Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ketään introverttiä miestä, jolla on ollut paljon naisia?

Vierailija
19.08.2020 |

Minä en tunne.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joitain kymmeniä ja olen erittäin introvertti. Ei niistä tosin vakavia ole montaa ollut. Introverttinä olen useimmille pitkässä juoksussa liian tylsä. Viihdyn liiaksi yksin omien mielenkiinnonkohteiden parissa.

Vierailija
2/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea edes kuvitella moista. Itsekin olen introvertti eikä naisia ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut joitain kymmeniä ja olen erittäin introvertti. Ei niistä tosin vakavia ole montaa ollut. Introverttinä olen useimmille pitkässä juoksussa liian tylsä. Viihdyn liiaksi yksin omien mielenkiinnonkohteiden parissa.

Millaisia naiset ovat olleet ja mistä olet löytänyt heidät?

4/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä minä tekisin tuollaisella tiedolla?

Vierailija
5/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauli Badding Somerjoki

Vierailija
6/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on paljon? Olen introvertti ADD ja minulla on ollut kymmenkunta seurustelukumppania ja niiden lisäksi toinen mokoma yhden illan juttuja. Olen kuitenkin ollut ala-asteelta lähtien seurustelusuhteissa.

M35

Vierailija
7/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauli Badding Somerjoki

Tunsit siis hänet henkilökohtaisesti? Tässä ei nyt haettu julkkiksia.

8/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen muutamakin. Ovat olleet filosofi- tai taiteilijapersoonia, mutta keskittyneet tietoisesti siihenkin, että löytävät elämäänsä ihmisiä. Ekstroverteilla seuraa tuntuu tarttuvan sieltä täältä, mutta introverteillä intentio on vahvasti mukana. Jotkut ovat tehneet siitä ihan projektin, että tutkivat millä menetelmillä naisia saa ja mitä suhteissa tapahtuu, mitä niissä oppii ihmisen psykologiasta jne.

Vierailija
9/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nyt miettiä, millaisilla introverttimiehillä on voinut olla paljon naisia. Keksin nopeasti kolme erilaista tyyppiä:

1. Ne, joiden persoonan alkoholi muuttaa täysin. Naiset ovat tarttuneet näille mukaan baareista.

2. Huomattavan komeat. Tätä ei tarvinne selittää edes erikseen.

3. Ne, jotka kuuluvat johonkin skeneen/alakulttuuriin, esim. hevarit, punkkarit, diinarit jne. Noissa piireissä sosiaalisuuden astetta tärkeämpää taitaa olla samaan "heimoon" kuuluminen.

Muitakin tuollaisia poikkeustyyppejä voi tietysti olla. Ehdottakaa lisää niitä, jos keksitte.

Ap

Vierailija
10/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin nyt miettiä, millaisilla introverttimiehillä on voinut olla paljon naisia. Keksin nopeasti kolme erilaista tyyppiä:

1. Ne, joiden persoonan alkoholi muuttaa täysin. Naiset ovat tarttuneet näille mukaan baareista.

3. Ne, jotka kuuluvat johonkin skeneen/alakulttuuriin, esim. hevarit, punkkarit, diinarit jne. Noissa piireissä sosiaalisuuden astetta tärkeämpää taitaa olla samaan "heimoon" kuuluminen.

Muitakin tuollaisia poikkeustyyppejä voi tietysti olla. Ehdottakaa lisää niitä, jos keksitte.

Ap

Tunnistan itsestäni kohdat 1 ja 3.

M35

Vierailija
11/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M35

No aika hyvin arvasin sitten :D Itse en kuulu mihinkään noista tyypeistä, johtuisikohan siitä, että minulla on ollut naisia yhden käden sormilla laskettavissa oleva määrä...

Ap

Vierailija
12/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ja samanlaisia miehiä tunnen vaikka kuinka paljon!

Epäsosiaalinen voi olla monista syistä, itse naisena olen hyvin tunteellinen ja ahdistun helposti. Mutta moni mies on ollut ihan vastakohtani..

Vierailija
13/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M35

No aika hyvin arvasin sitten :D Itse en kuulu mihinkään noista tyypeistä, johtuisikohan siitä, että minulla on ollut naisia yhden käden sormilla laskettavissa oleva määrä...

Ap

Meinasin kirjoittaa heti kommenttini perään tuosta alkoholin tuomasta "salaisesta aseesta", joten oli hienoa lukea kommenttisi. Tuo skeneilyn tuoma etu ei olisi tullut edes mieleeni ilman sinua.

