Onko ihmisiä jotka ei oo nähnyt Harry Pottereita tai Taru sormusten herrasta?
Kommentit (12)
Kaikki tsh (ja hobitit) nähty useaan kertaan, yhtäkään Potteria en koskaan.
En oo nähny pottereita, ja tuskin katsonkaan.
Taru sormusten herrasta trilogian oon nähnyt tosin kakkoselokuvan katsoin pikakelauksella vhs nauhalta. Ikinä en ole jaksanut näitä toista kertaa katsoa enkä Hobitti elokuvia koskaan.
Pottereista pari oon nähnyt, ei kiinnostanut katsoa loppuja.
Potterit on kirjana ihan hyviä, mutta elokuvat siltä osin mitä olen nähnyt, niin ihan jäätävää kuraa.
Eipä se kyllä ole mitenkään erikoista, todella harvoin elokuva on lähellekään niin hyvä kuin kirja ja vielä harvemmin kirjaa parempi.
En ole noista nähnyt yhtäkään kokonaan, ainoastaan jotain pieniä pätkiä yrittänyt katsoa - mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Täällä yksi. Tarun sormusten herrasta olen sentään lukenut.
En ole nähnyt enkä lukenut eikä kiinnosta. En katso elokuvia.
Minulle on erinomaisen hyvin riittänyt Potterit kirjoina.
Tolkien filmatisointien näkemistä harkitsin muutaman kerrann koska kirjoina ne olivat aikanaan niin vakuuttavia, että en kaivannut lainkaan täydennystä.
Ikisinkku mies 40+
En ole nähnyt kumpaakaan. En saanut katsoa Pottereita pienenä, ja myöhemmin en halunnut pilata omia mielikuvia elokuvalla. Taruun Sormusten herrasta ei ole ollut kiinnostusta. Molemmat kirjasarjat kyllä luin.
Toki. Esimerkiksi Pohjois-Sentinelien erityksissä elävä heimo tuskin on näitä elokuvia, tai ylipäätään elokuvia, nähnyt.