Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
81/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta sataa litraa vaapukkamehua te muut keitätte kesäisin?

Muumimamma! 😂

Vierailija
82/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.

Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.

Jaska Jokunen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan enää henkilökohtaiseksi avustajaksi! Entinen työpaikkani, kahvila, lopetti toimintansa, ja olenkin hakenut ahkerasti töitä, sillä tällä hetkellä olen perheeni ainoa elättäjä. Sain työpaikan teurastamolta, mutta minun oli pakko lähteä sieltä, ja ainoa paikka jonka sain, oli henkilökohtaisen avustajan toimi. Avustettavani on entinen yritysmoguli, nykyinen kusip**. Mitään hyvää hän ei löydä mistään asiasta. Itse olen peruspositiivinen ja pursuan elämäniloa, ja tykkään pukeutua värikkäästi. Tämä ei miellytä avustettavaani. Mikään ei miellytä häntä.

Mistä löytäisin uuden työpaikan?

Lou, Me before you

Vierailija
84/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Olen ihastunut psykopaattiin, jonka oikeastaan yritin kerran tappaa. En kuitenkaan voi olla ajattelematta häntä! Olenkohan itsekin psykopaatti? Jotkut muut ihmiset näyttävät epäilevän, että näin olisi. Miten voin tietää ja kannattaako tuo ihastus yrittää vain unohtaa?

Vierailija
85/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.

Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.

Jaska Jokunen?

En ole. Itseasiassa naapurin punatukkainen tyttö värjää tukkaansa. Hän vain esittää; se on typerä esitys. Lisävinkki: toimin tuutorina, soitan saksofonia ja huilua ja tukkani on kihara.

Vierailija
86/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa mieheen joka on hyvin omistushaluinen. Päädyin tähän suhteeseen isäni vastoinkäymisen kautta. En saa poistua kotoa enkä olla yhteyksissä sukulaisiini tai ystäviini (joita minulla ei oikeastaan juuri ole). Mies on aika huonokäytöksinen, mikä johtuu todennäköisesti siitä että hän on rikas, aatelinen ja kukaan ei ole koskaan sanonut hänelle ei. Palvelusväki on melko outoa ja mieskään ei ole hetkeen käynyt parturissa. Ainoa lohtu asunnossamme on suuri kirjasto, koska pidän lukemisesta todella paljon. Mies vetäytyy välillä yhteen huoneeseen jonne minulla ei ole lupaa mennä. Mitähän siellä voi olla? Toinen nainen? Tietokone? Kännykkä? 

Kohtalotovereita?

Vierailija
88/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa mieheen joka on hyvin omistushaluinen. Päädyin tähän suhteeseen isäni vastoinkäymisen kautta. En saa poistua kotoa enkä olla yhteyksissä sukulaisiini tai ystäviini (joita minulla ei oikeastaan juuri ole). Mies on aika huonokäytöksinen, mikä johtuu todennäköisesti siitä että hän on rikas, aatelinen ja kukaan ei ole koskaan sanonut hänelle ei. Palvelusväki on melko outoa ja mieskään ei ole hetkeen käynyt parturissa. Ainoa lohtu asunnossamme on suuri kirjasto, koska pidän lukemisesta todella paljon. Mies vetäytyy välillä yhteen huoneeseen jonne minulla ei ole lupaa mennä. Mitähän siellä voi olla? Toinen nainen? Tietokone? Kännykkä? 

Kohtalotovereita?

Belle! Olisit tyytyväinen, että sulla kuitenkin on varakas mies ja oikein kirjastokin siinä kartanossa. Toisilla ei ole edes miestä. JSS tai lopeta valittaminen.

Vierailija
89/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa miestä (meri)hädässä! Olin vuosi sitten vielä töissä M/S Cinderellalla, kun jäin lepovuorollani juttelemaan erään ihastuttavan neidon kanssa. Tulimme juttuun tosi hyvin ja vähän ehdimme yökerhossa tanssiakin, mutta numero jäi kysymättä, nimeäkään en tiedä. Koska olin vastuullisessa hommassa, en halunnut asiakasta silloin enempää lähestyä. Sain baarimikolta kuulla, että tuo huomiota herättänyt neito oli hoippunut jo ennen puoltayötä hyttiinsä, mutta jälkeensä oli jättänyt lasisen lenkkitossun. Tunnistaako kukaan kavereista?

Vierailija
90/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

Entä tämä:

Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.

Sherlock Holmes.

Muuten hyvä, mutta ei kai Serlokki olisi keneltäkään kysellyt, vaan päätellyt itse vastauksen

Vierailija
91/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kosksan kuultu moista että kun menet kauppaan niin omenadta pitää muka masaa etkä vaan voi mennä ja syödä yhtä. Törkeää ja nyt kauppias uhkaa pistää siitä hyvästä käteni poikki jos vierailen siellä kaupassa uudelleen.

Vierailija
92/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo tyttö ryömii joka ikiseen kaninkoloon ja hönkii peilejä vasten? Leikkisi välillä kanssani ja antaisi ison vadin kermaa.

liisa Ihmemaassa? Tai sen Liisan kani taisi olla kyseessä?

Ei en ole kani vaikka kyllä valkoinen kani minulle kernaasti maistuisi, tai orava,tai hiiri. Mutta voin ehkä antaa vihjeen jos otat minut syliis ja rapsutat minua korvan takaa.

Oliko se kissa?

Dinah ja tämän pentu Kitty https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_minor_characters_in_the_Alice_s…

Vierailija
93/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kosksan kuultu moista että kun menet kauppaan niin omenadta pitää muka masaa etkä vaan voi mennä ja syödä yhtä. Törkeää ja nyt kauppias uhkaa pistää siitä hyvästä käteni poikki jos vierailen siellä kaupassa uudelleen.

Aladdin

Vierailija
94/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Olen ihastunut psykopaattiin, jonka oikeastaan yritin kerran tappaa. En kuitenkaan voi olla ajattelematta häntä! Olenkohan itsekin psykopaatti? Jotkut muut ihmiset näyttävät epäilevän, että näin olisi. Miten voin tietää ja kannattaako tuo ihastus yrittää vain unohtaa?

Eve?

Vierailija
95/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Olen nähnyt sen pätkän youtubesta. En tiedä nimiä Pekka Töpöhännän lisäksi.

Vierailija
96/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aladdin

Väärin. Olen nainen. Mutta se katurotta on kuuma, komea, symppis ja vähän söpö. Eikö sinustakin?

Vierailija
97/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aladdin

Väärin. Olen nainen. Mutta se katurotta on kuuma, komea, symppis ja vähän söpö. Eikö sinustakin?

Jasmine

Vierailija
98/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?

Vierailija
99/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!

Tähän sopisi useampikin prinsessa, mutta veikkaan Tuhkimoa.

Vierailija
100/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

Roikotan toista, sitä köyhää joka oikeasti rakastaa minua, löysässä hirressä ja hylkään heti, jos vain saan materiaa toiselta sulholta. Kiukuttelen ja oikuttelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän