Koskahan tuo hirveä pillifarkkumuoti menee ohi?
Ärsyttää kun kaupoista ei juuri muita farkkuja saakaan kuin hirveitä pillifarkkuja vaikka juuri kenellekään ne ei oikeasti sovi. Voi että kun taas jostain löytyisi hyvin istuvia suoran mallisia farkkuja...joko ne on hirveitä Prisma-lököjä tai sit kammottavia pillejä...
Kommentit (93)
Totuus on että monet luulevat näyttävänsä hyvältä pillifarkuissa mutta totuus on toinen...ihmettelen että ketä ne muka hoikistaa kun nehän vaan korostaa leveitä reisiä...onneksi on tosiaan menossa sekin kammotusmuoti ohi. Muistan kun 80-luvulla oli viimeksi ne muotia ja sen jälkeen 20 vuoteen kenellekään ei olis tullu mieleenkään laittaa päälleen.
Tääkö muka näyttäis hyvältä?
Olen ihan samaa mieltä että pillit ei sovi edes hoikille jos jalat ei ole tosi pitkät...toisaalta ne näyttää myös rumilta jos jalat on pitkät ja ihan rimpulat että ei ne oikeesti sovi juuri kenellekään . Joku mainosti että sopii lihaksikkaille jaloille no ei minusta kyllä...ne näyttää lähinnä joltain jumppatrikoilta.
Toivottavasti pian saadaan kauppoihin kapeita farkkuja joissa on joko suorat tai inasen levenevät lahkeet. Suomalainen vartalo näyttää paljon tasapainoisemmalta.
Suorat farkut ei sovi kenellekään. Suomen vastine soccer mom housuille.
Onhan kaiken mallisia farkkuja suorasta bootcutiin ja kunnon leveälahkeisiin ollut pillien rinnalla tarjolla kaikki nämä vuodet, jotka kapeat lahkeet ovat olleet muodissa. Ihan nopeassa kierrossa vaihtuvien mallistojen trendikaupoistakin kuten Gina Tricot on noita löytynyt. Missä te oikein käytte ostoksilla?
Just eilen kävin seppälässä ja sielä oli suoralahkeisia sekä bootcuteja. Muuten olisin ostanu mutta justiinsa tilasin henkalta bootcutit. Kapeat farkut on ihan kamalat tämmöselle rimppakintulle...onneks rupeaa muitakin kaupoista löytymään, menee tuokin hullutus ohi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 07:38"]
Onhan kaiken mallisia farkkuja suorasta bootcutiin ja kunnon leveälahkeisiin ollut pillien rinnalla tarjolla kaikki nämä vuodet, jotka kapeat lahkeet ovat olleet muodissa. Ihan nopeassa kierrossa vaihtuvien mallistojen trendikaupoistakin kuten Gina Tricot on noita löytynyt. Missä te oikein käytte ostoksilla?
[/quote]
No justiinsa siellä gintricoissa sun muissa. Mulle suurin ongelma on se että tartte farkut joissa on matala vyötärö (ei kuitenkaan niin matala että perse näkyy) sillä siinä missä keskiverto ihmisellä on tasainen vat, minulla on kuoppa. Jos vedän jalkaan normaalikorkuset farkut siihen jää tosi ruma pussi. Viime vuosina korkea vyötärö on ollut muodissa ja koska lonkkaluuni törröttää en voi niitäkään laittaa jalkaani.
See, there´s my problem :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 07:18"]
Totuus on että monet luulevat näyttävänsä hyvältä pillifarkuissa mutta totuus on toinen...ihmettelen että ketä ne muka hoikistaa kun nehän vaan korostaa leveitä reisiä...onneksi on tosiaan menossa sekin kammotusmuoti ohi. Muistan kun 80-luvulla oli viimeksi ne muotia ja sen jälkeen 20 vuoteen kenellekään ei olis tullu mieleenkään laittaa päälleen.
Tääkö muka näyttäis hyvältä?
[/quote]
No kyllä näyttää mun mielestä oikein hyvältä nämä http://3.bp.blogspot.com/-GdB88A2S1Mw/Ty1DKGQaU-I/AAAAAAAAAbU/0pi3uY9fyGc/s1600/springspiration.jpg
Mulla on kapeat reidet ja pitkät jalat. Pillit sopii parhaiten.
Minusta nimenomaan bootcutit sopii vain pitkille ja hoikille korkojen kanssa. Ihan typerän näköistä, jos isolla tai lyhyellä ihmisellä on levenevät trumpettilahkeet.
Pillifarkkujen lisäksi myöskään leggarit eivät yleensä näytä hyvältä kenenkään pääl lä mutta ei varsinkaan hehtaariperseellä kuten mulla. Olen ostanut siitä parjatusta Prismasta mustia tekokuituisia suoria housuja joissa osaksi kuminauhavyötärö. Sipivsn neutraali malli töihin. Kaikki omituiset erikoismallit vaan kiinnittää siihem perseeseen katseet. Ennen vanhaan löytyi Seppälästä vielä farkkuja meikäläisellekin muttei enää.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:27"]
Hyviä uutisia! Bootcutit on tulossa muotiin taas, maailmalla ne ovat jo muotia, eli Suomessa ihan parin vuoden sisällä kans.
[/quote]
Tuossa vielä linkki aiheesta: http://wardrobelooks.com/what-jeans-are-in-fashion-2015/
[/quote]
Miljoona kertaa mieluummin käyttäisin pillifarkkuja kuin yksiäkään noista linkin farkuista. Tuli jotenkin ihan kauhuleffamainen fiilis noista kuvan malleista.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 21:21"] Ihania ne on (minun mielestäni) -- sopii hoikille, ja joskus keskikokoisille, toisinaan muodokkaille. Tärkeintä on, että malleja on kaikille saatavilla toiveittensa mukaisesti :) [/quote] Ne ei oikeasti sovi kenellekään vaikka oli hoikka tai mitä vaan...pitää olla erityinen ruumiinmalli ja sellaisia todella harvoin Suomessa näkee...jalat pitäis olla todella pitkät ja ohuet gasellinkoivet jotta ne sopis.Kauheen näköistä kun persjalkaisilla on pillit yllä tai sit sellaisella jolla mahtuis rantapallo sinne haaroväliin. [/quote]Rantapallo haaroväliin? Nyt tipuin kärryiltä. [/quote] Käsittäisin sen näin http://www.vnews24.it/wp-content/uploads/2014/01/thigh-gap.jpg
[/quote]
Onpas tytöllä viillellyt jalat :(
Se meni ohi jo vuonna 1978, kun alhaalta leveät purjelahkeet tulivat muotiin.
Pillifarkut on mun mielestä perusmalli, käy minkälaisen kengän kanssa vaan. Itse oon ihastunut Bik Bokin never denim farkkuihin (korkealla vyötäröllä), ihanat päällä. Pillifarkkujakin on erilaisia eri merkeillä, itse taas en tykkää yhtään bootcuteista, ne on kamalat.
Jos uskois näitä vaatepoliiseja, ei voisi käyttää mitään vaatteita, ellei ole erittäin hoikka ja pitkäsäärinen. Jotain meidän muidenkin pitää kuitenkin päälle panna, ja mun mielestä pillit on tosi hyvät ja monikäyttöiset housut. En usko, että ne yhtäkkiä menevät muodista. Pillifarkkujen katoamista katukuvasta on povattu suunnilleen yhtä kauan, kun ne ovat olleet muodissa.
Jos pillifarkkuja ei enää kohta löydä kaupasta, mitä epäilen, niim sitten täytyy alkaa kaventamaan kaikki housut :/
Miten niin pillifarkut ei sovi kenellekään? Minusta sopii tosi hyvin monellekin. Ite en oo mikään pitkäjalkainen hoikkis, mutta käytän pillifarkkuja. Löysät farkut saavat minut näyttämään isolta! Minun miehenikin aina kehuu, kun mulla on jalassa tiukat pillifarkut :) Ihanaa, kun nykypäivän kauneusihanne on muodokkaat reidet ja peppu!
Minä en kyllä ikinä saanu miehiltä näin paljon kohteliaisuuksia bootcuttien kaudella, saati leveämpien. Pyllyni näyttää Jennifer Lopezin peräsimeltä korkeavyötäröisissä pillifarkuissa, ja jalat tosi siroilta ja pieniltä. En halua luopua pilleistä ja kapeista suorista lahkeista, en ikinä.
Onlysta saa bootcutteja.