Onko pakko pestä meikit pois työpaikan saunaillassa?
En todella tunne oloani freessiksi ilman meikkiä. Me saunotaan ja käytetään paljua. Onko mun pakko pestä meikit pois naamasta?
Kommentit (25)
Ehkä mulla sitten on huono itsetunto, ehkä se on mun ongelma. En halua että mun työkaverit näkee mut ilman meikkiä. Siellä on paljon ihmisiä jotka kehuu mua aina kauniiksi ja jos ne näkee mut ilman meikkiä, ajattelevat varmasti että oon aika valjunnäköinen sittenkin. Entä jos meikki on vedenkestävä ja käyn vain paljussa?
ap
Jos käyt vain paljussa, ei se meikki mihinkään lähde :) Ja pese muutenkin kasvot varovasti :) Mutta älä mee saunaan.. sano vaikka, että paljussa tuli jo niin lämmin! :)
Minä oon aina mennyt saunailtoihin ilman meikkiä, paitsi silloin kun oon mennyt suoraan töistä (tämä siis aiemmassa työpaikassa, nykyään en meikkaa töihinkään ollenkaan). Olen aina meikannut aika kevyesti, joten ei ole hirveän isoa meikkivarastoa tarvinnut kantaa mukana. Ollaan vietetty iltaa iha rauhassa ilman meikkejä, ja sitten vasta kun ollaan alettu suunnitella illan jatkoa, ollaan vedetty meikit naamaan. Ja tuossa työpaikassa naisia oli enimmillään 5, miehiä vähintään parikymmentä.
Mun mielstä on vaan noloa saunoa meikit naamassa, mieluummin sitten jättää saunan väliin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2013 klo 15:39"]
Elämässä ei oo pakkoa kun syntymä ja kuolema.
[/quote]
Ja toi eka on jo tapahtunut, joten jäljelle jää enää kuolema!
Entä jos menee vaan paljuun?
ap