Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskahan tuo hirveä pillifarkkumuoti menee ohi?

Vierailija
17.09.2013 |

Ärsyttää kun kaupoista ei juuri muita farkkuja saakaan kuin hirveitä pillifarkkuja vaikka juuri kenellekään ne ei oikeasti sovi. Voi että kun taas jostain löytyisi hyvin istuvia suoran mallisia farkkuja...joko ne on hirveitä Prisma-lököjä tai sit kammottavia pillejä...

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa! Kamalampia housuja en ole vielä koskaan nähnyt.

Vierailija
2/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin nimenomaan hivenen lahkeista levenevät farkut mutta arvaas onko niitä missään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ne on (minun mielestäni) -- sopii hoikille, ja joskus keskikokoisille, toisinaan muodokkaille. Tärkeintä on, että malleja on kaikille saatavilla toiveittensa mukaisesti :)

Vierailija
4/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ihan hyvät bootcut-farkut ihan Lindexiltä. Ei tulisi mieleenkään tällä kropalla pistää pillifarkkuja jalkaan...

Olen kyllä sitä mieltä, että ei pillifarkut oikeasti sovi kenellekään, ei edes niille nuorimmille ja hoikimmille. Mutta muoti on juuri nyt oikeastaan aika kiva siinä mielessä, että ei ole niin nöpönuukaa miltä näyttää, koska melkein kaikki on nyt muotia. Ja se on tosi hyvä juttu, muodin tehtävä on tuoda elämään iloa, ei ankeuttaa sitä.

Vierailija
5/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on mennyt/menossa.

Vierailija
6/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:20"]

Minä taas haluaisin nimenomaan hivenen lahkeista levenevät farkut mutta arvaas onko niitä missään...

[/quote]

Eipä ole ei. Sellaiset minäkin haluaisin.

t.2

Vierailija
7/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:21"]

Ihania ne on (minun mielestäni) -- sopii hoikille, ja joskus keskikokoisille, toisinaan muodokkaille. Tärkeintä on, että malleja on kaikille saatavilla toiveittensa mukaisesti :)

[/quote]

Ne ei oikeasti sovi kenellekään vaikka oli hoikka tai mitä vaan...pitää olla erityinen ruumiinmalli ja sellaisia todella harvoin Suomessa näkee...jalat pitäis olla todella pitkät ja ohuet gasellinkoivet jotta ne sopis.Kauheen näköistä kun persjalkaisilla on pillit yllä tai sit sellaisella jolla mahtuis rantapallo sinne haaroväliin.

Vierailija
8/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:22"]

[/quote]

Eipä ole ei. Sellaiset minäkin haluaisin.

t.2

[/quote]

Espritillä on paljon lahkeista vähän leveneviä farkkuja ja suoriakin. Itse en niistä nyt välitä, mutta käy siellä, viimeksi kun kävin oli alerekit täynnä just noita bootcutteja, kun ei ne menneet kaupaksi.

Vierailija
9/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hennesin uusimmassa kuvastossa oli yhdet.

Minusta taas lyhyelle suomalaiselle tavallisen kokoiselle naiselle ei todellakaan sovi suora housumalli. Se vasta leventääkin, ja joka puolelta.

Vierailija
10/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuskailin samaa kaupungilla. Ei niitä ainakaan edullisesti löydä. No, KappAhlissa oli muutama malli, mutteivät istuneet mulle kovin hyvin. Epritin housut eivät myös koskaan ole mulle istuneet. Niihin jää mulla aina nyrkin mentävä tyhjä tila ristiselkään, vaikka samalla puristaisi edestä mahan makkaralle. Harmittaa, että jäi Lindex käymättä. Ongelmani on varmaan siinä, etten haluaisi maksaa farkuista yli 50e.

Vierailija
11/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei ole ongelma: http://www.kamppi.fi/yritys/nomo-jeans

Vierailija
12/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän eniten pilleistä, mutta bootcutkin menee. Mulle ainakin sopii. Mulla on pitkät ja sirot jalat sekä melko pieni peppu. Pillit menee myös parhaiten nilkkurien, saappaiden, conssien ja korkkarien kanssa. Nytkin raskaana menee hennesin matalista pilleistä vaan tuumaa isompi koko kuin ennen. Kätevää.

Vierailija
13/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään pillimuodista. Harmi, että se on menossa ohi.

Vierailija
14/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Very Niceltä löytyy muitakun kuin pillejä. Esim. Caramel-malli on naisellinen suorilla tai vähän levenevillä lahkeilla.

Vierailija
15/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ei ole menossa ohi... Ne on tavallaan tulleet jäädäkseen. Sitäpaitsi kaupoista (varsinkin netistä) löytää kyl mitä malleja vaan.. Parasta kun vaan pitää sellasia missä itse viihtyy. Muoti on yleensäkin mun mielestä maailman turhin asia, ennemmin tulisi löytää se oma tyyli, eikä miettiä mikä on muotia.. 

Vierailija
16/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:21"]

[/quote]

Ne ei oikeasti sovi kenellekään vaikka oli hoikka tai mitä vaan...pitää olla erityinen ruumiinmalli ja sellaisia todella harvoin Suomessa näkee...jalat pitäis olla todella pitkät ja ohuet gasellinkoivet jotta ne sopis.Kauheen näköistä kun persjalkaisilla on pillit yllä tai sit sellaisella jolla mahtuis rantapallo sinne haaroväliin.

[/quote]

Kyllä ne kuule sopii hyvin sellaisille jotka ovat hoikkia. Painoindeksi ei varmaankaan 17 saisi olla vaan mieluummin alle. 

Vierailija
17/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ne ainakin sopii täydellisesti :) 150 cm, 47 kg ja lihaksikkaat jalat (ei ohuet gasellin koivet)

Vierailija
18/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ihan viime viikolla H&M:ltä suoralahkeiset farkut. Ei ole bootcutit, mutta ei pillitkään. Aika kapea lahje, mutta ei siis ihan pillit.

Mua itseasiassa vähän harmitti, kun ei ollut ihan pillit. Pakko oli kuitenkin ostaa, kun kerrankin löysin mulle hyvin istuvat farkut.

Mutta siis H&M:ltä löytyy kyllä vaikka minkä mallisia, jopa niitä bootcuteja.

Vierailija
19/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut-farkuissa ärsyttää eniten se, että niissä on mietittävä lahkeen pituutta todella tarkasti. Farkkuja pitäisi periaatteessa käyttää aina samojen tai ainakin saman korkuisten kenkien kanssa, joihin sopivaksi se lahje on lyhennetty. Ennen pillifarkkumuotia kuitenkin tuntui, että että suurin osa naisista kulki kenkiinsä nähden aivan liian lyhyissä bootcuteissa, eikä sekään suoraan sanoen ollut mitenkään ylentävä näky.  

Tuo väärä lahkeen pituus on muuten edelleenkin suurin yksittäinen tyylimoka suomalaisessa business-pukeutumisessa, ja syy siihen, miksi täällä jonkun mielestä suorat housut eivät sopisi lyhyelle ja normaalivartaloiselle suomalaiselle naiselle. Housunsa omepelijalla tuunattavana käyttävät lyhyet, lyhytjalkaiset ja usein pyöreähkötkin italialaiset ja espanjalaiset naiset  kun onnistuvat näyttämään niissä poikkeuksetta tyylikkäiltä. 

Vierailija
20/93 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:22"]

minulle ne ainakin sopii täydellisesti :) 150 cm, 47 kg ja lihaksikkaat jalat (ei ohuet gasellin koivet)

[/quote]

No ei ne valitettavasti sovi. 10 kiloa ainakin joutuisit pudottamaan jotta mahdut tavoitelluimpiin farkkuihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä