Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas Sanna Ukkolalta hieno kolumni

Vierailija
20.08.2020 |

Sanna kyseenalaistaa vasemmistolaisten cancel-kulttuurin, missä ihmisiä tuomitaan pienestäkin Intersektionaalisen feminismin kritisoinnista.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tuomitseeko hän oikeistolaisen feminismin?

Vierailija
2/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on rohkelikko. Eduskuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun naiset uskaltavat astua näin esiin,

ja asettuvat hyökkäyksien kohteeksi.

Vierailija
4/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyseenalaistan Ukkolan.

Sai potkut yleltä ja vetää erittäin epämääräistä ohjelmaa hörhökanavilla.

Agenda muistuttaa erästä dosenttia.

Samalla voin kyseenalaistaa journalismin tason iltapäivälehdissä.

Informaatiovaikuttamisen esimerkkejä molemmissa roskajulkaisuissa on jokaikinen päivä.

Nykyään joutuukin lukemaan uutisia monesta eri lähteestä, jotta pysyisi kärryillä asioista.

Vierailija
5/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-9874725?origin=rss

"Juuri tällainen tapaus oli jälleen käsillä. Selvästi tavanomaista sitkeämpi, pitkään viestejä eri puolille somea minusta kirjoitellut mies kirjoitti jälleen uuden viestin, joka ylitti mielestäni asiallisuuden rajat.

Miten tällaisessa tilanteessa pitäisi toimia? Lähestyä miestä ja pyytää häntä lopettamaan? Antaa häiriköinnin jatkua? Ottaa yhteyttä poliisiin?

Kyseessä ei ollut poliisiasia eivätkä viestit olleet uhkaavia. Asialle olisi kuitenkin hyvä tehdä jotain.

Miehen Facebook-profiilissa oli mainittu myös hänen työnantajansa, joten oli luontevaa ottaa yhteyttä heihin. Kirjoitin lyhyen sähköpostin, jossa yksilöin pari viestiä."

Vierailija
6/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linkkiä artikkeliin...

Vierailija
7/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vihreät vaadimme Sanna Ukkolan suun tukkimista.

Vierailija
8/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeistolaisia näkemyksiä, sinut maalitetaan.

Jos on vihreitä, sallivia näkemyksiä, sinut maalitetaan. Yms. Vääristä näkemyksistä maalitetaan

Tästä on kyse. Oikeastaan kiusanteosta.

Vierailija
9/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Informaatiovaikuttamisen esimerkkejä molemmissa roskajulkaisuissa on jokaikinen päivä.

Nykyään joutuukin lukemaan uutisia monesta eri lähteestä, jotta pysyisi kärryillä asioista.

Lähti itse.

Vierailija
10/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntien Ylen ja Sanoman toimitusten yksipuolisen ja yksisilmäisen vihervasemmistoagendan, niin jo omaehtoinen lähteminen näistä, puhumattakaan potkuista, nostaa toimittajan, kuten Susanne Päivärinnan, arvostuksen minun silmissäni korkealle. En ole kovin innostunut Alfatv-kanavasta ja sen missiosta mutta mielestäni Ukkolan Pandoran lipas on asiallinen ja varsin hyvin tehty ohjelma kohdehenkilöstä. Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi journalismin tasosta, uutisoinnista ja vaikuttamisesta.

Vierailija
11/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaanipäähine oli monille liikaa.

Vierailija
12/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, miten toksinen ympäristö tuo YLE oikein on. Vain yksi totuus.

Hyvä, ettei Sannan ajattelukyky kokonaan mennyt siellä työskentelyn aikana.

Vierailija
13/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiaanipäähine oli monille liikaa.

Puolusti lastenohjelmaa intersektionaaliselta feminismiltä?

Vierailija
14/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vihreitä, sallivia näkemyksiä, sinut maalitetaan. Yms. Vääristä näkemyksistä maalitetaan

Vihervassarit maalittaa. Esimerkkejä löytyy. Viimeisin, mitä olen kuullut oli se Kärkkäisen toimarin maalittaminen. Yrittivät saada vaatemerkki Makian boikotoimaan Kärkkäistä, niin etteivät anna vaatteitaan sinne myyntiin.

Tällä maalittamisella pyritään tuhoamaan yrityksiä ja yhteiskuntaa (työllisyys, veroeurot), jos mielipiteet heidän mielestään vääriä. Oikeistolaiset ei maalita.

Vierailija
15/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toimittaja Riikka Uosukaisesta on kuoriutunut ajatteleva ihminen. Lienee nykyään eläkkeellä.

Esim. tämä twiitti:

"Pääministeri filosofoi somessa vapaudesta ja vastuusta, peruspalveluministeri julistaa infossa pakkokaranteenin ja oikeusministeri yllättyy. Ei kai tätä hyvällä tahdollakaan voi muuksi kuin sekavaksi menoksi sanoa."

Vierailija
16/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös toimittaja Riikka Uosukaisesta on kuoriutunut ajatteleva ihminen. Lienee nykyään eläkkeellä.

Esim. tämä twiitti:

"Pääministeri filosofoi somessa vapaudesta ja vastuusta, peruspalveluministeri julistaa infossa pakkokaranteenin ja oikeusministeri yllättyy. Ei kai tätä hyvällä tahdollakaan voi muuksi kuin sekavaksi menoksi sanoa."

Tuo on totta. On tärkeä toimittajienkin sanoa, miten katastrofaalisen osaamaton nykyinen pääministerimme on.

Muu on itse asiassa lukijoiden pettämistä.

Vierailija
17/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit maalittaa. Esimerkkejä löytyy. Viimeisin, mitä olen kuullut oli se Kärkkäisen toimarin maalittaminen. Yrittivät saada vaatemerkki Makian boikotoimaan Kärkkäistä, niin etteivät anna vaatteitaan sinne myyntiin.

Tällä maalittamisella pyritään tuhoamaan yrityksiä ja yhteiskuntaa (työllisyys, veroeurot), jos mielipiteet heidän mielestään vääriä. Oikeistolaiset ei maalita.

Persut kyllä maalittaa myös.

Vierailija
18/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tämä twiitti:

Tuo on totta. On tärkeä toimittajienkin sanoa, miten katastrofaalisen osaamaton nykyinen pääministerimme on.

Muu on itse asiassa lukijoiden pettämistä.

Itse asiassa pääministerimme on malliesimerkki tästä cancel-kulttuurista. Hänen avustajansa poistattavat ketjuja, missä on aivan asiallista poliittista kritiikkiä. Poliittisen kritiikin nyt luulisi olevan sallittua maassa, joka kutsuu itseään vapaaksi demokratiaksi.

Mutta kun argumentit loppuvat, niin sitten suun tukkiminen alkaa.

Vierailija
19/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sannikkakin muuttunut vähän kriittisemmäksi, vaikka on edelleen Ylellä. Pani Marininkin koville yhdessä haastattelussa, ei sius silitellyt myötäkarvaan kuten muut ylen toimittajat. Marinhan ollut median lempilapsi. Toisaalta sisältäpäin voi myös pyrkiä vaikuttamaan, mutta sitä tuskin pystyy kovin kauaa tekemään, ennen kuin joutuu puhutteluun.

Vierailija
20/122 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, miten toksinen ympäristö tuo YLE oikein on. Vain yksi totuus.

Hyvä, ettei Sannan ajattelukyky kokonaan mennyt siellä työskentelyn aikana.

Olisi jännä saada tulokset tutkimuksesta, jossa olisi tutkittu, kuinka monta vuotta YLE:ssä voi olla, ennen kuin itsekin alkaa uskoa sitä propagandaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi