Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
2161/2234 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[ ... ... ... ]

South Parkin Kenny?

Entäs tämä: Miten laihtua nopeasti 20 kiloa? Tein uudenvuodenlupauksen, että ensi vuonna olen parisuhteessa komeaan rikkaaseen mieheen joka ei ole juoppo, idiootti tai perverssi. Lopetan myös tupakan polton sekä juomisen. (Paitsi huomenna menen kaverini Shazzerin kanssa drinksuille haukkumaan yhteisen tuttumme Magdan puolison idiootti-Jeremyn.)

Aion kirjata edistymiseni päiväkirjaani.

Bridget Jones

Vierailija
2162/2234 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin kotiini asumaan brittiläisen taidemuseon työntekijän jonka muka piti ymmärtää taidetta mutta sehän paskookin kämppäni, perhe lähti karkuun ja taidan menettää työnikin kaupan päälle.

mr. Bean

Ole David Langley etkä mr Bean! David oli se piruparka joka joutui tekemisiin mr. Beanin kanssa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2234 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työnjohtaja, kysymyksiä saa esittää. Olen perisuomalainen mies. Olin vähällä joutua eläkkeelle mutta minut palkattiin takaisin koska kukaan ei osaa pestä ja vahata johtajan autoa niin hyvin kuin minä.

Joidenkin mielestä olen metodeiltani vanhanaikainen ja en kieltämättä hallitse tietoteknisiä kiemuroita: kun minä boottaan niin minä myös boottaaan!

Minulla on kaksoisveli, täysi luuseri ja nyhverö jos minulta kysytään. Ihmettelen millä lihaksilla hän on menestynyt niin hyvin. Sitten on äitimuori jonka sydänkäpy olen.

Paras ystäväni on alaiseni, hintelä hyypiö. Päiväni ei ole onnistunut ellen saa karjua hänelle niin että hänen naurettava rusetti kieppuu hänen kaulassaan kuin propelli.

Olen ollut salaa rakastunut konttorimme sihteeriin ties kuinka kauan. 

Rei153no Murikka?.

Vierailija
2164/2234 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimasin miehen kassit reiteen kun tämä ei halunnut kuin yhden yön suhteen. Olinko liian julma?

Vierailija
2165/2234 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2166/2234 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunotar joka tykkää jäädyttää hölmöjä jotka katsovat silmiin.

Vierailija
2167/2234 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen, olen myynyt eräälle ovelalle kauppiaalle jotain jota luulin aika arvottomaksi, mutta alkoi jotenkin kaduttamaan. Tuli mieleen, että ehkä myymälläni asialla on sittenkin melkoinen arvo. Mitä voisin tehdä saadakseni tuon jutun takaisin, katala ukko ei suostu millään myymään.

(Tähän riittää, mistä tämä on 😀)

Vierailija
2168/2234 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen, olen myynyt eräälle ovelalle kauppiaalle jotain jota luulin aika arvottomaksi, mutta alkoi jotenkin kaduttamaan. Tuli mieleen, että ehkä myymälläni asialla on sittenkin melkoinen arvo. Mitä voisin tehdä saadakseni tuon jutun takaisin, katala ukko ei suostu millään myymään.

(Tähän riittää, mistä tämä on 😀)

Joku Ankkalinnasta?

Vierailija
2169/2234 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä kahvilla (irish coffeella!)

Vierailija
2170/2234 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, hyvä ja vaatimaton henkilö, joten en halua kerskua asemallani mutta kaikki tietävät kuka minä olen. Päätin sanella tämän tiedotteen elämästäni heti herättyäni päivänokosilta jotka otin aterian jälkeen. Ateria oli ehkä hieman raskas käsittäen grillatun kamelin joka oli täytetty grillatulla vuohella joka oli täytetty grillatuilla kananpojilla jotka oli täytetty viiriäisenmunilla. 

Valmistaudun illalliseen ja makoilen tässä majlis- pedilläni. Rakas Ahmed pyytää audienssia. Hän on stressaantunut pikkukaveri, joka haluaa aina näyttää minulle jotain tai pyytää minua mukaansa osallistumaan johonkin hänestä mielenkiintoiseen juttuun. Olen usein sanonut hänelle että hänen pitäisi rauhoittua. Tuollainen hötkyily, poukkoilu ja hermoilu ei voi tehdä hyvää ihmiselle. Ottaisi mallia minusta. Minä en ikinä hötkyile mistään. Hän on aina kireä kuin kamajan kieli. No, hövelinä ja hyväntahtoisena henkilönä joudun taas

Harun El Pullah

Vierailija
2171/2234 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldie, she said her name is Goldie.

Goldie, hän sanoi nimekseen Goldie.

Vierailija
2172/2234 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2173/2234 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin yksisilmäisen kollegan tykkäämään minusta samalla tavalla kuin minä hänestä?

Vierailija
2174/2234 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni seurustelee sian kanssa

Vierailija
2175/2234 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimeni ovat UKK, mutta en le se presidentti! Kuka olen?

Vierailija
2176/2234 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaselät tulevaisuudesta VEI MEIDÄN TYÖT!

Vierailija
2177/2234 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo kaikki, en ole homo! Homo-Pulitzerin voittamassa kirjassani kuvattiin peniksiä koska se oli heteronaisille suunnattu kirja! Pakko paeta vuorille.

Vierailija
2178/2234 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni seurustelee sian kanssa

Viivin äiti tai isä

Vierailija
2179/2234 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI PRRRRRRKLE!!!