Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Hej Allihopa! Siis aivan fantsu kesä! minun sötnos ja minä, olemme yhdessä veneilleet Malmöstä Tukholmaan vain oss pojkar med makeita leivonnaisia ja pullo "kruunun-kolaa"
Min älskling on Norrlandista kuten hänen ihana perheensä. Hänellä on kaunis mamma ja hulvaton pappa! Meidän suhde? No sanotaan näin että joudumme peseytymään jotsn 5x päivässä! ... Ei ku apua! Härregod... mitä mä just sanoin???... siis, mä oon hirvee...
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin kuriin veljenpoikani joka pidättää kavereitani ja muita viattomia kyläläisiä?
Hei poliisimestari. Pistäpä Launo jahtaamaan olematonta huumekoplaa.
Käsittämätöntä! Tapasin tänään prinsessan ja oli kyllä samaa näköä!
Vaimo lähti! Ja jätti minut vastasyntyneen vauvan kanssa kaksin!
Ihmiset ovat käyttäneet lajiani jo vuosisatoja ilmaistyövoimana, ja kun minä nyt olen päättänyt alkaa pyytää ihan pientä palkkaa niin ei töitä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raivoissani kelvottomalle tyttärelleni. Hän hyvin tietää että haluan hänen avullaan kostaa sille kelvottomalle joka uhkaa valtaani!
Annoin hänelle tikarin ja selitin hänelle että jos hän ei mene ja surmaa tuota kirottua ja tuo hänen valtansa symbolia minulle, niin hän ei ole enää tyttäreni!
Miten saisin tyttäreni ymmärtämään että helvetin tuletkin ovat pieniä verrattuna siihen, mikä kosto raivoaa tällä hetkellä sydänalassani!!!
Oletko sattumoisin ominut laulunluritukseesi pätkiä 1700-luvulla eläneeltä satakieleltä?
Muistan myös lukeneeni että Mozart tosiaan kopioi yönkuningattaren staccatot kuunnellessaan yöllistä satakieltä, tosin jotku väittävät että staccatot kuulostavat enemmän laulurastaalta jonka Mozart sekoitti satakieleen...
Vierailija kirjoitti:
Hej Allihopa! Siis aivan fantsu kesä! minun sötnos ja minä, olemme yhdessä veneilleet Malmöstä Tukholmaan vain oss pojkar med makeita leivonnaisia ja pullo "kruunun-kolaa"
Min älskling on Norrlandista kuten hänen ihana perheensä. Hänellä on kaunis mamma ja hulvaton pappa! Meidän suhde? No sanotaan näin että joudumme peseytymään jotsn 5x päivässä! ... Ei ku apua! Härregod... mitä mä just sanoin???... siis, mä oon hirvee...
Vastaan: Kanada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan: Kanada
Oikein! Sinne lähtee autenttinen teepaita! Voi tosin olla vähän käytetty ja kainaloista ratkennut...
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat käyttäneet lajiani jo vuosisatoja ilmaistyövoimana, ja kun minä nyt olen päättänyt alkaa pyytää ihan pientä palkkaa niin ei töitä olekaan.
Dobby, jästitkin ovat ihmisiä
Haittaako jos laitan vauvan nukkumaan komeroon? En halunnut adoptoida sitä mutta sukulaisuus velvoittaa. Ei kai tuosta tule lasua?
Olen kiltti, hyvä ja vaatimaton henkilö, joten en halua kerskua asemallani mutta kaikki tietävät kuka minä olen. Päätin sanella tämän tiedotteen elämästäni heti herättyäni päivänokosilta jotka otin aterian jälkeen. Ateria oli ehkä hieman raskas käsittäen grillatun kamelin joka oli täytetty grillatulla vuohella joka oli täytetty grillatuilla kananpojilla jotka oli täytetty viiriäisenmunilla.
Valmistaudun illalliseen ja makoilen tässä majlis- pedilläni. Rakas Ahmed pyytää audienssia. Hän on stressaantunut pikkukaveri, joka haluaa aina näyttää minulle jotain tai pyytää minua mukaansa osallistumaan johonkin hänestä mielenkiintoiseen juttuun. Olen usein sanonut hänelle että hänen pitäisi rauhoittua. Tuollainen hötkyily, poukkoilu ja hermoilu ei voi tehdä hyvää ihmiselle. Ottaisi mallia minusta. Minä en ikinä hötkyile mistään. Hän on aina kireä kuin kamajan kieli. No, hövelinä ja hyväntahtoisena henkilönä joudun taas lähtemään hänen mukaansa koska en tohdi sammuttaa hänen iloaan ja intoaan vaikka minun oikeastaan pitäisi napostella jotain ennen illallista ja ottaa ehkä vielä pienet päivällisen jälkeisen ruokatorkun jälkeiset torkut...
Vierailija kirjoitti:
Otin kotiini asumaan brittiläisen taidemuseon työntekijän jonka muka piti ymmärtää taidetta mutta sehän paskookin kämppäni, perhe lähti karkuun ja taidan menettää työnikin kaupan päälle.
mr. Bean
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos laitan vauvan nukkumaan komeroon? En halunnut adoptoida sitä mutta sukulaisuus velvoittaa. Ei kai tuosta tule lasua?
Petunia Dursley
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti, hyvä ja vaatimaton henkilö, joten en halua kerskua asemallani mutta kaikki tietävät kuka minä olen. Päätin sanella tämän tiedotteen elämästäni heti herättyäni päivänokosilta jotka otin aterian jälkeen. Ateria oli ehkä hieman raskas käsittäen grillatun kamelin joka oli täytetty grillatulla vuohella joka oli täytetty grillatuilla kananpojilla jotka oli täytetty viiriäisenmunilla.
Valmistaudun illalliseen ja makoilen tässä majlis- pedilläni. Rakas Ahmed pyytää audienssia. Hän on stressaantunut pikkukaveri, joka haluaa aina näyttää minulle jotain tai pyytää minua mukaansa osallistumaan johonkin hänestä mielenkiintoiseen juttuun. Olen usein sanonut hänelle että hänen pitäisi rauhoittua. Tuollainen hötkyily, poukkoilu ja hermoilu ei voi tehdä hyvää ihmiselle. Ottaisi mallia minusta. Minä en ikinä hötkyile mistään. Hän on aina kireä kuin kamajan kieli. No, hövelinä ja hyväntahtoisena henkilönä joudun taas
Hyvä kalifi Harun el-Pullah
Ärsyttävä äitini laittoi minut mökillämme vierailleen seikkailijaryhmän mukaan, tarvitsevat kuulemma opasta ulos metsästämme ja myöhemminkin apua tärkeän tehtävänsä suorittamiseksi.
Haasteita tässä tehtävässä ei tosiaan puutu kun toinen seikkailija on joku selvä märkäkorva temppelinherrakoulutettu sotilas ja toinenkin jostain metsiköstä vastikään heimonsa parista eronnut suippokorva metsästäjä jousineen. Lisäksi nämä löysivät yllättäen keskeltä metsää ryhmämme vahvistukseksi koiralta löyhkäävän sotakoiran.
Toivottavasti porukka ei tajua ennen aikojaan että äitini asetti minulle muitakin tehtäviä kuin ryhmän vahvistamisen...
Tuo temppelinherra-märkäkorva on kyllä aika kuuma mutta sitä en sille aio ikinä kertoa.
Olen työnjohtaja, kysymyksiä saa esittää. Olen perisuomalainen mies. Olin vähällä joutua eläkkeelle mutta minut palkattiin takaisin koska kukaan ei osaa pestä ja vahata johtajan autoa niin hyvin kuin minä.
Joidenkin mielestä olen metodeiltani vanhanaikainen ja en kieltämättä hallitse tietoteknisiä kiemuroita: kun minä boottaan niin minä myös boottaaan!
Minulla on kaksoisveli, täysi luuseri ja nyhverö jos minulta kysytään. Ihmettelen millä lihaksilla hän on menestynyt niin hyvin. Sitten on äitimuori jonka sydänkäpy olen.
Paras ystäväni on alaiseni, hintelä hyypiö. Päiväni ei ole onnistunut ellen saa karjua hänelle niin että hänen naurettava rusetti kieppuu hänen kaulassaan kuin propelli.
Olen ollut salaa rakastunut konttorimme sihteeriin ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Miljonäärinä saisin vaimokseni monetkin naiset mutta olen iskenyt silmäni yhteen erityistapaukseen. Tämä ihana huomioni kohden on soittajana naisorkesterissa, ja kovin vastahakoinen ryhtymään suhteeseen. Ei minua hänen tupakointinsa tai hedelmättömyytensä haittaa, eikä oikeastaan sekään että neiti osoittautui lopulta herraksi joka oli paossa rikollisia siinä orkesterissa.
Osgood Fielding III
Oletko sattumoisin ominut laulunluritukseesi pätkiä 1700-luvulla eläneeltä satakieleltä?