Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että moni "kunnollinen" "kiltti" nainen pelkää miestä jolla vähän villimpi nuoruus

Vierailija
27.08.2020 |

Juoksut on juostu. Oli siis aika villi nuoruus, johon kuului naisia viinaa matkustelua rötöstelyä jne. 😅 Nyt päälle kolmekymppisenä olen kuitenkin rauhoittunut ja alkanut etsimään ns. kunnollista (siveellinen, kiltti, ei-räväkkä) naista kenen kanssa asettua aloilleen. Tuntuu kuitenkin että monelle naiselle tuo menneisyyteni on iso red flag. Onko tosiaan näin? Miksi? Olen itse teorisoinut että saattaisi eniten vaikuttaa tuo kaatojen määrä, kun 2-kymppisenä tuli kaadettua suurinpiirtein joka viikonloppu uusi nainen! 😅 Ehkä näillä vähän hiljaisemmilla kilteillä naisilla ei riitä itsetunto? Mulla on suuri suu joten en pysty pitämään menneisyyttäni salaisuutenakaan. 😔 Ehkä mut on tuomittu yksin kulkemaan?😔

M33

Kommentit (238)

Vierailija
1/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle ei kelpaa nainen jolla olisi samanlainen menneisyys kuin itselläsi? Ehkäpä siinä vastaus siihen miksi sinä et kelpaa kilteille...

Vierailija
2/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liian erilaisia? Rötöstely varmasti haittaa monia kunnollisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tämä yllättää sinut? Luulen, että monella naisella on myös kokemusta näistä "elämänsä suunnan muuttaneista" raikulimiehistä. Never again. Tulevaa käytöstä ennustaa parhaiten mennyt käytös, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
4/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii.

Sulle sopii itsesi kaltainen luuhaaja.

Voitte vaihdella sukupuolitautejanne.

Katsos kun fiksut naiset ei häntäheikkiä kelpuuta.

Vierailija
5/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi että tuo on vastenmielistä. Asialla ei taida olla naisten itsetunnon kanssa tekemistä. Vielä on vähän matkaa aikuisuuteen, mutta suunta on oikea. 😅

Vierailija
6/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa myöskään kilt*imies.

Vierailija
7/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi on varmaan mukava uskotella, että ongelmana on kilttien tyttöjen "huono itsetunto". Ehkä ongelmanasi on pikemminkin heidän hyvä itsetuntemuksensa?

Vierailija
8/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tavoittelevat miehekkäitä miehi'ä joilla on ollut paljon "kaatoja"

Vierailija
9/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä niinku kiinnosta jonkun "villi nuoruus"? Hei Haloo!

Vierailija
10/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipartnereiden määrällä ei ole vaikutusta naisiin. Enemmän määrää millainen olet.

Vierailija
11/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin perheen perustaminen edellyttää molemmilta vanhemmilta suurta vastuuntuntoa ja -kantoa. Millä tavalla olet osoittanut olevasi siihen pitkäjänteisesti kykenevä?

Vierailija
12/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisesi miehet (...) kiusasivat minua koko peruskoulun ajan, joten kierrän teidät kaukaa vastakin -samoin kuin nämä ns. kiltit miehet. Enkä muutenkaan pidä suurisuisista ihmisistä.

Vierailija
13/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsi samanlaista naista?

Vierailija
14/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua miestä, joka on hyppinyt sängystä sänkyyn ja pannut jokaista vastaantulijaa.

Toinen syy saattaa olla tuo suuri suu... Sellaisilla suurin osa ulostulevasta jutusta on yleensä sitä luokkaa, ettei jaksa kiinnostaa.

Et vain ole samalla tasolla niitten kilttien naisten kanssa. Tyydy niihin huonompiin, käytettyihin, mitkä on enempi omaa tasoasi.

Vierailija
15/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

leväperäinen seksuaalihistoria on selvä

turnoff. Se kertoo huonoa henkilön elämänarvoista ja ihmissuhdetaidoista.

Holtittomuuteen liittyy holtittomuus muillakin elämänalueilla ja psyykkiset ongelmat.

Ts. et ole tavoiteltava vaan maineesi pilannut.

Vierailija
16/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on esim. vastenmieliset nämä ihmiset, jotka eivät välittää muista. Montaako naista olet satuttanut "kaatojen" aikana. Ja miten ne "kaadot" saavuitit, puhumalla kuinka välität ja haet jotain vakavampaa, eli hyväksikäyttämällä? Koska harva naine huvikseen baarista mukaan kaatuu, jollekille vieraalle. Tai jos kaatuu, sun pitää etsiä kumppani näistä. Ei oo mitään itsetuntoon kysymys, että pitää epäluotettavana jne.

Vierailija
17/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Naiset pelkävät seksuaalisesti itsevarmaa miestä. Sellaista on näet vaikeampi kontrolloida pihtaamalla, kun mies saa helposti muualtakin.

M38

Vierailija
18/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kelpaa.

T. Kil tti neitsyt.

Vierailija
19/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syynä, että siitä "villistä nuoruudesta" pitää avautua?

Pakko kerskua?

Vierailija
20/238 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista asioista rötöstely on minulle se totaalinen "ei missään nimessä". Ei rikollisia kiitos. Minun on oltava työn puolesta nuhteeton, ja haluan myös nuhteettoman ja rehellisen puolison. Niitäkin riittää.

Kyllä rötöstelijöillekin löytyy naisia, minä en vain ole yksi heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän