Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haluaisitko kuulla jos naisellesi on tehty abortteja

Vierailija
29.03.2024 |

Ennen kuin on ollut sinun kanssasi? Perustelut.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapsen tappaminen vaikuttaa psyykkeeseen. Tuo mukanaan sellaista käyttäytymistä jota on todella vaikea ymmärtää jos ei tiedä abortista. Kaikki eivät halua olla yhdessä lapsen tappajan kanssa

Vierailija
2/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin asetellulla kysymyksellä en alkaisi utelemaan. Jos on päässyt ominaisuuksineen seulastani läpi, niin sitten on päässyt ja itse olen "pakettini valinnut". Historiallinen track record sellaisenaan ei ole tae tulevasta.  

Vierailija
4/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lapsen tappaminen vaikuttaa psyykkeeseen. Tuo mukanaan sellaista käyttäytymistä jota on todella vaikea ymmärtää jos ei tiedä abortista. Kaikki eivät halua olla yhdessä lapsen tappajan kanssa

Sunkin äitin olis pitänyt tehdä abortti.

Vierailija
5/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää menneestä, jollei sitten ole asia minkä kanssa hän jotenkin kipuilee ja haluaa käydä läpi.

Se toki on positiivinen tieto että kykenee jälkiehkäisyyn ja aborttiin, jos pääasiallinen ehkäisymenetelmä pettäisi.

Vierailija
6/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jonka kanssa seurustelen, ei ole "minun naiseni". Hänellä on oikeus jakaa tai olla jakamatta terveystietojaan kanssani. Mitäpä se minulle kuuluu? En itsekään lähtisi tilittämään jokaista hampaan paikkausta tai luunmurtumaa kenellekään.

Vierailija
7/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä pitäisi olla?

Vierailija
8/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä haittaisiko jos olisi nuorena antanut lapsen adoptioon?

Vierailija
9/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mitä sellaista käyttäytymistä?

Vierailija
10/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kysymyksen kysyjä on  mielenterveyspalveluiden tarpeessa.

Tai sitten vain henkilö, joka ei oikein tiedä asioista ja ihmisistä mitään. 

Paljon Suomessa tehdään abortteja vuodessa?

Ovatko kaikki nämä mahdollisesti jotenkin psyykkisesti epävakaita tai heille tuo ollut jotenkin psyykkisesti kuormittava asia?

Ehkä aloittaja voisi lukea sitä psykologiaa enemmän ja tutkia hmisten elämää laajemminkin ja tajuta, että on paljon muita asioita mitkä vaikuttavat varmasti paljon voimakkaammin ja huonommin koki elämään kun joku vuosikymmeniä sitten tehty abortti.

Monille nuorille se ei ole siinä elämänvaiheessa sen isompi juttu. 

Vierailija
11/35 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortteja? Siis useampia? Kyllä sellainen kertoisi yleisen elämänhallinnan rajoitteista, joten toki vaikuttaisi suhteen jatkoon.

Vierailija
12/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mitä sellaista käyttäytymistä?

Murha on raskas taakka kantaa, sen seurauksena voi tulla oikeastaan ihan mitä tahansa. Hermot voi olla menneet, pienetkin asiat voi laukaista reaktion jota on mahdotonta ymmärtää jos ei tiedä että on murha omatunnolla.

Vierailija
13/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei kestä totuutta. Se on murha ja vaikuttaa

Vierailija
14/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikein useampikin, eikä "vain" yksi? - Haluaisin tietää ja kuulla myös, että onko hän valmis ja halukas saamaan lapsia minun kanssani?

- Entä tietääkö nämä lapsen aiemmin siittäneet miehet osaltaan tietoisia abortista, joka "jo" hieman kertoo, että ovatko aiemmat raskaudet olleet enempi vahinkoja vai jotain muuta. 

Vierailija
15/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ei kestä totuutta. Se on murha ja vaikuttaa

Abortti ei ole murha

Vierailija
16/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortteja? Siis useampia? Kyllä sellainen kertoisi yleisen elämänhallinnan rajoitteista, joten toki vaikuttaisi suhteen jatkoon.

Minulla sama ajatus. Ei haittaisi lainkaan jos on abortti historiassa tai suhteessa sille tulisi tarve, hienoa jos voidaan yhdessä käsitellä vaikeaa asiaa. Sen sijaan jos on useita abortteja.. On jotain pahasti pielessä, miksi ei opi aiemmista vahingoista ja huolehdi paremmin ehkäisystä?

Vierailija
17/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ajatus. Ei haittaisi lainkaan jos on abortti historiassa tai suhteessa sille tulisi tarve, hienoa jos voidaan yhdessä käsitellä vaikeaa asiaa. Sen sijaan jos on useita abortteja.. On jotain pahasti pielessä, miksi ei opi aiemmista vahingoista ja huolehdi paremmin ehkäisystä?

Piti lisätä vielä että ei myöskään mieskumppani ole siinä tapauksessa huolehtinut. Voi olla aikamoista tavataa käynyt naisessa, tautitestit kannattaa ja harkita kahdesti ottaako riskin.

Vierailija
18/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ehtinyt unohtaa asian, kun tein abortin nuorena. Sain tabletin ja kuukautiset alkoivat. En ymmärrä miksi sellaista asiaa pitäisi alkaa märehtiä tai kertoa sen kummemmin. Ei ole tullut mieleenikään, että kumppania voisi tuollainen tausta kiinnostaa.

Vierailija
19/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua abortti kiinnosta vaan ihan se onko neitsyt.

Vierailija
20/35 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Abortin tekeminen kertoo minulle naisen elämänhallintakyvystä ja arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi