Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso terve lapsi lojottaa rattaissa bussissa - ärsyttääkö?

Vierailija
10.09.2013 |

Vai onko ihan sama? Jos olet itse pienen lapsesi kanssa tulossa rattailla bussiin, etkä mahdu, koska siellä on jo kahdet rattaat ja toisissa yli-iso muksu, ottaako päähän?

Näin tänään sellaisen 5-6-vuotiaan näköisen, täysin terveen oloisen tytön rattaissa bussissa. Lojotti kyllästyneen ja ylimielisen näköisenä eikä äiti pyytänyt nousemaan, vaikka kyytiin pyrki lisää rattaita. Minua ärsytti kyllä ko. penska äiteineen, vaikka itse ilman rattaita kuljinkin.

Oma muksuni oli rattaissa n. 3,5 -vuotiaaksi, 4-vuotiaana ei enää halunnut enkä olisi viitsinyt isoa poikaa polvet suussa niissä raijatakaan. Saa kävellä ja pyöräillä sen ikäinen jo. 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää!! Laiskat pummimammat kärräävät 5-vuotiaitaan rattaissa ja sitten muksut eivät yleensä edes istu niissä vaan vievät parhaassa tapauksessa vaunupaikan sekä istumapaikan!!

t. vauvan äiti

ps. Esikoiseni opetin pienestä pitäen kävelemään pitkiäkin matkoja, ei ollut rattaissa 3-vuotispäivänsä jälkeen. Suosittelen muillekin!

Vierailija
82/84 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Minusta oli hankalaa matkustaa bussilla rattaiden kanssa, joten jos joku viitsii ison lapsen ihan vaan huvin vuoksi tunkea rattaisiin niin tunkekoon minun puolestani. Yleensä ajattelen, että ison lapsen rattaissa kuljettamiseen on olemassa jokin muu syy kuin halua viedä rataspaikka pikkuvauvalta.

Itkevät vauvat ja lapset bussissa ärsyttävät. Ei saisi, mutta se melu vainn ottaa korviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 17:41"]

Näin tänään kun nainen lähti leipäjonosta lapsensa kanssa (n. 6v) ja hänellä oli sitten rattaat täynnä erinäistä kamaa ja lapsi ei ollut edes rattaissa. Pokkana vaan keskiovista maksamatta sisään, yksi äiti jäi vaunujensa kanssa kyydistä kun ei mahtunut. Ärsyttää kyllä tommoinen. Ilmeisesti tosi vähävaraista porukkaa kun leipäjonostakin tulivat mutta on toi silti jo vähän törkeää touhua..ok ottaa rattaat jos ei tavaroitaan saa kannettua mutta sitten että ei käy edes omaa matkaansa rattaiden varjolla maksamassa..

[/quote]

mikä tässä ärsytti? Se, että ei tarvitse maksaa, liittyy rattaisiin, ei lapseen. Jos lapsi ei halua istua rattaissa, ei ostoksia saisi laittaa rattaisiin?   Oletko tyhmä vai ilkeä?

Vierailija
84/84 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En viitsi yleensäkään ärsyyntyä sellaisista asioista, joihin en voi vaikuttaa. Miksi kiusaisin itseäni? Varsin tyhmää minusta on ärsyyntyä tällaisessa tilanteessa, kun ei edes tiedä todellista syytä siihen, että lasta kuljetetaan rattaissa.