Mikä on mielestäsi merkittävin yksittäinen asia ulkonäössä?
Kommentit (11)
Ryhti. - Vaikeampi sanoa miksi. Mutta jos ihminen on kovin pääriipuksissa ja hartia lytyssä, niin koen jotenkin haastavampana kohdata hänet; ainakin jollen samalla huomaa, että olisi jokin erityinen syy, millä selittäisin itselleni hänen olemuksensa / "ryhdittömyden". Enkä nyt tarkoita, eä pitäisi olla saati kulkea kuin seipään niellyt.
Hoikkuus. Jos on lihava, on ihan sama kuinka viimeisen päälle muuten on, ei silti näytä hyvältä.
Silmät, ikävä kyllä omalla puolisolla ne on tavalliset. Ai että kun muutamalla tutulla on elävät silmät, tuntuu kuin näkisi sieluun asti 😍
Pituus. Olen 152 cm nainen ja näytänhän mä muiden rinnalla aina joko lapselta tai muuten vaan teletapilta.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus, eli olemus.
Aivan mahdotonta valita yhtä, joten sanon tämän saman. Hoikkuus, ryhdikkyys ja urheilullisuus ovat minulle itsestäänselvyyksiä, sekä pituus. Kasvoistakaan en pysty eritellä yhtä tärkeintä kohtaa. Mutta jos nyt jotain mainitsen niin ehkä vähän sellainen erikoisempi juttu jonka olen huomannut vetoavan minuun, on vähän ilkikurisen näköinen hymy.
N25
Sisäinen kauneus. Jos sisäinen kauneus ei ole kunnossa niin se rumuus kyllä paistaa ulkokuoren läpi.
Kokonaisuus, eli olemus.