Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus
Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔
M33
Kommentit (238)
Ei kiinnosta mies, joka on uittanut munaansa jokaisessa mahdollisessa kolossa, on moraalisesti arveluttava, ja ikuisesti mahdollinen tautipesäke.
Rötöstelyä? ”Mulla on suuri suu” eli hölötät kaikki asiasi, ja luultavasti läheistesi asiat?
Ei missään tapauksessa luotettava tyyppi.
Vihje; ongelma on ihan jossain muualla kuin tavoittelemiesi naisten itsetunnossa. Päin vastoin, heillä on sen verran hyvä itsetunto, että katsovat ansaitsevansa jotain muuta.
En pelkää, en vain ole kiinnostunut. Omalla kokemuksellani ovat epäluotettavia ja usein vähän epämiellyttäviä muutenkin.
No eikö tuo ole ihan selvä asia? En koe mitään yhteistä juttelupohjaa miehen kanssa, jolla on ollut villi nuoruus. Kun itse olen aina ollut samanlainen rauhallinen introvertti. Ei mulla edes ollut mitään murkkuikää tms, oon ollut aina kiltti tyttö.
Jos seitsemän kirjoitetun rivin aikana onnistuu antamaan itsestään noin ylimielisen ja idiootin kuvan, en oikeastaan ihmettele, kun kiltit naiset eivät jaksa kiinnostua.
Mies jolla on ollut tuollainen vaihe ilmeisesti kolmikymppiseksi asti, on ainakin itselleni turn off. Jos on ollut koko nuoruuden noin vastuuton, mikään ei saisi itseä vakuuttuneeksi, ettei jossain vaiheessa ala sama uudestaan.
Ei miehen tarvitse olla mikään pyhimys, mutta kyllä jossain menee raja, jolloin mies sitten vain ei enää ole aviomiesmatskua.
En tiedä muista "kilteistä" naisista, mutta itse halusin suunnilleen samanlaisen menneisyyden omaavan miehen. Vakka ja kansi :)
Minulla on ollut yli 60 seksikumppania ja vähän jotain kähinää poliisin kanssa. Joku terveyskeskuslääkäri tai insinöörimies olisi ihana. Joku kiltti ja hiljainen mies, mielellään neitsyt.
Sammakkosuinen epäkohtelias möläyttelijä, joka puhuu toisista ihmisistä "kaatoina"?
Ei tarvi ihmetellä jos ei löydy kunnollista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut yli 60 seksikumppania ja vähän jotain kähinää poliisin kanssa. Joku terveyskeskuslääkäri tai insinöörimies olisi ihana. Joku kiltti ja hiljainen mies, mielellään neitsyt.
Kiltti, koulutettu neitsytmies on paras. Omani olen kouluttanut todella hyväksi seksikumppaniksi itselleni, kun kokemukset muista naisista eivät saa häntä kuvittelemaan, että tietäisi minua paremmin, mistä minä sängyssä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää miehet, joiden kalu on uinut ties missä. Kiva seksitautipesä olet.
Harvinainen näkökulma. Yleensä naiset oikein jonottavat rokkareita ja julkkiksia.
Eiköhän niillä ole muita meriittejä kuin seksikumppanien määrä.
Kuten Niko Ranta-Aholla?
Vierailija kirjoitti:
AP:n ongelma tuli esille jo aloituksessa, jossa hän myönsi että hänellä on suuri suu. Jos on viettänyt villiä nuoruutta eikä pysty pitämään tästä suutaan kiinni niin silloin ei ole päässyt irti villeistä vuosista. En pidä itseäni jakorasiana, mutta miehiä oli aikamoinen liuta opiskeluaikana. Miehelleni kerroin että niitä oli vain muutama, mutta en muistele heitä lainkaan ja rakastan vain häntä. Tämä riittiä miehelleni, jolla oli rauhallisempi nuoruus. En kaikaa menneisyydestäni yhtään miestä enkä olisi ollut valmis heidän kanssaan naimisiin. Joskus saatan yksin muistella joitakin kokemuksia, kun nautin viinilasillista yksin ja pohdin erilaisia asioita. Tätä tapahtuu ehkä kerran vuodessa, jos silloinkaan. Tuollaisella ei ole mitään väliä, jos nuoruuden juoksut on juostu. Oli niitä kierroksia sitten vähemmän tai enemmän.
Jos kierrosten lukumäärällä ei ole väliä, niin miksi sitten vähättelit niitä miehellesi? Miksi et antanut hänen päättää onko niillä väliä vai ei?
Minä olen siveellinen, kiltti ja ei-räväkkä nainen, koen siis voivani vastata tähän kysymykseen.
Menneisyytesi on red flag koska siihen kuuluu rötöstely ja naisten kaatamisella kerskailu. Naisten kaataminen ei ole ongelma sinänsä, jotkut on aktiivisia sillä osa-alueella nuoruudessaan. Ongelma on se, että se taitas olla sulle elämäsi suurin saavutus. Tai sellainen kuva tekstistäsi tulee, että suurin saavutuksesi on ollut uusi nainen joka viikko.
Ongelma on myös se kuinka tunnut olevan varsin itsekeskeinen ja kuvittelet olevasi taivaan lahja naisille ja naisilla on pakko olla itsetunto ongelmia, jos eivät sinun kanssa halua olla. Puheesi naisista vaikuttaa myös muutenkin vähän oudolta näin naisen korvaan. Ihan kuin naisessa tärkeintä olisi siveys ja kiltteys. Ei niissä ominaisuuksissa vikaa ole todellakaan, mutta kilttejä naisia yritetään helposti alistaa ja asettaa tiettyyn muottiin ennakkokäsitysten perusteella.
Olen kiltti ja siveä ja ei-räväkkä. Minulla on hyvässä kunnossa oleva itsetunto ja itsekunnioitus. En halua miestä, joka vain muistelee villiä nuoruuttaan ja kokee olevansa muita parempi koska onnistui pääsemään sänkyyn monien naisten kanssa.
Mikä todistaa sen, että "juoksusi on juostu"? Jos se on vain sanasi siitä, niin se ei riitä. Tarpeeksi monta "entistä juoksijaa" tullut tavattua ja olen viisastunut sen verran, että miehen pitää elämäntilanteellaan osoittaa olevansa elämässään eteenpäon päässyt kypsä mies. Oli se sitten insinööri tai lähihoitaja, tärkeintä on osoittaa kehittyminen ihmisenä ja siihen ei riitä ammatti, asunto ja auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma miesystävän9i eli kanssa villin nuoruuden mihin kuului paljon bileitä ja irtosuhteita. Onnistui löytämään naisystävän itselleen. Vinkkinä toimikoot se, että tasan yhtä villi oli minunkin nuoruuteni. Ja meidän juttu alkoi molempien puolelta ajatuksena villin bile-illan jälkeisestä villistä yhden yön jutusta. Toisin kävi, ja viisi vuotta yhteiseloa tulee ensi kuussa täyteen.
Etsi naista omasta kohderyhmästäsi! En minäkään olisi jäänyt ihmettelemään, jos tällainen entinen biletyttö ei olisi kelvannut jollekin kunnolliselle, perhekeskeiselle pukumiehelle.
Biletyttö on eri asia kuin jakorasia, mikä sinä olet.
Toinen juttu, 5 vuotta ei ole kovin pitkä aika.
Mielestäni puoli vuosikymmentä on pitkä aika. Monet menevät lyhyemmän suhteen jälkeen naimisiin ja hankkivat lapsiakin.
Pitkä aika se on varsinkin kaltaiselleni jakorasialle :)
Loukkaako sua jotenkin henkilökohtaisesti, etteivät kaikki maailman naiset ole juuri sinusta kiinnostuneita? Tyypillistä. Yleensä ihmiset (sekä miehet, että naiset), jotka arvostavat lojaaliutta, aitoja suhteita, henkistä yhteyttä, ajatusta ydinperheestä ja pitävät seksiä tapana osoittaa rakkautta eivät pariudu ihmisten kanssa, joille seksi on pelkkää fyysisyyttä tai huomion hakemista, jotka eivät pelkää satuttaa toista tai voivat harrastaa seksiä ilman tunnesidettä. Ihan yhtä lailla, kuin kilpaurheilija harvoin pariutuu ihmisen kanssa, jolla ei ole minkäänlaista kiinnostusta mihinkään liikuntaan tai tavoitteellisuuteen. Ihmisten on vaikea samaistua tilanteessa, jossa toisen elämäntapa, menneisyys ja tulevaisuudensuunnitelmat ovat hyvin erilaisia, kuin itsellä. Tällöin on vaikeaa luottaa kumppaniin, kun ei lainkaan tiedä, millainen henkilö on.
Musta on muutenkin hämmentävää, miten monet miehet ajattelevat, että JOKAISEN naisen pitää innostua juuri heistä. Muuten yleistetään, että naiset eivät tykkää tästä ja tästä piirteestä ja naisissa vika. Itse en ikinä voisi elää ihmisen kanssa, joka pitää jotenkin suurena meriittinä "villiä" nuoruutta. Olen itsekin elänyt villisti, mutta siihen ei ole sisältynyt raju päihteiden käyttö, irtoseksi tai rikollisuus. Joten itsellä on tosi vaikea samaistua tuohon tilanteeseen ja henkilökohtaisesti itsellä on mahdotonta luottaa ihmiseen, jolla on rikollista taustaa ja jopa satoja irtosuhteita takana. En tuomitse ketään seksihistorian perusteella, en vain itse voisi olla suhteessa, jossa toisella on tällaista taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siveellinen, kiltti ja ei-räväkkä nainen, koen siis voivani vastata tähän kysymykseen.
Menneisyytesi on red flag koska siihen kuuluu rötöstely ja naisten kaatamisella kerskailu. Naisten kaataminen ei ole ongelma sinänsä, jotkut on aktiivisia sillä osa-alueella nuoruudessaan. Ongelma on se, että se taitas olla sulle elämäsi suurin saavutus. Tai sellainen kuva tekstistäsi tulee, että suurin saavutuksesi on ollut uusi nainen joka viikko.
Ongelma on myös se kuinka tunnut olevan varsin itsekeskeinen ja kuvittelet olevasi taivaan lahja naisille ja naisilla on pakko olla itsetunto ongelmia, jos eivät sinun kanssa halua olla. Puheesi naisista vaikuttaa myös muutenkin vähän oudolta näin naisen korvaan. Ihan kuin naisessa tärkeintä olisi siveys ja kiltteys. Ei niissä ominaisuuksissa vikaa ole todellakaan, mutta kilttejä naisia yritetään helposti alistaa ja asettaa tiettyyn muottiin ennakkokäsitysten perusteella.
Olen kiltti ja siveä ja ei-räväkkä. Minulla on hyvässä kunnossa oleva itsetunto ja itsekunnioitus. En halua miestä, joka vain muistelee villiä nuoruuttaan ja kokee olevansa muita parempi koska onnistui pääsemään sänkyyn monien naisten kanssa.
Mikä todistaa sen, että "juoksusi on juostu"? Jos se on vain sanasi siitä, niin se ei riitä. Tarpeeksi monta "entistä juoksijaa" tullut tavattua ja olen viisastunut sen verran, että miehen pitää elämäntilanteellaan osoittaa olevansa elämässään eteenpäon päässyt kypsä mies. Oli se sitten insinööri tai lähihoitaja, tärkeintä on osoittaa kehittyminen ihmisenä ja siihen ei riitä ammatti, asunto ja auto.
