Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York! Siellä kadut on puhtaasta juustosta. Jokainen hiiri viihtyy ja elää unelmaansa ilma että tarvitsee pelätä vainoa ja kissoja. Tulkaa siis kaikki hiiretja lähtekäämme kohti suurta Amerikkaa!
Olisiko Basil-hiiri? Siis Basil Mestarietsivä.
Tai Fievel?
Lähdin kavereiden kanssa Sysmästä Rio de Janeiroon. Ei mennyt ihan putkeen, kun luulin yhtä naista mieheksi vai kummin päin se olikaan..? 🤔
Ihmiset ovat hulluina rahaan. Mutta minä itse tiedän, ettei raha oikeastaan ole minkään arvoista. Se on pelkkää metallia ja paperia!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?
Kanin luo tulee aina Nalle Puh syömään, joten vastaan kani.
Ei koskaan enää henkilökohtaiseksi avustajaksi! Entinen työpaikkani, kahvila, lopetti toimintansa, ja olenkin hakenut ahkerasti töitä, sillä tällä hetkellä olen perheeni ainoa elättäjä. Sain työpaikan teurastamolta, mutta minun oli pakko lähteä sieltä, ja ainoa paikka jonka sain, oli henkilökohtaisen avustajan toimi. Avustettavani on entinen yritysmoguli, nykyinen kusip**. Mitään hyvää hän ei löydä mistään asiasta. Itse olen peruspositiivinen ja pursuan elämäniloa, ja tykkään pukeutua värikkäästi. Tämä ei miellytä avustettavaani. Mikään ei miellytä häntä.
Mistä löytäisin uuden työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Ventovieras mies tarjosi minulle punaisen pillerin ja taisin saada psykoosin, apua?
Matrixin Neo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään unelmieni prinssin! Se oli kuin unta enkä voi koskaa unohtaa sitä. Tahdon heti naimisiin!
Tapahtuisipa minulle myös näin.
Siniset pillerit auttaa.
Oliko Tuhkimolla myös sininen lasikenkä, joka jäi kun hän lähti juhlista? Vai muistanko nyt sen sadun väärin?
Missä vatukassa se Laura kuppaa? Täällä alkaa tulee kylmä ja röökit on loppu.
Näin tänään norpan. Aivan tuossa mökin edessä. Siinä se itki kanssani kun tiedetään olevamme Suomen viimeiset.
Tänään paistetaan ilalla plättyjä aamupalaksi ja syödään ennen nukkumaan menoa! Koska voin.
Onko elämässä mitään järkeä, kun on menettänyt ainoan ihmisen jota koskaan tulee rakastamaan?
Viime kesänä tapasin elämäni rakkauden. Nyt kuulin että hän on menossa naimisiin jonkun naisen kanssa. Heillä on kuulemma ollut on-off-suhde muutaman vuoden jo. Hän ei sanonut sanaakaan siitä kun vietimme yhdessä kesää jossain päin pohjois-Italiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on Uppsalan mittavin!
Pekka Töpöhännästä?
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään norpan. Aivan tuossa mökin edessä. Siinä se itki kanssani kun tiedetään olevamme Suomen viimeiset.
Miikkulaisen Nestori :'(
Vierailija kirjoitti:
Perhana, kun oon paikan ainut rikollinen, niin herätän liikaa huomiota. Onneksi poliisi on laiskistunut ja keskittyy parisuhdeasioihinsa.
Haisuli.
Vierailija kirjoitti:
Missä vatukassa se Laura kuppaa? Täällä alkaa tulee kylmä ja röökit on loppu.
Petri
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja poikia viiksekkäitä.
Tämähän on kappale, eikä elokuvahahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhana, kun oon paikan ainut rikollinen, niin herätän liikaa huomiota. Onneksi poliisi on laiskistunut ja keskittyy parisuhdeasioihinsa.
Haisuli.
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Onko elämässä mitään järkeä, kun on menettänyt ainoan ihmisen jota koskaan tulee rakastamaan?
Viime kesänä tapasin elämäni rakkauden. Nyt kuulin että hän on menossa naimisiin jonkun naisen kanssa. Heillä on kuulemma ollut on-off-suhde muutaman vuoden jo. Hän ei sanonut sanaakaan siitä kun vietimme yhdessä kesää jossain päin pohjois-Italiaa.
Kuolema pukee häntä?
Vaikka olen jo neljäkymppinen mies niin joudun asumaan yhä isäni kanssa. Tällä hetkellä ei edes olla oikein väleissä kun kaikkea on taas tapahtunut. Olihan minulla huipputyö, mutta jouduin ottamaan loparit kun minua kiristettiin. Omistan toki myös oman kämpän tai kaksikin, mutta ne nyt ovat muussa käytössä. Olen alkoholisti ja pelkään, että kohta alkaa taas viina maistumaan. Olen myös homoseksuaali ja minulla oli vakava suhde poliisin kanssa, joka kuitenkin murhattiin. Tästä on ollut vaikea päästä yli. Sen jälkeen minulla oli kyllä vähän juttua it-hommia tekevän eksäni kanssa, mutta koska en ollut vielä valmis uuteen vakavaan suhteeseen eksä sitten lähti kauas toiselle puolelle kaupunkia.
Siniset pillerit auttaa.