Kuinka tärkeä miehen hiusraja on naisille?
Olen 27-vuotias ja olen alkanut kiinnittämään aika paljon huomiota hiusrajaani. Parilla saman ikäisellä kaverilla on hiusraja paennut todella selvästi. Oma tilanne ei vielä mikään katastrofaalinen ole, mutta eron kyllä huomaa johonkin 5-7 vuoden takaiseen. En ole koskaan edes seurustellut, olisi ollut kiva seurustella edes kerran kun oli vielä hiukset päässä :( Kaverini ovat hommanneet tyttöystävät ennen tuota hiusrajan pakenemista :I
Kommentit (102)
Kyl se melko tärkee juttu on. Naisia kiinnostaa hyvät geenit ja kukaan ei halua lapselleen ennenaikaista pälvikaljua.
Jos kaikki muu natsaa niin ei ole hiusrajasta kiinni. Toki on oikeasti pahan näköistä jos väkisellä yrittää pitää pitkähtköä kampausta kun hiusraja on päälaella menossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se melko tärkee juttu on. Naisia kiinnostaa hyvät geenit ja kukaan ei halua lapselleen ennenaikaista pälvikaljua.
Googlaa mitä pälvikalju tarkoittaa, Einstein.
Ulkonäöllä on merkitystä vain ensikohtaamisten yhteydessä.
Ei sillä ole merkitystä.
Naimisissa oleva kaljupää M
Onhan se pieni haitta ulkonäössä, muttei mitenkään merkittävä. Mun poikaystävällä on pakeneva hiusraja, vino nenä ja paljon luomia. Silti näen hänet kokonaisuutena, ja kokonaisuus on mielestäni komea.
Mies, josta olen tällä hetkellä kiinnostunut, on 26 v ja hiusraja pakenee, lisäksi pälvikalju alkaa näkyä. Mutta, noi asiat on vaan sivuseikkoja kun ihastuu ja rakastuu. Jos alkaa pahasti kaljuuntuun, niin rohkeasti vaan leikkaa kaikki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa mitä pälvikalju tarkoittaa, Einstein.
Googlasin. Tuli kuva Hemulista.
Kyl on vaikeet ajat kun huonojen geenien perässä ne naisetki juoksee hohhoijaa.
Ehkä ensivaikutelma-vaiheessa on väliä, mutta eipä se hiusraja haittaa, kun paremmin tunnetaan ja jutut on hyvät.
Ja tuo, että pitää sellaista pitkäksi kasvatettua ruoskaa päässään ja peittelee muka sillä sitä kaljuuttaan, on oikeasti naurettavaa. Miksei sitten aja vaikka kaikkea pois ja ole reilusti klani kuin Kekkonen?
Kyllä kaljutkin miehet naisia saa. Moni haluaa mieluummin miehen, jolla on tukka päässä, mutta ei se tietenkään mikään ratkaisevan tärkeä asia ole.
Eipä minun mielestäni ainakaan miestä huononna, jos muuten miellyttää silmää. Paitsi jos tukkaa on jäljellä enää ohimoilla ja takana, se on jo liian ukkomaista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit afrikasta? Voi sua..
Kyllä kalju mies naista saa jatkuvasti.
Kysykää vaikka mister Lotharilta.
Aito rakkaus ei ulkonäköä katso. Ihmisen hyväksyy sellaisenaan kuin hän on. Kaunis sielu kaunistaa ruumiin, ruma sielu ei tee kauniistakaan ruumiista kuin tyhjän kuoren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mainitsi Afrikan?
Jos karkaava hiusraja huolestuttaa, niin ratkaise asia kuten kaikki muutkin kaljut, eli aja hiukset pois. Tosin se saattaa taas ajaa vielä enemmän naisia tiehensä. Tai sitten pidä aina lippistä, niistä naiset tietääkseni tykkää.
Ei mitään merkitystä minulle. Mutta olenkin aina tykännyt kaljuista miehistä. Todella miehiset miehet ovatkin juuri usein niitä kaljuja, testosteroni ku on se mikä kaljuksi tekee! (Siksi naisilla aika harvoin tämä "ongelma"). Eli ehkä sen takia juuri mielestäni seksikästä. Mutta typerää, jos sitä yrittää piilottaa eli kaikki pois vaan! Ja muuten, aviomieheni sanoi, että kun hän joskus 30-nä alkoi kaljuuntuu ja kärvisteli asian kanssa muutaman vuoden ja sitten kerran ajoi koko tukan pois, niin oli selvä ero kuulemma miten paljon flaxi kävi baarissa. :) Eli paremmin siis kaljuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mainitsi Afrikan?
Noiden kanssahan ne lisääntyy. Työttömiä pikkuruisia sossun asiakkaita. Pojat viettää aikaa kahviloissa. Ei hyvä.
Rehellisesti sanottuna kiinnitän tuohon(kin) asiaan miehessä huomiota. Eli sanoisin että on jonkin verran tärkeää.