Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
101/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen? Olen palavasti rakastunut mieheen, jonka olen nähnyt vain kerran, pelastin hänet onnettomuudesta. Emme ole koskaan puhuneet, olemme eri lajia ja isäni vastustaa suhdettamme, mutta olen varma että hän on se oikea! 💗

Vierailija
102/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kosksan kuultu moista että kun menet kauppaan niin omenadta pitää muka masaa etkä vaan voi mennä ja syödä yhtä. Törkeää ja nyt kauppias uhkaa pistää siitä hyvästä käteni poikki jos vierailen siellä kaupassa uudelleen.

Aladdin

Väärin. Olen nainen. Mutta se katurotta on kuuma, komea, symppis ja vähän söpö. Eikö sinustakin?

Jasmine

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Olen nähnyt sen pätkän youtubesta. En tiedä nimiä Pekka Töpöhännän lisäksi.

Monni?

Vierailija
104/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisarusserkkujeni kanssa niin heikkolahjainen, että joudumme jatkuvasti toistamaan kaiken uudestaan. Asumme talossa maan alla ja hallusinoimme elävästä kodinkoneesta. Onkohan edes auringossa näkemämme keskenkasvuinen totta?

Vierailija
105/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sisarusserkkujeni kanssa niin heikkolahjainen, että joudumme jatkuvasti toistamaan kaiken uudestaan. Asumme talossa maan alla ja hallusinoimme elävästä kodinkoneesta. Onkohan edes auringossa näkemämme keskenkasvuinen totta?

Joku Teletapeista?

Vierailija
106/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni kiusaa minua hännästäni mutta annan hänelle anteeksi sillä ei ole oikein ajatella kenestkään pahaa ja minkäs minä sille voin että rotta puri häntäni poikki.

Vierailija
107/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kuolivat silmieni edessä ollessani pieni, joten siitä traumatisoituneena tykkään pukeutua kumiasuihin alaikäisen poikaystäväni kanssa. Koska olen visusti kaapissa harrastan näitä leikkejäni yöaikaan ja taloni alla olevassa luolassa.

Miten pääsisin eroon fetissistäni ja kaupungin erikoisempiin asukkaisiin kohdistamastani väkivallasta?

Vierailija
108/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä on vihainen. Vihainen siitä, kun söin palan omenasta. Nyt hän lähtee pois ja (nimeni) jään yksin. (Nimeni):lla ei ole ystävää.

Vierailija
109/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Olen nähnyt sen pätkän youtubesta. En tiedä nimiä Pekka Töpöhännän lisäksi.

Monni?

Purrrfect answer.

Vierailija
110/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntä on vihainen. Vihainen siitä, kun söin palan omenasta. Nyt hän lähtee pois ja (nimeni) jään yksin. (Nimeni):lla ei ole ystävää.

Purri Hiidenpata-elokuvasta

Vierailija
111/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on petturi, hänellä on tytär edellisestä avioliitosta enkä tykkää siitä yhtään. Ja kaiken huipuksi tämä tytär on tiellä suunnitelmissani tulla rikkaaksi ja nopeasti. Sillä nyt jään perinnöttä kun mieheni yllättäen kuoli.

Vierailija
112/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein ;)

Pakko oli laittaa, kun on niin sympein hahmo Disneyn maailmasta.

Vierailija
113/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat kuolleet, minulla ei ole ystäviä, vain sisar jonka tapasin tänään ensimmäistä kertaa vuosiin. Tapasin tänä iltana elämäni miehen ja sovimme, että menemme mahdollisimman pian naimisiin, kun kyse kuitenkin on tosirakkaudesta. Siskon mielestä hätiköimme liikaa ja meillä oli iso riita. Kumpi meistä on oikeassa?

Vierailija
114/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani kuolivat silmieni edessä ollessani pieni, joten siitä traumatisoituneena tykkään pukeutua kumiasuihin alaikäisen poikaystäväni kanssa. Koska olen visusti kaapissa harrastan näitä leikkejäni yöaikaan ja taloni alla olevassa luolassa.

Miten pääsisin eroon fetissistäni ja kaupungin erikoisempiin asukkaisiin kohdistamastani väkivallasta?

Batman

Vierailija
115/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on petturi, hänellä on tytär edellisestä avioliitosta enkä tykkää siitä yhtään. Ja kaiken huipuksi tämä tytär on tiellä suunnitelmissani tulla rikkaaksi ja nopeasti. Sillä nyt jään perinnöttä kun mieheni yllättäen kuoli.

Paha äitipuoli Tuhkimosta?

Vierailija
116/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein ;)

Pakko oli laittaa, kun on niin sympein hahmo Disneyn maailmasta.

Piti oikein pinnistellä muistia, on niin pelottava leffa ettei ole tullut montaa kertaa katsottua 😄

Vierailija
117/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tzick tzick tzick glb. Tzick tzick.

R2T2

Vierailija
118/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani ovat kuolleet, minulla ei ole ystäviä, vain sisar jonka tapasin tänään ensimmäistä kertaa vuosiin. Tapasin tänä iltana elämäni miehen ja sovimme, että menemme mahdollisimman pian naimisiin, kun kyse kuitenkin on tosirakkaudesta. Siskon mielestä hätiköimme liikaa ja meillä oli iso riita. Kumpi meistä on oikeassa?

Anna Frozenista

Vierailija
119/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha äitipuoli Tuhkimosta?

Tämä.

Vierailija
120/2234 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kertokaa missä olen. Ensin istuin autossa ja nautin mukavaa loisteliasta elämääni sitten olinkin yhtäkkiä ränsistyneessä kylässä keskellä aavikkoa ja kaikki täällä taistelevat vain vedetä. Olisi niin kiva tietää että missä olen jotta pääsen tästä pöpilästä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä