Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoista käytöstä mieheni vanhemmilta...

Vierailija
24.08.2013 |

Tulimme eilen mieheni ja lasten kanssa hänen vanhempien luo, eli lasten mummolaan. He asuvat 300 km päässä joten kovin usein ei käydä. Samalla paikkakunnalla asuu myös tuttavapariskunta, ja sovittiin että tavataan samalla reissulla heitä. Meidän oli tarkoitus mieheni kanssa mennä tänä iltana syömään heidän kanssa ja lapset jäisivät mummolaan siksi aikaa. Asia oli sovittu jo muutama viikko sitten ja miehen vanhemmat olivat innoissaan, kun saavat olla lapsenlapsien kanssa.

No nyt muutama tunti sitten miehen vanhemmille soitettiin ja pyydettiin saunomaan jonkun heidän ystäviensä luo. Nämä hihkuivat, että joo tottakai me tullaan. Mies sitten ihmetteli, että mites lapset kun olivat luvanneet hoitaa heitä. Miehen äiti totesi, että no nyt tuli suunnitelmiin muutos, mutta kai te nyt jonkun lapsenvahdin saatte! No hieman vaikeaa on saada lapsenvahti tunnin varoitus ajalla vieraalla paikkakunnalla... Suunnitelmat meni nyt sitten uusiksi! Ihme touhua, luulisi että lapsenlapset menisivät saunaillan edelle.

Kommentit (275)

Vierailija
161/275 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 22:19"]

ap, meitä on selvästi monta ketkä ymmärretään sua ja sun miestä. Itse tekisin samoin. Jku ihmetteli miksei ap:n mies heti toiminut ja sanonut suoria sanoja. No, voisin kuvitella että tuo tilanne on tullut niin yllättäen ap:lle ja miehellensä että harvalla sitä on mitään fiksua sanottavaa tuossa vaiheessa, enkä itse oikein keksisi muuta kun paeta hotelliin tuollaisia lupauksensa rikkovia vanhempia Jotta pääsee tilannetta karkuun eikä jää sanomaan päin naamaa niitä myöhemmin MiIeleen tulleita sanoja. Muuten olisin varmaan lähtenyt ajaa kotia mutta ovat luvanneet tavata seuraavana päivänä lounaalla kaverinsa. 

Mun lapset ihmettelee miksi isovanhemmat aina pettävät lupauksensa, esim tulla hoitamaan heitä. Lupasivat mm tulla kesällä, mutta ei näkynyt ei, Kuten ei vimeiseen pariin vuoteen. itseltänikin alkaa selitykset loppumaan isovanhempien puolesta. Lapset nimenomaan odottaa milloin saisivat viettää aikaa isovanhempien kaa ilman meitä, äitiä ja isää. Heille kun se merkitsisi paljon. Isovanhempia moinen ei kiinnosta, edes 10 minuutiksi. En nyt itse jaksa enää aktiivisesti olla se pyytäjäpuoli ja huomaan, että lapset alkaa ymmärtää isovanhempien haluttomuuden nähdä heitä. Surullista, mutta kun ei viitsi aikuisia ihmisiä pakottaa tapaamaankaan lapsia.

[/quote]

Tämä on niin surullista ja yleistä tänäpäivänä! 

Se on tämänajan trendi että mummut elää nyt sitä menetettyä nuoruuttaan ja eihän se nuoruudelta tunnu jos lapset ja lapsenlapset on liikaa kuvioissa mukana.  Itsekkäitä ovat tämän ajan isovanhemmat! 

Vierailija
162/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 18:45"]

Pikkusen eppäilyttää minuakin että ap on trolli. Mutta uskoo ken haluaa. Minä en.

[/quote]

sama täällä! Luin kaikki viestit läpi ja loppua kohden vain ajatukseni vahvistui.

Kaikki ajat ym. ei täsmää kirjoittelussa. Mutta huvinsa kullakin :)

ei kun uutta juttua tulemaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tulla kertomaan mikä tilanne nyt appivanhempien kanssa? Jos tämä ei ole provo, niin uskoisin että ap mielellään täällä kertoisi mikä nyt tilanne. Ovatko saaneet puhuttua asiasta isovanhempien kanssa jne.

Vierailija
164/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
165/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 20:52"]

Kysyimme miehen vanhemmilta monesti, että onko ok, jos käymme moikkaamassa tuttuja. Heille oli ja tosiaan vielä itse ehdottivat että voivat sillä aikaa katsoa lapsia niin me saadaan vapaailta. Olisimme ehtineet tämänpäivän, huomisen ja maanantain viettää heidän kanssaan aikaa, eli luulisi olevan ihan ok, että katsovat 2-3 h lapsia kun me käymme syömässä. He saavat laatuaikaa lapsenlasten kanssa ja me vapaailta, mistä oltiin tosi tosi kiitollisia. No nyt siis heille tulikin muutamaa tuntia aikaisemmin tärkeämpää tekemistä ja "unohtivat" lupauksen. En näe mitään syytä, miksi meidän pitäisi mummilassa päivystää että millon nämä kotiutuvat saunareissulta. Ap

[/quote]

Ai nyt se on pari, kolme tuntia. Sehän oli illan istuminen ja muutaman lasillisen nauttiminen eli ryyppäämistä kavereiden kanssa ravintolassa.

Lapsellista touhua ap.lta. Huvittava ketju.

Vierailija
166/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap totuus koko tarinasta tänne!

Vierailija
167/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ja laatuaikaa isovanhempien kanssa. ap oli todennäköisesti 19.00 tai jotain sopinut tapaamisen ystävien kanssa. oliko lapset jotain 4 ja 6, eipä siinä illasta nyt enää kovin kummoista tuon ikäisten kanssa kerkee touhuamaan. Iltapalat/pesut ja nukkumaan :) olisi järjestänyt sen tapaamisen päivällä :) hohhoijaa

Vierailija
168/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:58"]

" ... tosiasia nyt kuitenkin on, että tuon ikäisten lasten mielipahan pystyvät vanhemmat kyllä poistamaan jos haluavat. Jotkut toki haluavatkin lietsoa lasten mielipahaa, jotta sitten voivat itse olla entistä vihaisempia isovanhemmille.

[/quote]

no eikös ap ja miehensä juuri näin toimineet. Varmasti puntaroivat, mikä on paras vaihtoehto heidän omille lapsilleen ja toimivat sen mukaan. Tällä kertaa se oli tuo vaihtoehto, että tulivat kotiin, halusivat varmasti näyttää lapsilleen, että kynnysmattona ei tarvii olla. Ehkä se, että olisivat jääneet appivanhemmille, olisi  ollut lapsille katastrofaalisempaa. Esim nähdä äiti ja isä tappelemassa isovanhempien kaa. Uskon kyllä, että ap ja miehensä ovat tehneet ratkaisunsa juurikin sen perusteella mikä heidän mielestään on oikein lapsille.

[/quote]

No mä en vastannutkaan ap:lle tuola kirjoituksellani, vaan sille ämmälle, joka heti ehdotti välien katkaisua kokonaan.

Mutta sehän nyt on tosiasia, että av-lehmiltä puuttuu suhteellisuudentaju kokonaan, ja kuvittelevat tekevänsä lapsilleen suurenkin palveluksen, jos erottavat nämä toisen puolen suvusta jonkun kuitenkin mitättömän oharin takia.

Mielestäni siis ap on toiminut täysin normaalisti ja oikein tässä tilanteessa, monet täällä vastanneet av-änkyrät sen sijaan ovat sen sortin lehmiä, että sääliksi käy kaikki jotka lähellään joutuvat elämään.

Vierailija
169/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 07:37"]

Pikkusen eppäilyttää minuakin että ap on trolli. Mutta uskoo ken haluaa. Minä en.

[/quote]

sama täällä! Luin kaikki viestit läpi ja loppua kohden vain ajatukseni vahvistui.

[/quote] Mikähän ajoissa on mikä ei täsmää?

Vierailija
170/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:58"]

" ... tosiasia nyt kuitenkin on, että tuon ikäisten lasten mielipahan pystyvät vanhemmat kyllä poistamaan jos haluavat. Jotkut toki haluavatkin lietsoa lasten mielipahaa, jotta sitten voivat itse olla entistä vihaisempia isovanhemmille.

[/quote]

no eikös ap ja miehensä juuri näin toimineet. Varmasti puntaroivat, mikä on paras vaihtoehto heidän omille lapsilleen ja toimivat sen mukaan. Tällä kertaa se oli tuo vaihtoehto, että tulivat kotiin, halusivat varmasti näyttää lapsilleen, että kynnysmattona ei tarvii olla. Ehkä se, että olisivat jääneet appivanhemmille, olisi  ollut lapsille katastrofaalisempaa. Esim nähdä äiti ja isä tappelemassa isovanhempien kaa. Uskon kyllä, että ap ja miehensä ovat tehneet ratkaisunsa juurikin sen perusteella mikä heidän mielestään on oikein lapsille.

[/quote]

No mä en vastannutkaan ap:lle tuola kirjoituksellani, vaan sille ämmälle, joka heti ehdotti välien katkaisua kokonaan.

Mutta sehän nyt on tosiasia, että av-lehmiltä puuttuu suhteellisuudentaju kokonaan, ja kuvittelevat tekevänsä lapsilleen suurenkin palveluksen, jos erottavat nämä toisen puolen suvusta jonkun kuitenkin mitättömän oharin takia.

Mielestäni siis ap on toiminut täysin normaalisti ja oikein tässä tilanteessa, monet täällä vastanneet av-änkyrät sen sijaan ovat sen sortin lehmiä, että sääliksi käy kaikki jotka lähellään joutuvat elämään.

[/quote]

ja tämä sinun käytös on sitten viimeisen päälle fiksua? hahhah mitä lapsellista tekstiä! Tunnet nyt varmaankin itsesi todella mainioksi!

Vierailija
171/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:23"]

[/quote]

[/quote]

Monet muuttelee vähän ettei tunnisteta.
Jos onkin muutellut epäonnistuneesti?

Vierailija
172/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

noh esim. ap täällä kirjoittelee vaille 12 sunnuntaina ( jos syömässä ystävien kanssa, joita ei aikoihin ole nähnyt) ja sitten kertoo että 12 jälkeen lähtivät jo kotiin ajelemaan ja 15.00 jo kirjoittaa että juuri tulivat kotiin. Matkaa siis tuo 300 km. Minä jos olen ystävien kanssa ruokailemassa en käytä puhelinta ja nopea on ruokailu ollut kun lapsetkin mukana :) ei muuta

Vierailija
173/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:07"]

joo, ja laatuaikaa isovanhempien kanssa. ap oli todennäköisesti 19.00 tai jotain sopinut tapaamisen ystävien kanssa. oliko lapset jotain 4 ja 6, eipä siinä illasta nyt enää kovin kummoista tuon ikäisten kanssa kerkee touhuamaan. Iltapalat/pesut ja nukkumaan :) olisi järjestänyt sen tapaamisen päivällä :) hohhoijaa

[/quote]

tota mietin minäkin

Vierailija
174/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
175/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
176/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 08:28"]

[/quote]

[/quote]

noh esim. ap täällä kirjoittelee vaille 12 sunnuntaina ( jos syömässä ystävien kanssa, joita ei aikoihin ole nähnyt) ja sitten kertoo että 12 jälkeen lähtivät jo kotiin ajelemaan ja 15.00 jo kirjoittaa että juuri tulivat kotiin. Matkaa siis tuo 300 km. Minä jos olen ystävien kanssa ruokailemassa en käytä puhelinta ja nopea on ruokailu ollut kun lapsetkin mukana :) ei muuta

[/quote]

Ja siinä että kirjoittaa että nyt pakkaavat ja lähtee hotelliin, on joku 10min väli siihen että kirjoittaa että juu, nyt ollaan hotellilla.

Vierailija
177/275 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän mielenkiintoisesksi menee :)

Vierailija
178/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja siinä että kirjoittaa että nyt pakkaavat ja lähtee hotelliin, on joku 10min väli siihen että kirjoittaa että juu, nyt ollaan hotellilla.

[/quote]

Juurikin näin:) mutta samapa tuo, kai ap nyt jonkunasteisen tyydytyksen tästä jutusta sai, toivotaan :) jos tämä ei olisi trolli. ap täällä varmaankin kertoisi vielä mikä tilanne, kun moni täällä kysellyt sitä. Onneksi ei ole miniäni, antanut täällä keksitysti todella huonon kuvan isovanhemmista :(

Vierailija
179/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote] Voisit vaivautua lukemaan ketjun ennenkuin kommentoit asiantuntevasti, hohhoijaa sentään!

Vierailija
180/275 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up