Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
61/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä eroon tasapainottomasta exästä? Exä soitteli jostain vegasilaisesta puhelinkopista, ja halusi taas "aloittaa puhtaalta pöydältä". Hän lupasi ja vannoi, että tällä kertaa juttumme kestäisi, mutta minä olen niin kyllästynyt tähän soutamiseen ja huopaamiseen. Exällä on aina näitä suuria suunnitelmia, kuten että ostetaan matkustusvaunu ja eletään meren rannalla.

Minä en jaksaisi enää. Olen jo ottanut exän kuvankin pois seinältä, eikä kissakaan enää kaipaa exää enää.

Vierailija
62/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhana, kun oon paikan ainut rikollinen, niin herätän liikaa huomiota. Onneksi poliisi on laiskistunut ja keskittyy parisuhdeasioihinsa.

Haisuli.

Kyllä!

Kiva kun sinä edes vastasit tälle arvailijalle! Muut hahmoja luoneet eivät sitä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämässä mitään järkeä, kun on menettänyt ainoan ihmisen jota koskaan tulee rakastamaan?

Viime kesänä tapasin elämäni rakkauden. Nyt kuulin että hän on menossa naimisiin jonkun naisen kanssa. Heillä on kuulemma ollut on-off-suhde muutaman vuoden jo. Hän ei sanonut sanaakaan siitä kun vietimme yhdessä kesää jossain päin pohjois-Italiaa.

Kuolema pukee häntä?

Ei ole.

Vierailija
64/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään norpan. Aivan tuossa mökin edessä. Siinä se itki kanssani kun tiedetään olevamme Suomen viimeiset.

Vanhoja poikia viiksekkäitä.

Tämähän on kappale, eikä elokuvahahmo.

Sai olla mikä tahansa fiktiivinen hahmo. Kukaan ei sanonut että pitää olla Elokuvasta.

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
65/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään norpan. Aivan tuossa mökin edessä. Siinä se itki kanssani kun tiedetään olevamme Suomen viimeiset.

Miikkulaisen Nestori :'(

Tämä (:3

Vierailija
66/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.

Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.

Vierailija
67/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina joku mies julkeaa häiritä kauneusuniani? Aina kun käyn nukkumaan niin herään siihen kun kun vieressä makaa joku vieras mies pussaamassa.

Vierailija
68/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vatukassa se Laura kuppaa? Täällä alkaa tulee kylmä ja röökit on loppu.

Petri

Aplauses

Vierailija
69/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo tyttö ryömii joka ikiseen kaninkoloon ja hönkii peilejä vasten? Leikkisi välillä kanssani ja antaisi ison vadin kermaa.

Vierailija
70/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo tyttö ryömii joka ikiseen kaninkoloon ja hönkii peilejä vasten? Leikkisi välillä kanssani ja antaisi ison vadin kermaa.

liisa Ihmemaassa? Tai sen Liisan kani taisi olla kyseessä?

Vierailija
71/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

72/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n aloituksen hahmo: tapettu kalastaja-murhaaja Tiedän mitä teit viime kesänä elokuvasta. ?

Minä väitän että Klonkku.

Vierailija
73/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämässä mitään järkeä, kun on menettänyt ainoan ihmisen jota koskaan tulee rakastamaan?

Viime kesänä tapasin elämäni rakkauden. Nyt kuulin että hän on menossa naimisiin jonkun naisen kanssa. Heillä on kuulemma ollut on-off-suhde muutaman vuoden jo. Hän ei sanonut sanaakaan siitä kun vietimme yhdessä kesää jossain päin pohjois-Italiaa.

Kuolema pukee häntä?

Ei ole.

Elio?

Vierailija
74/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei en ole kani vaikka kyllä valkoinen kani minulle kernaasti maistuisi, tai orava,tai hiiri. Mutta voin ehkä antaa vihjeen jos otat minut syliis ja rapsutat minua korvan takaa.

Vierailija
75/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa litraa vaapukkamehua te muut keitätte kesäisin?

Vierailija
76/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina joku mies julkeaa häiritä kauneusuniani? Aina kun käyn nukkumaan niin herään siihen kun kun vieressä makaa joku vieras mies pussaamassa.

Ovatko nämä kauneusunet kestäneet 100 vuotta? Prinsessa Ruusunen?

Vierailija
77/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä kauneusunet kestäneet 100 vuotta? Prinsessa Ruusunen?

Jes

Vierailija
78/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei en ole kani vaikka kyllä valkoinen kani minulle kernaasti maistuisi, tai orava,tai hiiri. Mutta voin ehkä antaa vihjeen jos otat minut syliis ja rapsutat minua korvan takaa.

Se Liisan kissa. Kirjasta.

Vierailija
79/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt suostua kosintaan? Hän on täydellinen, komea ja rikas, mutta tunnetta ei vain ole minun puolelta. Olen enemmän kiinnostunut hopeaketuista.

Nimim. Ikuinen vanhapiikako

Vierailija
80/2234 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi