Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kotiini asumaan brittiläisen taidemuseon työntekijän jonka muka piti ymmärtää taidetta mutta sehän paskookin kämppäni, perhe lähti karkuun ja taidan menettää työnikin kaupan päälle.
mr. Bean
Ole David Langley etkä mr Bean! David oli se piruparka joka joutui tekemisiin mr. Beanin kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen työnjohtaja, kysymyksiä saa esittää. Olen perisuomalainen mies. Olin vähällä joutua eläkkeelle mutta minut palkattiin takaisin koska kukaan ei osaa pestä ja vahata johtajan autoa niin hyvin kuin minä.
Joidenkin mielestä olen metodeiltani vanhanaikainen ja en kieltämättä hallitse tietoteknisiä kiemuroita: kun minä boottaan niin minä myös boottaaan!
Minulla on kaksoisveli, täysi luuseri ja nyhverö jos minulta kysytään. Ihmettelen millä lihaksilla hän on menestynyt niin hyvin. Sitten on äitimuori jonka sydänkäpy olen.
Paras ystäväni on alaiseni, hintelä hyypiö. Päiväni ei ole onnistunut ellen saa karjua hänelle niin että hänen naurettava rusetti kieppuu hänen kaulassaan kuin propelli.
Olen ollut salaa rakastunut konttorimme sihteeriin ties kuinka kauan.
Rei153no Murikka?.
Liimasin miehen kassit reiteen kun tämä ei halunnut kuin yhden yön suhteen. Olinko liian julma?
Olen kaunotar joka tykkää jäädyttää hölmöjä jotka katsovat silmiin.
Mitä teen, olen myynyt eräälle ovelalle kauppiaalle jotain jota luulin aika arvottomaksi, mutta alkoi jotenkin kaduttamaan. Tuli mieleen, että ehkä myymälläni asialla on sittenkin melkoinen arvo. Mitä voisin tehdä saadakseni tuon jutun takaisin, katala ukko ei suostu millään myymään.
(Tähän riittää, mistä tämä on 😀)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen, olen myynyt eräälle ovelalle kauppiaalle jotain jota luulin aika arvottomaksi, mutta alkoi jotenkin kaduttamaan. Tuli mieleen, että ehkä myymälläni asialla on sittenkin melkoinen arvo. Mitä voisin tehdä saadakseni tuon jutun takaisin, katala ukko ei suostu millään myymään.
(Tähän riittää, mistä tämä on 😀)
Joku Ankkalinnasta?
Istun tässä kahvilla (irish coffeella!)
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti, hyvä ja vaatimaton henkilö, joten en halua kerskua asemallani mutta kaikki tietävät kuka minä olen. Päätin sanella tämän tiedotteen elämästäni heti herättyäni päivänokosilta jotka otin aterian jälkeen. Ateria oli ehkä hieman raskas käsittäen grillatun kamelin joka oli täytetty grillatulla vuohella joka oli täytetty grillatuilla kananpojilla jotka oli täytetty viiriäisenmunilla.
Valmistaudun illalliseen ja makoilen tässä majlis- pedilläni. Rakas Ahmed pyytää audienssia. Hän on stressaantunut pikkukaveri, joka haluaa aina näyttää minulle jotain tai pyytää minua mukaansa osallistumaan johonkin hänestä mielenkiintoiseen juttuun. Olen usein sanonut hänelle että hänen pitäisi rauhoittua. Tuollainen hötkyily, poukkoilu ja hermoilu ei voi tehdä hyvää ihmiselle. Ottaisi mallia minusta. Minä en ikinä hötkyile mistään. Hän on aina kireä kuin kamajan kieli. No, hövelinä ja hyväntahtoisena henkilönä joudun taas
Harun El Pullah
Goldie, she said her name is Goldie.
Goldie, hän sanoi nimekseen Goldie.
Miten saisin yksisilmäisen kollegan tykkäämään minusta samalla tavalla kuin minä hänestä?
Tyttäreni seurustelee sian kanssa
Nimikirjaimeni ovat UKK, mutta en le se presidentti! Kuka olen?
Limaselät tulevaisuudesta VEI MEIDÄN TYÖT!
Uskokaa jo kaikki, en ole homo! Homo-Pulitzerin voittamassa kirjassani kuvattiin peniksiä koska se oli heteronaisille suunnattu kirja! Pakko paeta vuorille.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni seurustelee sian kanssa
Viivin äiti tai isä
Bridget Jones