Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskahan tuo hirveä pillifarkkumuoti menee ohi?

Vierailija
17.09.2013 |

Ärsyttää kun kaupoista ei juuri muita farkkuja saakaan kuin hirveitä pillifarkkuja vaikka juuri kenellekään ne ei oikeasti sovi. Voi että kun taas jostain löytyisi hyvin istuvia suoran mallisia farkkuja...joko ne on hirveitä Prisma-lököjä tai sit kammottavia pillejä...

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:42"]

Sivu2

[/quote]

Tää on ärsyttävää.

Vierailija
42/93 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ikinä. Koko nuoruuteni pillifarkut on olleet suosiossa ja en voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään muita housuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin käydä hamstraa kaupasta pillifarkkuja.

Vierailija
44/93 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:53"]

Miten niin pillifarkut ei sovi kenellekään? Minusta sopii tosi hyvin monellekin. Ite en oo mikään pitkäjalkainen hoikkis, mutta käytän pillifarkkuja. Löysät farkut saavat minut näyttämään isolta! Minun miehenikin aina kehuu, kun mulla on jalassa tiukat pillifarkut :) Ihanaa, kun nykypäivän kauneusihanne on muodokkaat reidet ja peppu!

[/quote]

Samaa mieltä, minustakin pillifarkut sopivat monenlaisille vartalotyypeille. 

Kun pillifarkut palasivat muotiin (oliko se joskus vuonna 2005), ajattelin, että onpa kamalat housut. Kuitenkin vähitellen totuin ja hankin sellaiset itsekin. Nykyään pidän pillifarkkuja ihan perusvaatekappaleena.

Kuten sanottua, pillifarkut sopivat monelle - pääasia on se, että yläosa ja kengät on valittu oikein. Sekä tietysti se, että housut ovat itselle mukavat päällä. Itse käytän pillifarkkuja mieluiten saappaiden kanssa.

Bootcutteja kaipaaville: kirpputoreilta löytyy ainakin! Siis mikäli ette kavahda käytettyjä vaatteita.

Vierailija
45/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää pillejä, koska niissä on helpoin pyöräillä. En halua lahkeita pinnojen väliin, siis ei bootcuteja.

Vierailija
46/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:12"]Pitää vissiin käydä hamstraa kaupasta pillifarkkuja.
[/quote]

Näin on tehtävä, muut kuin pillifarkut ovat kamalia.

Vierailija
47/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt mammoille miehen mielipide, ja vieläpä kaikenlisäksi web designer -miehen, eli visuaalisella alalla työskentelevän miehen mielipide:

PILLIFARKUT ON VITUN RUMIA ABOUT 80% NAISISTA PÄÄLLÄ. Ne olivat rumia useimpien naisten päällä jo silloin kymmenen vuotta sitten, kun muoti saapui, ja ovat rumia edelleen. Nyt ne ovat onneksi menossa vähitellen pois muodista.

Jos et ole 173cm, BMI 18, pyöreäpyllyinen ja pyöreätissinen nuori mallimisu, niin älä käytä pillifarkkuja. Ne eivät imartele sinua.

Vierailija
48/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään nyt selväksi bootcutin ja flaren ero!

Bootcut = polvesta alaspäin suorana jatkuva lahje
Flare = polvesta levenevä lahje

Vierailija
49/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ehkä mitään ällöttävämmän tuntuista kuin reisistä/pohkeista yhtään löysät housut, hyi. Kiitos luojalle pillifarkuista.

Vierailija
50/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko bootcut-ihmiset maalta kotoisin? Tulee just sellanen vähän ysärihtävä tyyli mieleen teidän kommenteistanne. Tiiän just miltä näytätte ja olen iloinen että itse näytän paremmalta niissä kammoksumissanne pillifarkuissa!

Vierailija
51/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pillifarkut tai ainakin kapeammanmalliset farkut sopii suurimmalle osalle ihan eri lailla kuin leveälahkeisemmat vastineensa. Leveälahkeiset kun sopii siroille ja pitkäjalkaisille ihmisille (eli yleensä aika harvalle). Kannattaa pukeutua oman vartalonmuotonsa mukaan.

Vierailija
52/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi onpa rumia nuo bootcutit. siis peittää kaikki naiselliset säären linjat. kuka tuommoisia haluaa käyttää?

ymmärän ne ehkä juuri ylipainoisilla. mutta tekee hoikat lihavan näköisiksi ja lyhtentää jalkoja. lisäksi näyttää siltä että polvipussit syntyy superhelposti ja roikkuvat vähän joka paikasta.

Vierailija
53/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:22"]minulle ne ainakin sopii täydellisesti :) 150 cm, 47 kg ja lihaksikkaat jalat (ei ohuet gasellin koivet)
[/quote]

Huh. Niinhän sinä luulet

Vierailija
54/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:21"]

Ihania ne on (minun mielestäni) -- sopii hoikille, ja joskus keskikokoisille, toisinaan muodokkaille. Tärkeintä on, että malleja on kaikille saatavilla toiveittensa mukaisesti :)

[/quote]

Ne ei oikeasti sovi kenellekään vaikka oli hoikka tai mitä vaan...pitää olla erityinen ruumiinmalli ja sellaisia todella harvoin Suomessa näkee...jalat pitäis olla todella pitkät ja ohuet gasellinkoivet jotta ne sopis.Kauheen näköistä kun persjalkaisilla on pillit yllä tai sit sellaisella jolla mahtuis rantapallo sinne haaroväliin.

[/quote]Rantapallo haaroväliin? Nyt tipuin kärryiltä.
[/quote]

Et tainnut kovin korkeilla kärryillä ollakaan.

Vierailija
55/93 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 10:43"]Se meni ohi jo vuonna 1978, kun alhaalta leveät purjelahkeet tulivat muotiin.
[/quote]

Purjelahkeet menivät muodista silloin

Vierailija
56/93 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes niin välitätte toisten pukeutumisesta? "Ei sovi kellekkään!!!!" Taidatte oikeasti vain olla kateellisia näille pillifarkkujen käyttäjille.

T. Normaalipainoinen ja muotoja omaava naisenalku joka mielellään käyttää korkeavyötäröisiä pillifarkkuja

Vierailija
57/93 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:27"]

Hyviä uutisia! Bootcutit on tulossa muotiin taas, maailmalla ne ovat jo muotia, eli Suomessa ihan parin vuoden sisällä kans.

[/quote]

Tuossa vielä linkki aiheesta: http://wardrobelooks.com/what-jeans-are-in-fashion-2015/

[/quote]

Tuossa linkissä ei ollut yksiäkään bootcuteja. 70-luvun inspiroimia flareja kyllä, mutta nepä vasta sitten hirveiltä näyttävät, jos lantionleveys on yhtään yli 92 senttiä. Eli  käytännössä 98 prosentilla naisista.  Ja kyllä, olen tätäkin farkkumuotia kokeillut itse, olen aina ollut se "farkkutyttö", keskipituinen, mutta pitkäjalkainen ja pitkään Y-mallinenkin, eli juuri sen mallinen, jolle jopa pillifarkut sopivat. Nyt melkein nelikymppisenä lantiolle on tullut ympärysmittaa sen verran enemmän, että skippaan flaret tällä kertaa. 

Vierailija
58/93 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne alkaa olla out. Viimeisiä viedään kohta.

Munkaan mielestä ne ei yleensä näytä hyvältä kellään. Ja pillifarkkuihin käy oikeestaan vain korkkarit, kun muuten jalka näyttää aivan kamalan isolta. Tietty kaikki pillien käyttäjät itse luulee, että ne näyttää hyvältä. Niihin ei kuitenkaan riitä se, että on laiha. Pitää olla myös täydellisen malliset kintut ja sellaiset on tosi harvalla. Sen reisivaon (aikanaan taidettiin haukkua pihtikintuiksi näitä käyräjalkaisia) kanssa pillit näyttää vielä kahta kamalammilta.

kyllä mullakin pillejä on, mutta tiedän itse oikein hyvin, ettei ne mulla se ihanteellisin housumalli ole. Mun mielestä suora lahje on aina ollut se paras yleensä kaikenlaisille vartaloille.

Vierailija
59/93 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut on valitettavasti tainnut tulla jäädäkseen.

Vierailija
60/93 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:18"]Ärsyttää kun kaupoista ei juuri muita farkkuja saakaan kuin hirveitä pillifarkkuja vaikka juuri kenellekään ne ei oikeasti sovi. Voi että kun taas jostain löytyisi hyvin istuvia suoran mallisia farkkuja...joko ne on hirveitä Prisma-lököjä tai sit kammottavia pillejä...
[/quote]

taitaa vaan ärsyttää kun et saa läskejäsi survottua niihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi