Huono Äiti kehitti 100000 euron Bisnes Finland-tukirahoilla kalapihvi- ja lihapullaeinekset
Lihapullat tomaattikastikkeessa ja kalapihvi perunoilla. Mitä sinä kehittäisit sadalla tuhannella eurolla?
Kommentit (739)
Ostin ja maistoin, kyllä sitä mätkytti, ei kuitenkaan eronnut puolta halvemmasta einesruuasta yhtään mitenkään.
Joten jatkan edukkaammalla ja ihan yhtä terveellisellä eineksellä.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä kerää nyt kerman päältä ja seuraavassa valikoimajaksossa lokakuussa, kun jouluruoat tulevat valikoimiin, nämä einekset lentävät hyllystä pois.
Sen jälkeen laiska ja ahne äiti joutuu myymään nöyränä lihapullansa Keskolle.
Tammikuussa näitä saa Mammuttimarkkinoilla 2kpl 5€
Sanokaa minun sanoneen.
Kyllähän kaikki nämä on tammikuussa myös Keskon valikoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi S-marketissa kaikki huono äiti -einekset -30 laputettuna. Siinä ei kauaa mennyt. En uskaltanut ruuhkassa ottaa kuvaa, ettei palstailuni paljastu😃
Sama minunkin lähi Smarketissa, äsken kävin. Ja niitä oli paljon samalla påiväyksellä, heittäisköhän paljon jos sanoisin 50 kpl. Onkohan meillä sama kauppa :D
Joo meilläkin oli hyllynpäädyssä, varmasti kymmeniä paketteja, Tampereella tämä minun kauppani:D
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
...brändi on jo vanha juttu...
Nyt täytyy kyllä sanoa, että en ollut koko brändistä kuullut sanaakaan, ennenkuin siitä tältä palstalta luin. Että en tiedä, missä tämä kyseinen brändi on "jo vanha juttu"?
Saarioisen pakkauksessa ekana näin tuon "puolet päivän kasviksista"-pelleilyn, jonka mukaan suositus olisi 250g kasviksia ja 250g hedelmiä. Ihan keksitty juttu, ja ihmettelen että se on vieläkin laillinen.
Vielä enemmän ihmettelen että Huono Äiti meni samaan vipuun, ja piti kohderyhmäänsä noin tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...brändi on jo vanha juttu...
Nyt täytyy kyllä sanoa, että en ollut koko brändistä kuullut sanaakaan, ennenkuin siitä tältä palstalta luin. Että en tiedä, missä tämä kyseinen brändi on "jo vanha juttu"?
Huonon äidin blogi on ollut olemassa jo jonkinaikaa, ja kyllä sillä lukijoitakin on (ollut?).
Suklaata hän on myynyt myös aiemmin.
Kuinkahan paljon näitä kusetuksia vielä paljastuukaan...
Ostin kokeeksi kala-annoksen, kun ilta-alessa oli -60%. Mielestäni ihan hyvää ja enemmän kotiruoan makuista kuin einekset yleensä, mutta varsinkin kalapihviä oli annoksessa aika vähän ja maku olisi voinut olla voimakkaampikin. Vähän pliisu makumaailma, luultavasti lapsille maistuisi hyvin. Normaalihintaan en tosiaankaan ostaisi, mutta nyt sain pakkauksen vajaalla kahdella eurolla ja sen verran tästä voisi maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi S-marketissa kaikki huono äiti -einekset -30 laputettuna. Siinä ei kauaa mennyt. En uskaltanut ruuhkassa ottaa kuvaa, ettei palstailuni paljastu😃
Sama minunkin lähi Smarketissa, äsken kävin. Ja niitä oli paljon samalla påiväyksellä, heittäisköhän paljon jos sanoisin 50 kpl. Onkohan meillä sama kauppa :D
Joo meilläkin oli hyllynpäädyssä, varmasti kymmeniä paketteja, Tampereella tämä minun kauppani:D
-edellinen
Tampereella minäkin ja hyllynpäädyssä oli tuotteet😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-edellinenTampereella minäkin ja hyllynpäädyssä oli tuotteet😂
Jos en pahasti ole väärässä, niin ilmeisesti hervantalaisia ollaan.😄😄
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluun sata tonnia ruuan kehittelyyn 😠
Vihainen ukko maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brändi jättää käytännössä 50% kuluttajista eli miehet pois potentiaalisista ostajista. Melkein enemmän miehillä on kaupan valmisruokia eväänä duunissa kuin naisilla, joilla usein on itse tehdyt eväät.
Mun mies on jo kaksi kertaa ostanut näitä, ihan vaan tukeakseen, koska häntä ketuttaa tämä sairas ajojahti.
Ei tukeakseen, vaan sun mies yrittää vihjata sinulle jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyi olevan Suomessa valmistettua suomalaisesta kalasta ja saanut Kuluttaja-lehdeltä huippuarviot. Pitää kokeilla.
Mikrosafkasta yli 4 euroa?? 😏
Niin? Esim Epicin ja Stockmann Herkun mikroruoat maksaa 7-8 euroa per annos ja kyllä niitä ostetaan. Itsekin ostan säännöllisesti. Ei kaikki ole niin köyhiä että tarvitsisi halvinta ostaa.
8 euroa (yhden hengen?) mikroateriasta on järkyttävän paljon. Se on lähes 50 markkaa!
t. markaksikääntäjä
Toisaalta ABC:llä sämpylä ja kahvi maksaa saman, eikä lounasravintolasta saa mitään.
Mutta jos kympillä saa jo koko puffetin! Kamalat hinnat nykyään,
t. markaksikääntäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brändi jättää käytännössä 50% kuluttajista eli miehet pois potentiaalisista ostajista. Melkein enemmän miehillä on kaupan valmisruokia eväänä duunissa kuin naisilla, joilla usein on itse tehdyt eväät.
Mun mies on jo kaksi kertaa ostanut näitä, ihan vaan tukeakseen, koska häntä ketuttaa tämä sairas ajojahti.
Ei tukeakseen, vaan sun mies yrittää vihjata sinulle jotain..
Sun mies haluaa syödä enemmän kalaa, usko jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluun sata tonnia ruuan kehittelyyn 😠
Vihainen ukko maitoa.
Vihaisen Ukon Saunakalja, Piimä ja Perunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettäisi ostaa yhtään mitään Huono äiti -brändin tuotetta. Ihan sen takia, että koko huono äiti -läppä on jo niin vanha juttu ja nolo. Ja äiditkö ne vaan huolehtii perheen ruoan saannista? Meillä kokkaa mies. Itse yrittäjä vaikuttaa myös niin vastenmieliseltä, ettei tulisi mieleenkään tukea hänen bisneksiään.
minusta taas päinvastoin. Nimenmaan sen takia, että brändi on jo vanha juttu, sen ei luulisi enää ketään hetkauttavan suuntaan eikä toiseen. Minusta on pikemminkin outoa, että uutuustuote jää kokeilematta vain sen takia, että häpeää jotain brändiä.
Minulle tuo brändi on uusi, en ole nähnyt aiemmin kaupassa mitään tuotetta tuolta brändiltä. En voisi ostaa huono äiti nimistä tuotetta. Liian negatiivinen. Siinä on jokin vitsi, mutta kun ei naurata, niin mikäs teet.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä haukkujista kukaan edes maistanut noita?
Itse aion kokeilla.
Esimerkiksi Kokkikartanon ateriat ovat todella hyviä.
Minäkin tykkään kokkikartanon aterioista. Ne ovat myös kokoonsa nähden aika lailla edullisempia kuin Huono äiti. Siksi olen vähän epäilevällä kannalla tämän idean kannattavuudesta, kun oikeasti laadukasta ja hyvää einestä saa halvemmallakin. Ei tämä minusta miltään uudelta idealta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman puoluetoverien anteliasta ja skandaalinkäryistä lahjusta tuotteilla olisi voinut olla hyväkin menekki. Nykyisellään jokaisessa palassa maistuu "Suomessa-ei-ole-korruptiota" ja eliitin suhmurointi.
Mulle maistuisi maukas kalapihvi kermakastikkeessa mutta tämän tuotteen jätän kokeilematta. Osittain myös todella paskan brändi-nimen takia. Ehkä jonkun mielestä toi on hauska, minusta vain ja ainoastaan typerä.
Kalapihvejä kermakastikkeessa -einestä tekee myös Saarioinen: https://www.saarioinen.fi/tuote/kalapihvit-ja-varikkaat-kasvikset-300-g/
Maksaa 3.79 €.
Nuo maistuu huomattavasti paremmilta kuin HÄ:n kalapihvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Kruunu Herkun ruoat on oikeasti paljon parempia kuin Saarioisen, Atrian yms. ruoat.
Ja missähän niitä on tätä ennen kuluttajille myyty, kun noin kovasti osaat kehua?
Kruunu Herkun ruokia on ollut myynnissä vuosia Itä-Suomessa, ehkä siksi että tehdas sijaitsee Juvalla. Kruunu Herkun ruokia saa ainakin Mikkelistä, Savonlinnasta, Juvalta, Rantasalmelta jne.
Laitapa linkkiä tuotteisiin vaikka paikalliseen myymälään Foodiesta.
https://www.foodie.fi/entry/jauhemaksapihvi-muusilla-350g/6420614921968
Tässä on paljon järkevämpi hinta kuin Huono äiti ruuissa. Annos on hieman suurempi kuin Huonon äidin tuotteissa ja hinta 1,5€ edullisempi.
Tuossa tuotteessa ei ole yhtään mitään uutta.