Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat kuolleet, minulla ei ole ystäviä, vain sisar jonka tapasin tänään ensimmäistä kertaa vuosiin. Tapasin tänä iltana elämäni miehen ja sovimme, että menemme mahdollisimman pian naimisiin, kun kyse kuitenkin on tosirakkaudesta. Siskon mielestä hätiköimme liikaa ja meillä oli iso riita. Kumpi meistä on oikeassa?
Anna Frozenista
Oikein 😊
Vierailija kirjoitti:
Tzick tzick tzick glb. Tzick tzick.
Dumbosta se veturi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen? Olen palavasti rakastunut mieheen, jonka olen nähnyt vain kerran, pelastin hänet onnettomuudesta. Emme ole koskaan puhuneet, olemme eri lajia ja isäni vastustaa suhdettamme, mutta olen varma että hän on se oikea! 💗
Pieni merenneito, Ariel.
Välillä väsyttää tämä rikollisuutta vastaan taisteleminen. Onneksi täällä Miamissa aurinko paistaa aina ja ilma on kellertävän oranssia ja värit kirkkaita. Meillä on myös todella hyvä tiimi, joka iikka paitsi taitava myös upean näköinen ja naiset ymmärtää käydä töissä korkokengissä ja avokaulaisissa puseroissa. Pientä kulumaa minulla on niskassa, kun se on minulla aina vinossa, olisko siihen jotain vinkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Apua kertokaa missä olen. Ensin istuin autossa ja nautin mukavaa loisteliasta elämääni sitten olinkin yhtäkkiä ränsistyneessä kylässä keskellä aavikkoa ja kaikki täällä taistelevat vain vedetä. Olisi niin kiva tietää että missä olen jotta pääsen tästä pöpilästä pois.
Mad Max
Vierailija kirjoitti:
Välillä väsyttää tämä rikollisuutta vastaan taisteleminen. Onneksi täällä Miamissa aurinko paistaa aina ja ilma on kellertävän oranssia ja värit kirkkaita. Meillä on myös todella hyvä tiimi, joka iikka paitsi taitava myös upean näköinen ja naiset ymmärtää käydä töissä korkokengissä ja avokaulaisissa puseroissa. Pientä kulumaa minulla on niskassa, kun se on minulla aina vinossa, olisko siihen jotain vinkkiä?
Horatio C.S.I Miamista :)
Miksi kommenttini ymmärretään aina väärin. Seuraavan päivän lehdestä saa lukea, että mitä olen taas möläyttänyt. Mahtaako tämä johtua siitä, että olen johtavassa asemassa ja sanomiseni ovat aina suurennuslasin alla?
Vierailija kirjoitti:
Miks en keksi aloitusta...
Klonkkua jo veikattu ja olin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani kuolivat silmieni edessä ollessani pieni, joten siitä traumatisoituneena tykkään pukeutua kumiasuihin alaikäisen poikaystäväni kanssa. Koska olen visusti kaapissa harrastan näitä leikkejäni yöaikaan ja taloni alla olevassa luolassa.
Miten pääsisin eroon fetissistäni ja kaupungin erikoisempiin asukkaisiin kohdistamastani väkivallasta?
Batman tai oikeastaan Bruce Wayne.
Miksi vaivaudun kirjoittamaan mitään, turhaa se kuitenkin on. Yhden tekevää. Kaikki on turhuutta. Turhuuden turhuutta. Tuho tulee kumminkin.
Kai tiedätte että elämme kaikki virtuaalitodellisuudessa? Ottakaa se punainen pilleri kun valinta tulee eteenne.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani kuolivat silmieni edessä ollessani pieni, joten siitä traumatisoituneena tykkään pukeutua kumiasuihin alaikäisen poikaystäväni kanssa. Koska olen visusti kaapissa harrastan näitä leikkejäni yöaikaan ja taloni alla olevassa luolassa.
Miten pääsisin eroon fetissistäni ja kaupungin erikoisempiin asukkaisiin kohdistamastani väkivallasta?
Batman eli Bruce Wayne
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini ymmärretään aina väärin. Seuraavan päivän lehdestä saa lukea, että mitä olen taas möläyttänyt. Mahtaako tämä johtua siitä, että olen johtavassa asemassa ja sanomiseni ovat aina suurennuslasin alla?
Fred Scooby Doosta?
Vierailija kirjoitti:
Fingerporin pormestari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.
Niisku-Neiti?
Entä tämä:
Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.
Sherlock Holmes
Vierailija kirjoitti:
Siis tähän tarkoitin vastauksen. Donald Trump. (uskooko joku että tyyppi on oikeasti olemassa? Oon varma että on fiktiivinen hahmo.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen? Olen palavasti rakastunut mieheen, jonka olen nähnyt vain kerran, pelastin hänet onnettomuudesta. Emme ole koskaan puhuneet, olemme eri lajia ja isäni vastustaa suhdettamme, mutta olen varma että hän on se oikea! 💗
Pieni merenneito, Ariel.
Oikein👍
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että elämme kaikki virtuaalitodellisuudessa? Ottakaa se punainen pilleri kun valinta tulee eteenne.
Matrix päähahmo? En muista sen nimeä.
Miks en keksi aloitusta...