*aplodit* Loistavaa. En olisi osannut asiaa paremmin ilmaista.
- toinen kiltti, ei-räväkkä mutta siitä huolimatta hyväitsetuntoinen nainen
Toi sun tapa puhua naisista kaatoina kertoo paljon siitä, millainen timantti ajattelet olevasi.
Asenteet näkyy varmaan muutenkin käytöksessäsi ja puheissasi, ts. sisältä olet edelleen samanlainen m*lkivisti kuin ennenkin, ts. fiksut naiset kiertää kaukaa.
Moni ns. kiltti nainen varmaan haluaa sellaisen kumppanin jonka kanssa on paljon yhteistä, esim. samat arvot tai samantapainen luonne tai samat harrastukset. Tuntuu helpommalta perustaa pitkä suhde sellaiselle pohjalle.
Esim. kun tavattiin mieheni kanssa molemmat opiskelimme yliopistossa, emme olleet ennen seurustelleet kenenkään kanssa ja olimme kokemattomia, olimme rauhallisia ja vähän ujoja, tykkäsimme lukea kirjoja jne. En olisi kiinnostunut aloittajan tapaisesta miehestä koska etsin mahdollisimmin pitkää suhdetta. Rikostausta varsinkin olisi vähentänyt kiinnostusta huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa, kun tämäntyyppisen miehen kanssa olen erehtynyt suhteeseen. Tämä mies tosiaan esitteli itsensä kilttinä, jopa ujona miehenä, jolla ei ole kauheasti kokemusta naisista, viihtyy itsekseen ja kavaili elävänsä "pappaelämää" (oli 32). Uskokaa tai älkää, minä olin myyty tämmöisenä rauhallisena, kilttinä tutkijanaisena joka haki juuri tavallista, samanhenkistä miestä. No, sitten alkoi hiljalleen käydä ilmi että mies onkin tämmöinen "juoksunsa juossut". Seksiä ei halunnut minun kanssa mutta aiemmassa elämässä reikä kuin reikä oli kelvannut. On myös sitoutumiskammoinen, häntä "rajoitetaan" jos puhutaan yhtään normaaleista suhteen pelisäännöistä. Niin ja hänelle on jäänyt päälle tapa pyytää naisten puhelinnumeroita. Ai miks oon tässä suhteessa? Hyvä kysymys. Salasi totuuden niin pitkään että ehdin rakastua. Nyt kyllä pohdin eroa vakavasti.
Näin käy kun ei ollenkaan mieti sanojen ja tekojen eroa.
Mies, joka iskee naisia tosta vaan ja josta ei tule vähäisissäkään määrin epävarmaa tai creepyä vaikutelmaa, on yleensä kauhea pukki, vaikka kuinka väittäisi itseään ujoksi ja kiltiksi.
Naisten on ilmeisesti vaikea ymmärtää sitä, että tavalliselle miehelle, joka ei ole mikään naistenmies ja joka ei iske naisia jatkuvasti (eikä ole aiemminkaan iskenyt naisia jatkuvasti), naiselle juttelu iskemismielessä ja kahville pyytämistä ajatellen on aina vähän pelottava juttu. Samoin ne muutamat ekat treffit, joilla miehen täytyy ohjata ja sopivasti käydä naiseen käsiksi ( ettei nainen sano ettei ollut yhtään kemiaa), ne ovat tavalliselle, epä-naistenmiehelle melkoinen suoritus, josta saa onnitella itseään suuresti, jos pahasti töppäilemättä sai homman sujumaan. Ei se ole mitään mikä tulee kuin nauhalta kelaamalla, ilman paineita.
Paitsi niille pukkityyppisille miehille on, ja sellaisen lankaanhan sinäkin menit.
M/40
Kitkerät neitsyet on myös yhtye.
Miksi kukaan ottaisi rötöstelijän.Kunnollisiakin miehiä maailmassa riittää.
Ei kiinnosta mies, joka kehuskelee vanhoilla kaadoilla.