Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Miksen minä voi saada taikajuomaa niin kuin muut? Paska tekosyy että putosin lapsena pataan.
Palvelen ilkeää suurvisiiriä.
Kyllä vappu on vuoden hauskin juhla. Missähän eukko mahtaa olla?
Paikalla muita turvarievun omistajia?
Taas kaukaa kuuluu kun yksi taulapää huutaa apuva. Kai se on haettava jostain kättä pidempää ja mennä taas avuksi...
Olen raivoissani kelvottomalle tyttärelleni. Hän hyvin tietää että haluan hänen avullaan kostaa sille kelvottomalle joka uhkaa valtaani!
Annoin hänelle tikarin ja selitin hänelle että jos hän ei mene ja surmaa tuota kirottua ja tuo hänen valtansa symbolia minulle, niin hän ei ole enää tyttäreni!
Miten saisin tyttäreni ymmärtämään että helvetin tuletkin ovat pieniä verrattuna siihen, mikä kosto raivoaa tällä hetkellä sydänalassani!!!
Miten pystyisin olemaan ajattelematta nuorta seksikästä sihteeriäni? Pelkkä martinien kiskominen upseerikerholla ei ole ratkaisu.
Yksi poliisijohtaja veti minua turpaan ja olen päättänyt ampua hänet, vaikka pitäisi piilotella ulkomailla jopa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Taas kaukaa kuuluu kun yksi taulapää huutaa apuva. Kai se on haettava jostain kättä pidempää ja mennä taas avuksi...
Mene, sillä sen kerrsn kun ette mene, on todi kyseessä!
Vierailija kirjoitti:
Eppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eppu
Oikein!
Miten saisin kuriin veljenpoikani joka pidättää kavereitani ja muita viattomia kyläläisiä?
Otin kotiini asumaan brittiläisen taidemuseon työntekijän jonka muka piti ymmärtää taidetta mutta sehän paskookin kämppäni, perhe lähti karkuun ja taidan menettää työnikin kaupan päälle.
Miljonäärinä saisin vaimokseni monetkin naiset mutta olen iskenyt silmäni yhteen erityistapaukseen. Tämä ihana huomioni kohden on soittajana naisorkesterissa, ja kovin vastahakoinen ryhtymään suhteeseen. Ei minua hänen tupakointinsa tai hedelmättömyytensä haittaa, eikä oikeastaan sekään että neiti osoittautui lopulta herraksi joka oli paossa rikollisia siinä orkesterissa.
up