Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus

Vierailija
27.08.2020 |

Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔

M33

Kommentit (238)

Vierailija
161/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta vaikutat vähän lapsekkaalta tyypiltä. Jos olit jo kolmekymppinen kun aloit vasta "rauhottumaan" sekin kertoo jo jotain. Myöskään rötöstelyt eivät kuulu normaaliin "villiin nuoruuteen" olit kuitenkin jo aikuinen kun niitä teit.

Seksikäytöksestäsi en viitsi edes puhua, luultavasti löytyy hsv,hpv ja muuta kivaa..

Ei mikään ihme ettei normaali naiset kiinnostu sinusta, olisi paras että etsisit seuraa samankaltaisista. 

Vierailija
162/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää miehet, joiden kalu on uinut ties missä. Kiva seksitautipesä olet.

Harvinainen näkökulma. Yleensä naiset oikein jonottavat rokkareita ja julkkiksia.

Eiköhän niillä ole muita meriittejä kuin seksikumppanien määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.

Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa. 

Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.

Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.

Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.

M/40

Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.

Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii. 

Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.

M/40 

Mistä sen sitten näkee luotettavasti päällepäin, onko mies mukava ja kiltti?

ohis

Naiset eivät osaa lukea miehiä. Mies sen sijaan pystyy lukemaan toisia miehiä.

Miehistä valtaosa on surkeita lukemaan yhtään mitään.

Totta, valtaosa on. Kaikki ei ole.

Minun ei tarvitse nähdä kun miehen kävelevän tutussa ympäristössään ja niin että hän ei tiedä häntä tarkkailtavan niin, osaan kertoa jo paljon hänen luonteestaan. Ryhti, askellus ja sen rytmi sekä täsmällisyys tai puute, käsien käyttö ja asento, katse ja sen suunta, ilme, yleinen habitus ja sen sopivuus kokonaisuuteen jne. Ihmisestä näkee päältä kun hän ei tiedä olevansa tarkkailun alla valtavan paljon kun vain osaa havaita ja laittaa merkille. Sen voi nähdä ja 'haistaa' kilometrin vastatuuleen kun joku esittää muuta kun mitä hän on oikeasti.

Suuren osan ihmisistä voi opetella tunnistamaan pelkästään jo kuulemalla askelten äänen, rytmin ja tavan liikkua. Siis ilman näkemistä, se ei ole vaikeaa jos omaa edes vähän rytmitajua.

Sitten kun ihminen vielä avaa suunsa, puhuu, esittää asiaa tai muuten on lähellä ja kuuntelee muita voi lukea mikroeleitä miten hän reagoi kaikkeen kertoo todella paljon harjaantuneelle ihmiselle.

Pelimiesten haistaminen ei ole edes haastavaa, lyhyt hetki seurassa ja tarkkailua kun hän on yksin tietämättä olevansa tarkkailtavana riittää.

Vierailija
164/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää miehestä joka nuolee pillua.

Vierailija
165/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos herpekselle ja papilloomaviruksille. Hyi olkoon!

Vierailija
166/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveellisyyden myytti ei ole tätä päivää. Se on jäänne jolla yritetään alistaa ihmisiä. Seksistä saa nauttia niin monen kanssa kuin haluaa. Kenenkään ei tarvitse tehdä lukua uudelle kumppanille. On epänormaalia ja epäkohteliasta lähteä näitä asioita kumppanilta edes tivaamaan.

Paljon kumppaneita voi kertyä erilaisilla tavoilla. On eri asia olla sosiaalinen, romanttinen ja helposti ihastuva ja sitä kautta elää monta suhdetta ja lyhyeksikin jäävää kohtaamista kuin että kyynisen esineellistävällä höplästävetomentaliteetilla pokaa uusia ja uusia hyväksikäytettäviä vartaloita.

Vierailija
167/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.

Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.

Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.

Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.

