Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
141/578 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että ärsyynnyn Vlbeatin laulajan äänestä... Tykkäisin musiikista, kivoja biisejä, mutta se ääni, argh... Miksen voi vaan tykätä siitä!?

Sama ongelma Social Distortionin kanssa, kuulostaa vaan siltä että laulajalla on ummetus... ja haluaisin tykätä siitä koska biisit on hyviä!

Vierailija
142/578 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun mä kuulen olohuoneeseen asti kun mieheni pureskelee esim. leipää keittiössä. Ja MUROJEN syönti on ihan kamalaa kuunnella...

Ja miksi vitussa pitää pieni ikuisuus käyttää kahvikupillisen hämmentämiseen lusikalla. Kyllä se sokeri sulaa vähemmälläkin saatana. Se ääni on hirveä, ei välttis kilkuta kupin laitoihin, mutta se kkkuuuoohhh, kkuuuooh, kkuuuuuooooh...

Sit mua ja varmaan vain mua ärsyttää se ääni, mikä kuuluu kun mun appi syö. Massuttaa ja lässyttää. Ja sit ärsyttää kun se laittaa leivälle ensin puoli senttiä voita, siten ainakin 2-3 siivua makkaraa ja saman verran juustoa ja sitten tuo massutus siihen päälle. aaaaaaaaaaarRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHNNNNNNNGGGGGGG!!!

Sit muakin ärsyttää se kassahihnan kapula-hommeli. Kyllä.

Sit ärsyttää, jos joku on laittanu jääkaappiin maitotölkin jossa on millilitra maitoa. Mitä liikkuu päässä..?

Maidosta puheen olleen. Ehkä oikeesti kaikista eniten ärsyttää se, kun kaataa HAPANTA MAITOA aamukahviin. Se on niinku vittu päivä pilalla het kärkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/578 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä ärsyttää kun edessä tulee auto kolmion takaa ja kiilaa eteen, vaikka mun takana ei ole yhtään ketään. Kyseinen kuski ei menettäisi monta sekuntia jos noudattaisi liikennesääntöjä. Vielä ärsyttävämpää tämä on silloin kun kyseinen kuski ei sitten edes pysty ajamaan esim 80km/h 80-alueella vaan jää eteen köröttelemään 60-70km/h!

Vierailija
144/578 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika hauska!

Vierailija
145/578 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lapsia sekä nykynuorisoa.

Vierailija
146/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo typerä banneri tämän sivun yläosassa. Eikö sitä voi jo vaihtaa!? >:[

Vierailija
147/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pieniruokaiset naiset. En tiedä miksi, koska olen itsekin ihan hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Syön kuitenkin ihan reiluja annoksia, en tajua miksi koko ajan pitäisi närkkiä jotain. Päivästä toiseen jaksan ihmetellä kun käyn työkavereiden kanssa lounaalla, miksi joku viitsii maksaa sen 8-9 euroa ja sitten ottaa puoli kauhallista jäävuorisalaattia ja sormenpää kokoisen palan kanaa riisin kaveriksi. MIKSI? Ja sitten iltapäivällä on pakko hakea se karkkipussi että jaksaa loppupäivän...

Vierailija
148/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kissani jatkuva kurnutus. Kissa ei voi jutella ''miu/mau/miau'', vaan se aina päästää kurkustaan epämääräisen kurnun, ''hrrrrmm!'' Olohuoneessa kuuluu pam! Käyn katsomassa ja kissa pinkoo pakoon ja sanoo hrrrrmm! Yritän silittää kissaa, se sanoo hrrrm! Päästän kissan parvekkeelta ja se kiittää minua ''hrrmm!''

Vierailija
149/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua NIIN ärsyttää juntit ihmiset, jotka ostavat villakangastakin tai jakun, jossa on takahalkio, eivätkä tajua POISTAA harsinlankoja siitä pois. Eli käyttävät takkia, jossa halkio on harsittu kiinni. ARGH. Eikös sen halkion idea ole olla auki, jottei helma kiristä istuessa? Halkiot harsitaan kiinni prässäyksen vuoksi sekä siksi, että niiden pakkaaminen on helpomaa kun helma ei leviä. Taas näin tänään yhden "hienon rouvan" jolla oli p*rsauksessa ristikkäiset harsinlangat. Toooosi hienoa juuh. Ei varmaan ärsytä muita, mutta mua ärsyttää!!!

Vierailija
150/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:47"]

Rumat ihmiset, jotka hankkivat lapsia, vaikka heidän on ollut pakko tajuta, että myös lapsista tulee rumia.

[/quote]

Minua ärsyttää ilkeät ihmiset, kuten tämä henkilö.

Vierailija
151/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minä kyllä autoilijana tiedän, että pyöräilijä voi ajaa suojatien yli ja kuvitella vielä, että autoilija olisi aina väistämisvelvollinen. Suojatien yli ei saa pyöräillä.

[/quote]

Suojatien yli saa pyöräillä silloin kun se on kevyenliikenteentien jatkeena eli pyörätie kulkee suojatien molemmissa päissä. Tällöin puhutaan kyllä suojatien jatkeesta.

Ärsyttää autoilijat, jotka kuvittelevat, että pöyrä on aina se joka väistää. Jos ajan ajoradan reunaa ja tulen tasa-arvoiseen risteykseen oikealta, on vasemmalta tulevan auton väistettävä pyörääni. Helsingissä kukaan ei väistä! 

Minua ärsyttää jalankulkijat, joilla on oikeus pomppia pyörätiellä ja hypätä eteen, mutta auta armias jos jossain kohtaa leveää jalkakäytävää joku ajaa fillarilla hipihiljaa ja varovasti, niin saa kyllä hirveät huudot. Minua siis ärsyttää myös jalankulkijat, jotka vihastuvat pyörän kellon soitosta. Se on  varoitus, ei "painu vittuun siitä".

Vierailija
152/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 22:35"]

Ärsyttä hemmotellut ihmiset jotka lausuvat elämänohjeita ihmisille joilla on ollut kovempi elämä. Ärsyttää politiikot ja muut jotka itse ovat saaneet kaiken suhteilla taikka hyvänä aikana ja sitten jakelevat moralisoivia neuvoja "laiskoille" köyhille.

[/quote]

Ärsyttää kun omassa surkeudessaan rypevät ihmiset pitävät kaikkia muita hemoteltuina tietämättä heidän elämästään mitään.

Ärsyttää myös ihmiset jotka tykkäävät kovasti kilpailla siitä, kenellä on ollut kurjin elämä.

Vierailija
153/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää baareissa viimeiset hitaat. Miksi niitä pitää soittaa? Sitten kaikki sinkkumiehet seisoo bongausasennoissaan siellä reunoilla ja tulee vaan vaivaantuneita hetkiä.

Ärsyttää,kun näin suht hoikkana, mutta kuitenkin norm.painoisena ihmiset luulevat olevansa oikeutettuja kommentoimaan painoani. "Kauhee kun sulla näkyy noi kylkiluut" "Syötkö sä tyttö ikinä?" "Miten sä oot NOIN laiha?" "Hitto ku mä katoin että sä oot taas laihtunu!"

En mäkään kommentoi muiden painoa, joten huolehtikaa vain omista kylkiluistanne saakeli.

Lisäksi ärsyttää naapurissa asuva miespuolinen ystävä, jonka hymy "yltää silmiin asti" ja vie multa jalat alta. :)

Vierailija
154/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää monet tupakoivien ihmisten tekemät eleet ja asennot. Ne kädenliikkeet ja se asento, mikä seisovalla tupakoivalla yleensä on, ovat jotenkin ylikorostetun rentoja ja niistä tulee mieleen teennäisyys, ylimielisyys ja itsetyytyväisyys.

Vierailija
155/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää FB:n esim. kirppisryhmissä kun joku kirjottaa "en tiiä kuuluuko tää tänne, saa poistaa  jos ei kuulu..." No siis, jos se on kirppisasiaa ni kuuluu sinne ja jos ei oo kirppisasiaa ni elä sitte kirjota sitä sinne alunperinkään.

Vierailija
156/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:03"]

Ärsyttää monet tupakoivien ihmisten tekemät eleet ja asennot. Ne kädenliikkeet ja se asento, mikä seisovalla tupakoivalla yleensä on, ovat jotenkin ylikorostetun rentoja ja niistä tulee mieleen teennäisyys, ylimielisyys ja itsetyytyväisyys.

[/quote]

Tuo kyllä kertoo, että sinulla on joku trauma ja aggressio tupakoivia kohtaan. (Ei, en polta itse.)

Vierailija
157/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin lanteilla roikkuvat JA kilisevät avaimet. Samainen työkaveri tekee myös numeron kaikista liikkeistään säntäilemällä edes takaisin ja avaimet kilkattavat kuuluvasti. 

Muita ei tunnu haittaavan. 

Vierailija
158/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takahalkio on vaan nätempi kun se ei rehota. Takki on ryhdikkäämmän näköinen.

Vierailija
159/578 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:39"]

Tuo kyllä kertoo, että sinulla on joku trauma ja aggressio tupakoivia kohtaan. (Ei, en polta itse.)

[/quote]

No ei ole. Ei minua edes erityisemmin häiritse savun haju, enkä ajattele näitä asioita mitenkään joka kerta tupakoivia ihmisiä nähdessäni.

On kuitenkin tosiasia, että tupakoinnin aloittavat yleensä ne, joilla on jonkinlainen tarve esittää coolia ja kovaa, mikä näkyy myös elekielessä.Ja vaikka tämä tarve myöhemmin poistuisikin, niin ne opitut eleet jäävät silti jäljelle.

Vierailija
160/578 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka seisovat kahden metrin päässä kassajonosta tai kassalta, ja sitten nyrpistävät naamaansa, kun joku "etuilee".

"Kuollut kala"-kädenpuristus.