M35

Vierailija
14/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Olen 34 vuotias introverttimies, ja naisista ei ole koskaan ole ollut puutetta. Päinvastoin! Koko ajan olisi joku tunkemassa kylään. Ongelma on enemmänkin se, että viihdyn lopulta parhaiten omissa oloissani, ja tämä ei kaikille naisille käy. Lisäksi olen itse möhlinyt pari suhdetta pettämällä niiden ovesta sisään tunkevien naisen kanssa.

Joka tapauksessa olen juossut vapaana (yhteensä) noin 2,5 vuotta sen jälkeen kun yläasteikäisenä aloin seurustella tyttöjen kanssa.

Vierailija
15/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miten se introverttius olisi tämän(kään) poissulkeva? Ilmeisesti monet luulevat, että se tarkoittaa samaa kuin aina yksinään möllöttäminen, joka ei ymmärrä sosiaalisesta kanssa käymisestä mitään. Näinhän tämä asia ei ole.

Vierailija
16/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miten se introverttius olisi tämän(kään) poissulkeva? Ilmeisesti monet luulevat, että se tarkoittaa samaa kuin aina yksinään möllöttäminen, joka ei ymmärrä sosiaalisesta kanssa käymisestä mitään. Näinhän tämä asia ei ole.

Eihän kukaan ole mitään sellaista luullutkaan. Tarkkuutta lukemiseen.

Vierailija
17/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti luulee, kerran tämä on jokin ihmetyksen aihe. Samoin tuolla jollakin oli jopa kolme kohtaa miten tämä voi olla mahdollista.

Vierailija
18/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti luulee, kerran tämä on jokin ihmetyksen aihe. Samoin tuolla jollakin oli jopa kolme kohtaa miten tämä voi olla mahdollista.

Olen erimielinen kanssasi. Ap kyseli tunteeko kukaan introverttimiehiä, joilla on ollut paljon naisia ja totesi, ettei itse tunne. Ei ihmettelyä ainakaan vielä tuossa vaiheessa.

Kolmen kohdan kommentissa ap pohti millaisilla introverttimiehillä niitä naisia olisi voinut olla paljon. Tuossakaan ei vielä lokeroitu introverttimiehiä minkään tietynlaisiksi.

Ja jos se sana "poikkeustyyppi" meni ihosi alle, niin introverttien introverttihän ei ole mikään tuhansien naisten mies. Oikein viimeisen päälle introverttihän ei sitä naisseuraa ole vailla.

Vierailija
19/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erimielinen kanssasi. Ap kyseli tunteeko kukaan introverttimiehiä, joilla on ollut paljon naisia ja totesi, ettei itse tunne. Ei ihmettelyä ainakaan vielä tuossa vaiheessa.

Kolmen kohdan kommentissa ap pohti millaisilla introverttimiehillä niitä naisia olisi voinut olla paljon. Tuossakaan ei vielä lokeroitu introverttimiehiä minkään tietynlaisiksi.

Ja jos se sana "poikkeustyyppi" meni ihosi alle, niin introverttien introverttihän ei ole mikään tuhansien naisten mies. Oikein viimeisen päälle introverttihän ei sitä naisseuraa ole vailla.

Niin ap vain kyseli. Loput kommentit onkin sitten ollut vähän tuollaista "miten se on edes mahdollista" kamaa. Ei mennyt mikään ihon alle, kunhan totesin, että monilla on ilmeisen väärä kuva introverttiydestä. Ei vain tämän ketjun perusteella, vaan olen huomannut yleisestikin. 

Vierailija
20/66 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ap vain kyseli. Loput kommentit onkin sitten ollut vähän tuollaista "miten se on edes mahdollista" kamaa. Ei mennyt mikään ihon alle, kunhan totesin, että monilla on ilmeisen väärä kuva introverttiydestä. Ei vain tämän ketjun perusteella, vaan olen huomannut yleisestikin. 

Ota ihan yksitellen niitä kommentteja, joissa tuollainen "miten se on edes mahdollista ilmenee". Jommalla kummalla meistä on nyt ongelmia lukemisen ymmärtämisessä ja todella mielelläni haluaisin tietää jos se olen minä.

Tiedän kyllä, että keskusteluissa yleistetään usein introvertit ja ekstrovertit tiettyyn muottiin, mutta tästä ketjusta en moista tunnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi