dad body mörssäri kehoa missä on elopainoa 90-100kg.
Naiset sen sijaan haluaisivat timmin, urheilullisen miehen eikä mitään körilästä
😇 😉 😌
mies53v
Olin hoikka ennen mielialalääkkeitä. Lääkittynä en jaksanut välittää mistään mitään (lääkäri luonnollisesti kannusti vain jatkamaan lääkkeitä). Lopetin itsekseni ja lähti 10kg puolessa vuodessa.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna kun vein tyttären kouluun, niin parkkipaikalla ja koulun pihassa löllysteli uusien ekaluokkalaisten äitejä. Yksikään ei ollut alle 90-kiloinen. Valtava mänkki lyllyi edessä ja kävely oli sellaista pingviinimäisen takakenoa. Ihan kuin jostain kauhuelokuvasta.
Tekisi teille hyvää juosta tuo matka. Persu-jen opit havaittavissa. Ruma sielu ja likainen suu.
Minkälainen ihminen vie lapsensa kouluun autolla. Pyörällä sinne kouluun mennään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?
Koska nuorissa miehissä näkyy olevan vähemmän lihavia kuin nuorissa naisissa. Näin ainakin täällä Tampereella.
https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
Eli ylipainoisuus on miehillä yleisempää, mutta varsinainen lihavuus naisilla yleisempää. Mikä sitten on lihavan ja "vain ylipainoisen" ero?
Ei mätingeille kirjoitti:
Menin treffeille yhden 21v naisen kanssa. Kertoi mittansa ja laittoi kuvan mutta livenä vastaan tulikin sitten 20kg ylipaoinen mätinki. Kahvit juotiin mutta en halunnut nähdä enää sen jälkeen. Parikymppinen tuossa kondiksessa niin. Mitä se on 20v päästä. Huh.
Mitä järkeä käydä treffeillä 21-vuotiaan kanssa, kun sen ikäisillä harvemmin on paljoa rahaa tai muuta omaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ei mätingeille kirjoitti:
Menin treffeille yhden 21v naisen kanssa. Kertoi mittansa ja laittoi kuvan mutta livenä vastaan tulikin sitten 20kg ylipaoinen mätinki. Kahvit juotiin mutta en halunnut nähdä enää sen jälkeen. Parikymppinen tuossa kondiksessa niin. Mitä se on 20v päästä. Huh.
Mitä järkeä käydä treffeillä 21-vuotiaan kanssa, kun sen ikäisillä harvemmin on paljoa rahaa tai muuta omaisuutta?
Pi#lun perässä treffeille mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret naiset on keskimäärin huomattavasti paremmassa tikissä kuin ikäisensä "miehet". Kuntosalillakin mimmit treenaavat tosissaan ja näyttävät hyvältä. Jonnet tekevät "treeniä" sellaisilla painoilla ettei edes hiki tule eikä vahingossakaan tunnu mitenkään epämukavalta ja sarjojen välillä istuvat perseellään laitteissa (vaikka se on salin säännöissä selvästi kielletty) ja tuijottavat puhelinta. M50v
Hmmm…olen sinun ikäinen nainen ja minä puolestani olen havainnut salilla vain erittäin hyväkuntoisia nuoria miehiä. En muista naisia edes nähneeni. Mistähän tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
"Olen suomalainen
perusluonteeltani pahantahtoinen
On vain yksi tapa tehdä asioita
Ja se on MINUN tapa
Kaikki saa pukeutua sillä tavalla
kun MINÄ sanon
muuten MINUA hävettää
Ja kukaan ei saa olla lihava
jos MINÄ olen laiha
eikä pidä olla persjalkainenkaan
koska MINÄ en tykkää
Ja MINÄ kyllä tiedän
miten asioiden pitää olla
Kaikki täällä on huonosti
Suomessa
kun MINUN mielipidettä
ei kaikki noudata"
Ja vastaavasti, jos olen lihava,
Kukaan muu ei saa olla laiha.
Jos en harrasta liikuntaa,
Kaikki hölkkääjät ja salilla kävijät ovat ärsyttäviä anorektikkopellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia lihavat naiset on aina se ongelma vaikka miehissä on edelleenkin enemmän lihavia kuin naisissa?
Suomalaiset miehet kuvittelevat olevansa lihasmasoja painonsa perusteella vaikka todellisuudessa löytyy ne miestissit. Katselkaapa kaupassa ympärillenne ja hämmästelkää kuinka monella miehellä on tissit.
Mieheni on entinen kehonrakentaja, joka joutui lopettamaan liikunnan kuluminen vuoksi. Ruokahalu säilyi ja nyt on noin 40 kiloa ylipainoa. Ihan oikeasti näkee edelleen itsensä edelleen lihaksikkaana miehenä. Minä olin keskimatkojen juoksija, kun tapasimme ja juoksuharrastus on säilynyt siitä lähtien. Mieheni stressaantuu aivan hirveästi, jos minulle tulee pieni vatsamakkara. Pahimmillani olen siis lihonut 2 kiloa kesän juhla-ja grillauskauden seurauksena raskaudet poislukien.
Vierailija kirjoitti:
Lihovat...
Lihoavat!
Heset, mäkkärit, pizzeriat jne ovat lisääntyneet nykyään huomattavasti, laiskat ostavat aina valmisruokia kun itse ei ruokaa viitsitä tehdä, erään tutun teini juo useita litroja mehua päivässä eikä kotona tehty ruoka kelpaa, nyt korona-aikana moni on siirtynyt lähes ja jopa täysin kokonaan etätöihin, joten vähäinenkin liikunta jää pois.
Tässä on eräitä syitä minkä takia monet lihovat, ihan sama ootko nainen vai mies.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Usein kaupassa kun tarkkailee naisia niin heidän ostoskorista löytyy herkkuja eli suklaata,karkkeja tai leivonnaisia.
Sellasen havainnon tein kesällä: Maakunnissa tosiaan ollaan hieman tukevampia kuin helsingissä. se oli jopa aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri katsoin tyttären luokkakuvaa lukiossa. Kolme hoikkaa tyttöä, loput kaksoisleualla varustettuja persjalkaisia möhömahoja. Ne kaksi poikaa, jotka lukioon olivat päässeet olivat normaalipainoisia.
Ihana äiti tai isä. Kai muistit tyttärelle haukkua luokkatovereita? Anna kun arvaan, sun tytär oli yks niistä hoikista tietenkin?
Se persjalkaisuus ei kuulu tähän juttuun. Se on ominaisuus, joka Suomessa geenioerimää ja jolle ei kukaan voi mitään. Minusta on ikävää, että äiti kommentoi muutenkin negatiivisesti tyttönsä luokkatovereita. Tytär oppi tästä mallin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kautta linjan nuorista vanhuksiin ovat nykyään tosi laiskoja. Alle 5 km. matkoja ajetaan autolla tai bussilla, hyvin voisi kävellä tai pyöräillä ja paras oli taas eilen, hissi otetaan ykköskerroksesta kakkoskerrokseen.
Kyllä. Se kävely tai pyöräily ei ole yleensä edes vaihtoehto, sitä ehdotettaessa suunnilleen nauretaan tai sanotaan heti "EI!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä lihavuus on nykyään aika iso ongelma kaikilla sukupuolilla.
Naisilla on lihavuutta ja naiselliset muodot tuntuvat olevan kadoksissa heillä.
Miehillä taas lihaskunto heikentynyt tosi paljon.
Miehet usein arvostavat miehissä tuollaista dad body mörssäri kehoa missä on elopainoa 90-100kg.
Naiset sen sijaan haluaisivat timmin, urheilullisen miehen eikä mitään körilästä
Jaa-a, oma vienti on kyllä ollut heikkoa vaikka olen tuon alemman kuvaillun kaltainen. Huonokuntoisilta nallemaisilta mörssäreiltä sen sijaan löytyy aina nainen.