M/40

Ihan hyvä arvaus mutta väärin meni. Mies oli alussa ihan uskottava siinä että ei ole kokenut naisten kanssa. Esimerkiksi ekaa tapaamista minä jouduin ehdottamaan ja koska välimatka oli pitkä, ehdotin että tulen miehen luo ja lähden vaikka heti pois jos ei synkkaa, mutta muuten olisin yhden yön jos se on molemmista ok. Mies oli hermona ja sanoi, että sellainen (nainen kylään) ei ole hänelle tyypillistä eikä ole tottunut sellaiseen. Kun tavattiin, mies ei luritellut mitään ja jopa löi mulle rätin käteen kun keksi hermostuksissaan että asunnon voisi siivota (joo, ihan tosi.) Tämän takia juuri uskoinkin niin pitkään siihen ujo mies -tarinaan, käytös oli jotenkin niin aidon tökerön ja kokemattoman oloista. Mutta kuinka ollakaan paljastui kuitenkin että takana on lukuisia lyhyitä naissuhteita eikä tuota ongelmia koiraa ulkoiluttaessa kerätä parit puhelinnumerot koiraa ihailemaan tulleilta naisilta.

Niin no... Vaikea sanoa tuosta mitään kun en ole päässyt kärpäsenä katosta roikkumaan. Itse kuitenkin tuskin laittaisin naista siivoamaan treffeillä, pikemminkin siivoaisin itse hengen hädässä ja pahoittelisin naiselle samalla sitä, jos nyt olisi jotain mikä selvästi siivousta vaatii. 

Kyllä naisilla ihan oikeasti tuntuu olevan vaikeuksia erottaa ujoja ja kilttejä miehiä sellaista esittävistä miehistä. Useampaan kertaan olen elämäni varrella tavannut pariskuntia, joissa nainen sanoo jossain illanistujaisissa, että "mun mies on niin kiltti ja sulonen ja ihana", ja itse pelkästään miestä vilkaisemalla pystyn sanomaan, että toi jäbä ei todellakaan ole mikään mukava mies. Tässä sinun tapauksessasi ei varmasti siitä ole ollut kysymys, mutta olen tosiaan nähnyt naisten kutsuvan suloiseksi ja mukavaksi mieheksi sellaisia tyyppejä, joista itse miehenä pyrin pysymään mahdollisimman kaukana, koska sen näkee jo päällepäin että tuo mies ei ole mikään mukava ja kiva mies.

M/40 

ohis

Totta, valtaosa on. Kaikki ei ole.

Minun ei tarvitse nähdä kun miehen kävelevän tutussa ympäristössään ja niin että hän ei tiedä häntä tarkkailtavan niin, osaan kertoa jo paljon hänen luonteestaan. Ryhti, askellus ja sen rytmi sekä täsmällisyys tai puute, käsien käyttö ja asento, katse ja sen suunta, ilme, yleinen habitus ja sen sopivuus kokonaisuuteen jne. Ihmisestä näkee päältä kun hän ei tiedä olevansa tarkkailun alla valtavan paljon kun vain osaa havaita ja laittaa merkille. Sen voi nähdä ja 'haistaa' kilometrin vastatuuleen kun joku esittää muuta kun mitä hän on oikeasti.

Suuren osan ihmisistä voi opetella tunnistamaan pelkästään jo kuulemalla askelten äänen, rytmin ja tavan liikkua. Siis ilman näkemistä, se ei ole vaikeaa jos omaa edes vähän rytmitajua.

Sitten kun ihminen vielä avaa suunsa, puhuu, esittää asiaa tai muuten on lähellä ja kuuntelee muita voi lukea mikroeleitä miten hän reagoi kaikkeen kertoo todella paljon harjaantuneelle ihmiselle.

Pelimiesten haistaminen ei ole edes haastavaa, lyhyt hetki seurassa ja tarkkailua kun hän on yksin tietämättä olevansa tarkkailtavana riittää.

Mistä pelimiehen tunnistaa hänen ollessaan yksinään? Baarissa nyt voisi kuvitellakin.

Vierailija
168/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten olisin varmaan ollut innoissani tuollaisesta ns. rentusta. Nyt kun olen opiskellut, käynyt itse terapiassa ym. en enää sekaannu minulle haitallisiin ihmisiin. Nuorena olisin hakenut vain hyväksyntää kaltaiseltasi...olen voinut ollakin se yksi kaadoistasi... surullista... mutta onneksi olen löytänyt fiksun ja kunnollisen miehen ilman rikollistataustaa ja viinalla läträämistä.

Vierailija
169/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvän naisen pitäisi ottaa rikollinen h....ramies? Voi luoja!

Et ole kenenkään arvoinen.

Vierailija
170/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää miehet, joiden kalu on uinut ties missä. Kiva seksitautipesä olet.

Harvinainen näkökulma. Yleensä naiset oikein jonottavat rokkareita ja julkkiksia.

Eiköhän niillä ole muita meriittejä kuin seksikumppanien määrä.

"Meriitit" ovat kyseenalaiset. Suuri seksikumppanien määrä näillä ei kuitenkaan naisia hidasta ollenkaan.

Vierailija
171/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että eroa. Tuollaiset miehet eivät muutu miksikään. Kaikki normaali ahdistaa ja aina on naisia varalla joihin voi ottaa yhteyttä sitten kun liikaa alkaa ahdistaa tai on tylsää. Reikä kun reikä kelpaa, kunhan se on vieras sellainen.

Harvinaisen oikeaan osuva neuvo tällä palstalla.

Vierailija
172/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun päinvastoin, näillä naisilla on itsetunto niin kohdillaan, että haluavat vain tasoistaan seuraa ;)

Vierailija
173/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40 

ohis

Naiset kuitenkin valitsevat itse itselleen ne huonot miehet. Joskus kun elämässä törmää ilkeisiin ja k***päisiin miehiin ja aina nämä ovat olleet naimisissa, niin jonkun ihmistuntemus on kyllä hukassa.

Vierailija
174/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Myös moni "kunnollinen" ja "kiltti" nainen on nuorempana ollut melkoinen menorasia.

Vierailija
175/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveellisyyden myytti ei ole tätä päivää. Se on jäänne jolla yritetään alistaa ihmisiä. Seksistä saa nauttia niin monen kanssa kuin haluaa. Kenenkään ei tarvitse tehdä lukua uudelle kumppanille. On epänormaalia ja epäkohteliasta lähteä näitä asioita kumppanilta edes tivaamaan.

Myytti jollekin, todellisuutta toisille ;) Usko tai älä, meitä vain yhden kanssa olleitakin on, yllättävän paljonkin.

Vierailija
176/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi peräkkäistä kirjoitusta tässä ketjussa:

------------------------------

Naiset tykkää miehestä joka nuolee pillua.

.

Ei kiitos herpekselle ja papilloomaviruksille. Hyi olkoon!

------------------------------

Liekö almepi tarkoitettu kommentiksi ylempään?

Vierailija
177/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hyvän naisen pitäisi ottaa rikollinen h....ramies? Voi luoja!

Ja vastaavasti:

Ai hyvän miehen pitäisi ottaa rikollinen h....ranainen? Voi luoja!

Vierailija
178/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kumppaneita voi kertyä erilaisilla tavoilla. On eri asia olla sosiaalinen, romanttinen ja helposti ihastuva ja sitä kautta elää monta suhdetta ja lyhyeksikin jäävää kohtaamista kuin että kyynisen esineellistävällä höplästävetomentaliteetilla pokaa uusia ja uusia hyväksikäytettäviä vartaloita.

Kuulostaa joltain ihan aivottomalta kukasta kukkaan meiningiltä. Aikuisen ihmisenkö on tarkoitus pelata tuollaisia pelejä? Tänään tämä ja huomenna tuo? Ei ihme, ettei tuolla tavalla saakkaan ketään viikkoa pidempään. Ja kuka tuollaisen sarjadeittaajan huolisikaan? Oikeaa kertakäyttö-kulttuuria ihmisten tunteilla.

Vierailija
179/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin turn off on aloituksessa mainittu "rötöstely". En tiedä voisinko siitä päästä yli... pitäis olla hirveän vahva ihastuminen että lähtisin edes työstämään tota asiaa eteenpäin, koska aika automaattisesti kiinnostun lopahtaisi.

Jo sanasta "rötöstely" tulee mielikuva että se otetaan kevyesti, kenties naureskellaan ja vähän leveilläänkin asialla. Minulle se näyttäytyy kuitenkin tietynlaisena sivistymättömyytenä, itsekkyytenä, välinpitämättömyytenä, öykkäröintinä. Ja no kyllä se myös hävettäisi jos puolisolla olisi sellainen menneisyys, vaikka sekin vähän hävettää että mua hävettää, kun ei muiden mielipiteiden pitäis vailuttaa asiaan.

Vierailija
180/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä niinku kiinnosta jonkun "villi nuoruus"? Hei Haloo!

Moi Jenna. Sieltä lähiöbaarista, Pera moi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi