Tunnetteko ketään introverttiä miestä, jolla on ollut paljon naisia?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut joitain kymmeniä ja olen erittäin introvertti. Ei niistä tosin vakavia ole montaa ollut. Introverttinä olen useimmille pitkässä juoksussa liian tylsä. Viihdyn liiaksi yksin omien mielenkiinnonkohteiden parissa.
Minullakin olisi ollut mahdollisuuksia lukuisiin naisiin, mutta oma pää jarrutteli aina kun kelailin juuri noita että olisin todennäköisesti naiselle kuitenkin liian tylsä yms.
Jos tuollaisia jää miettimään, niin ehkäpä oma kiinnostus vain ei ole riittävän suurta?
Tiedän montakin. Ovat hyvännäköisiä tai muuten eri tavoin kiinnostavia, joten naisista ei ole pulaa.
Introverttiys ei muuten tarkoita sosiaalisten taitojen puutetta tai syrjäytyneisyyttä. Suomalaista varmaan puolet on introverttejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut joitain kymmeniä ja olen erittäin introvertti. Ei niistä tosin vakavia ole montaa ollut. Introverttinä olen useimmille pitkässä juoksussa liian tylsä. Viihdyn liiaksi yksin omien mielenkiinnonkohteiden parissa.
Oletko varma että kyse on tylsyydestä, entä jos et omilta harrastuksiltasi kiinnitä kovin paljon huomiota parisuhteeseen? Itse tunnen tuollaisen ihmisen, ja hän ihmettelee kun naiset eivät jaksa kovin pitkään tapailua, jossa kaikki menee introvertin miehen ehdoilla. Normaaleille ihmisille esimerkiksi tapaaminen kerran kahdessa viikossa kuukaudesta ja vuodesta toiseen harvemmin riittää syvällisemmän yhteyden muodostamiseen.
Ei ihme etteivät jaksa. Kyllä viittaa enemmänkin kiinnostuksen puutteeseen jos noin harvoin haluaa tavata. Ihan mitä tahansa ei introverttiydelläkään voi selittää.
Käyttäjä35165 kirjoitti:
Tulee mieleen muutamakin. Ovat olleet filosofi- tai taiteilijapersoonia, mutta keskittyneet tietoisesti siihenkin, että löytävät elämäänsä ihmisiä. Ekstroverteilla seuraa tuntuu tarttuvan sieltä täältä, mutta introverteillä intentio on vahvasti mukana. Jotkut ovat tehneet siitä ihan projektin, että tutkivat millä menetelmillä naisia saa ja mitä suhteissa tapahtuu, mitä niissä oppii ihmisen psykologiasta jne.
Mä tiedän myös yhden tällaisen tyypin. Ensivaikutelma tyypistä ei tosin ole introvertti, koska osaa olla ihmisten kanssa, mutta todellisuudessa on hyvinkin paljon.
Tunnen moniakin. Heitä yhdistää älykkyys, introverttiudesta huolimatta hyvät sosiaaliset taidot ja se, että ovat tarkoituksenmukaisesti pyrkineet löytämään naisia elämäänsä. Introverttius ei tarkoita sitä, että on sosiaalisesti kyvytön, eivätkä kaikki naiset (esimerkiksi minä itse) pidä ekstroverteista miehistä.
Oletko varma että kyse on tylsyydestä, entä jos et omilta harrastuksiltasi kiinnitä kovin paljon huomiota parisuhteeseen? Itse tunnen tuollaisen ihmisen, ja hän ihmettelee kun naiset eivät jaksa kovin pitkään tapailua, jossa kaikki menee introvertin miehen ehdoilla. Normaaleille ihmisille esimerkiksi tapaaminen kerran kahdessa viikossa kuukaudesta ja vuodesta toiseen harvemmin riittää syvällisemmän yhteyden muodostamiseen.