Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
161/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:44"]

Ärsyttää, kun oon yksin ja joku soittaa. Siis puhelimella. Se jotenkin katkaisee sen ihanan yksinolon. Yleensä en vastaa, vaan soitan myöhemmin takaisin, kun oon henkisesti varautunut puhumaan soittajan kanssa.

[/quote]

Täällä ihan sama! En muutenkaan ole puhelinihminen, vaan koen puhelimessa lörpöttelyn väsyttäväksi ja tylsäksi puuhaksi. 

Vierailija
162/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se että nuoret ja miksi ei vähän vanhemmatkin lapsen saanet ihmiset nimittävät itseään tai äidiksi tulleita ystäviään mammoiksi!! Hyi helv..!! Ja sitten se "meillä herättiin klo xx ja meillä jo kävellään" tyylinen jutustelu.. Meillä meillä meillä! Minuus hävisi näköjään lapsen syntymän jälkeen, argh!

-Se kun ihmiset laittavat astianpesukoneen siihen aterintelineeseen haarukat tms niin että esim ne haarukan piikit ovat alaspäin! Tai jos joku kehtaakin laittaa likaisen lautasen lavuaariin ja laskea siihen vielä vettä päälle. Oksennus meinaa lentää kun sitä lautasta pitää sieltä noukkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa tässä aloituksessa tuo väärä sanamuoto. Asiat, jotka ärsyttää. Eikä asiat, jotka ärsyttävät.

Vierailija
164/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri. Inhoan sitä. Kaikki - ihan kaikki - pukeutuvat mustaan: saappaat, laukut, jakkupuvut, takit, laukut. Minusta suomalaiset näyttävät yhdeltä hautajaissaattueelta. Musta + kalpeat kasvot = kamala yhdistelmä.

Vedin varmaan enkat tässä. Kukaan muu ei inhoa sitä "väriä" niin kuin minä. En tietenkään inhoa ihmisiä, jotka sitä käyttävät, vaan siis sitä väriä.

Vierailija
165/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:11"]

Se että aikuiset järkevät naiset puhuvat lapsilleen itsestään tyyliin "äiti lähtee töihin. Äiti laittaa nyt ruokaa. Äiti soittaa sitten" Apua! Varsinkin ihmisten ilmoilla tai töissä, kun vastaavat puhelimeen "äiti" alkaa pyörryttää.

Minä lähden nyt töihin, laitan nyt ruokaa, soitan sitten! Miltä se nyt kuulostais jos puhuis muillekkin että "Liisa lähtee nyt, Liisa istuu tässä hetken ja tulee sitten."

[/quote]

Mun äiti on aina puhunut mulle normaalisti, mutta olen 25 vuotias, ja mun isä sanoo vieläkin itseään joskus isäksi :D "isä tulee hakemaan sitten sinut junalta" Noh, vuosi vuodelta vähemmän :D

Mua ärsyttää hedelmäpussit. Olen käyttämättä niitä aina kun mahdollista, mutta silti, aina kun etsin tavallista muovipusseja, kaapista tippuu lattialla näitä hedelmäpussia jotka ovat yhtä tyhjän kanssa, ja kun niitä yrittää nostaa takaisin, tippuu viisi tilalle!

Vierailija
166/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun jotkut ihmiset REIPPAILEVAT. Siis mitä? "Käytiin muksujen kanssa sunnuntaiaamuna ulkona tunti reippailemassa! :)" Voiko sisällä reippailla? Onko esim. lenkillä käynti ja pihatyöt tai lumisota reippailua? Mitä jos tekee ulkotöitä ja lenkkeilee naama norsun*itulla, koska palelee ja on pakko? Onko se silti reippailua? Kuuluuko reippailuun aina lapset? argh!

Käyvätkö reippailijat niin harvoin ulkona, että silloin kun käyvät, voi sitä kutsua voittajafiiliksellä REIPPAILUKSI?

Vierailija
167/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien hyysääminen, ja itsesäälissä vellovat ihmiset. Sääli on sairaus, vai miten se meni ;)

Vierailija
168/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tuon reippailun kirjoittajalle. Samoin ulkona TOUHUAMINEN, tai ylipäänsä lasten kanssa touhuaminen ärsyttää. 

Vierailija
169/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät yksinkertaiset ihmiset, jotka ovat lukevinaan kaikenlaista rivien välistä ja olkiukkoilevat. Toisaalta ärsyttää myös ironiaa tai sarkasmia ymmärtämättömät ihmiset. Pahin on näiden kahden ihmistyypin yhdistelmä. Aargh!

Vierailija
170/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa ihmiset, jotka merkkaavat paperisiin kalentereihinsa kaikki mahdolliset imuroinnit ja aamulenkkinsä (erivärisillä stabilo-kynillä...) ja sit voidaankin ihastella kun on kalenteri _ihan täynnä_. Etenkin vituttaa jos junassa/luennolla joku alkaa mun vieressä tihrustamaan jotain ''tapaaminen raksujen kanssa''- tai ''muffen kaa lenkille''-settejä kalenteriinsa!!

Vierailija
171/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa ihmiset, jotka merkkaavat paperisiin kalentereihinsa kaikki mahdolliset imuroinnit ja aamulenkkinsä (erivärisillä stabilo-kynillä...) ja sit voidaankin ihastella kun on kalenteri _ihan täynnä_. Etenkin vituttaa jos junassa/luennolla joku alkaa mun vieressä tihrustamaan jotain ''tapaaminen raksujen kanssa''- tai ''muffen kaa lenkille''-settejä kalenteriinsa!!

Vierailija
172/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 23:12"]

[/quote]

:D Tuosta tuli mieleen, että mua ärsyttää sellaiset urpot kirjastossa tenttiin/pääsykokeisiin lukijat, jotka alleviivaavat niillä hemmetin Stabiloillaan melkein kaiken. Tekisi mieli sanoa, että voi kulta pieni, kun se teksti ei uppoa sun tyhmään päähäsi yhtään sen paremmin, vaikka olisit alleviivannut koko sisällön eri väreillä.

Vierailija
173/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana "nälättää". Arrgh RAIVOSTUTTAVA! Sano, että "minulla on nälkä", ei "nälättääää!". Niin superurpon kuuloista.

Vierailija
174/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaan ruokakaupassa ostoksiani, palaan pikaisesti maksamaan ja jatkan pakkaamista. AINA joku (muuten mukava ja ystävällinen) myyjä syytää ne seuraavan asiakkaan ostokset minun hihnalleni.

Ei sen minua edeltävän hihnalle, joka tuijottaa jokaista ostostaan kuin kyseessä olisi kaivoksesta louhittu jättitimantti, joka pitää pudottaa ostoskassiin hi-taaaaas-ti ja tarkkaavaisesti. Mainitsitko jo hitaasti?

Miksi, miksi, miksi minua rangaistaan siitä, että olen nopea asiakas? Inhottavaa, kun seuraavan asiakkaan ostokset vyöryvät ostosteni niskaan.

Vierailija
175/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joskus laukkua vieressäni bussissa, niin onpahan jonkun närkästyneen ihmisen istuttava juuri siihen, missä laukkuni on, vaikka koko bussi olisi muuten puolityhjä. Yleensä laukku on vieressäni jostain syystä; joko jään seuraavalla pysäkillä tai sitten laukkua on muuten vain hankalaa pitää sylissä. Ymmärrän laukusta penkillä ärsyyntymisen silloin, kun bussi on lähes täynnä.

Vierailija
176/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu-sanan käyttäjät ja tupakoijat. Minulla olisi heille sopiva paikka varattuna.

Vierailija
177/578 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää sana "akateeminen". Mulle tulee aina mieleen sellainen laiha, kuivakka akka joka pukeutuu pelkkään beigeen ja köhii kurkkuaan (krehm, kreehm) puhuessaan akateemisuudestaan kulmat kurtussa; että keskustelun toinen osapuoli varmasti tajuaa olevansa huonoarvoisempi ihminen, koska ei ole AKATEEMINEN.

Vierailija
178/578 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloni pihagrilli. Kesällä käryää harva se ilta niin etten voi tuulettaa. Nyt on ihmiset ruvenneet käyttämään sitä talvisinkin. Vetää puoleensa känniläisremmejä ja siitä näkee hyvin kämppääni, minkä vuoksi joudun pitämään aina verhoja kiinni. Pitäis räjäyttää maan tasalle.

Vierailija
179/578 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien, niskan ja muiden nivelten naksauttelu. Ajatus katkeaa saman tien kun tätä kuulee, ja olen tulla hulluksi. Keskittymiskyky on täysin menetetty. Samoin kynsien naksuttelu.

Olan yli kurkkiminen, jos katson tv:tä, olen koneella tai luen. En oikein osaa selittää, mikä tässä ärsyttää, mutta jälleen kerran raivo puplahtaa pintaan heti.

Kuluneet kynsilakat, joista on jäljellä vain pienet riekaleet. Inhoaninhoaninhoan.

Vierailija
180/578 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kestää julkista syömistä. Joskus pakon sanelemana teen poikkeuksen, mutta yleensä syön perheen kesken.

Mua yököttää rumat miehet julkisuudessa, olipa asema mikä tahansa. Miksi rumia miehiä valitaan eri virkoihin?