Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en laihduta, eikä kukaan voi pakottaa mua

Vierailija
11.08.2013 |

Syyt?

- Ruoka on hyvää. Miks mun pitäis kitua jollain salaatinlehdillä puolet elämästäni?? Täällä ollaan vaan kerran ni nautitaan siitä!

- Miehet tykkää muhkummasta ja mussa sitä muhkua ja kurveja on!

- Laihuus on yliarvostettua. Laihoilla koko elämä menee stressatessa et tuliks nyt kilo lisää apuaaa. Jos mulla tulee kilo lisää niin antaa tulla, sil on ainakin kavereita.

- Ketään muuta ei pitäis häiritä mun liikakilot. Mitä se kenenkään persettä kutittaa, jos liikun vähän hitaammin ja hengästyn? Ihan oikeesti, ei haittaa teidän elämää. Jos haittaa niin sit teil on tosi köyhä elämä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun valintahan se on. Ei ketään kiinnosta sun elämäsi.

Vierailija
2/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Asia selvä. Mitä haet tällä aloituksella? Minkälaisen keskustelun toivot saavasi aikaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parin viikon  etelänmatkalla ja kyllä rupes vittuttamaan, kun en perheeni perässä pysynyt. Jäi monta juttua kokematta.  Hengästyin, jalkoihin ja lonkkiin sattui ym.  Silloin päätin, että nyt lähtee kilot.

Vierailija
4/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko mitä haluat mut sun sairaalakäynnit yhdessä muiden punkeroiden kanssa kuormittaa terveydenhuoltoa.

ja en tiedä yhtään miestä joka oikeesti tykkäis valaan kokoisista naisista. Onnee valitsemallasi tiellä...

Vierailija
5/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Kukaan ei todella voi sinua pakottaa laihtumaan. Kannattaakin valita ystäväpiirinsä niistä ihmisistä joille laihuus tai lihavuus on toissijaista. Vaikutat reippaalta ja hauskalta tyypiltä, jonka kanssa voi viettää hauskaa elokuvailtaa itsetehdyn pizzan ja parin siiderin kera.

Vierailija
6/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta, eihän se mikään pakko ole.

Toi ei muuten välttämättä pidä paikkaansa että hoikkien elämä on kurjaa kun pitää stressata joka suupalaa. On ihmisiä, jotka saavat syödä ihan mitä hyvänsä eivätkä liho. Mäkin tiedän pari sellaista. Tai no, toinen on kyllä saanut ehkä 4-5 kg lisää nuoruusvuosistaan, sen jälkeen kun täytti 40v, mutta on hoikka edelleenkin. Ja syö tosi isoja annoksia, roskaruokaa, jäätelöä, viinereitä, karkkia ja liikkuu vähemmän kuin minä.

Vierailija
7/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 14:18"]

Älä laihduta, eihän se mikään pakko ole.

Toi ei muuten välttämättä pidä paikkaansa että hoikkien elämä on kurjaa kun pitää stressata joka suupalaa. On ihmisiä, jotka saavat syödä ihan mitä hyvänsä eivätkä liho. Mäkin tiedän pari sellaista. Tai no, toinen on kyllä saanut ehkä 4-5 kg lisää nuoruusvuosistaan, sen jälkeen kun täytti 40v, mutta on hoikka edelleenkin. Ja syö tosi isoja annoksia, roskaruokaa, jäätelöä, viinereitä, karkkia ja liikkuu vähemmän kuin minä.

[/quote]

Tällainen on erittäin tehokkaasti toimiva nälänsäätely. Näet, miten tuttusi syö roskaruokaa, mutta et näe sitä, miten hän seuraavien päivien aikana syö vähän pienempiä ruoka-annoksia ihan itsestään, ilman tietoista päätöstä, kunnes ylikalorit on kuitattu.

Vierailija
8/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku yrittäisi pakottaa sut laihduttamaan? 

Vierailija
9/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on toki oikeus olla laihduttamatta, mutta silloin sinun täytyy hyväksyä että kukaan ei tule rakastamaan sinua.

Vierailija
10/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se meistä kenellekään kuuluu, ihan oma valintasihan se on.

Vierailija
11/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun sinkkuystävättäret on hoikkia ja normaalipainoisia.

t. BMI 37, jolla on ihana mies.

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 15:36"]

Sinulla on toki oikeus olla laihduttamatta, mutta silloin sinun täytyy hyväksyä että kukaan ei tule rakastamaan sinua.

[/quote]

Vierailija
12/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi näihin provoihin lähteä, mutta kyllähän ylipainosta aiheutuu ihan kiistatta kustannuksia yhteiskunnalle, joten väestön lihominen on yhteiskunnallinen ongelma ja sitä kautta tavallaan kuuluu muillekin veronmaksajille. Muutama liikakilo nyt ei ole mitään, koska se ei terveyteen vaikuta. 

Toiseksi, olet väärässä, jos ajattelet, että hoikkien pitäisi herkuista kieltäytyä. Kaikkea voi kyllä syödä ja kyllä hoikkana pysyy, kun ateriakoon pitää normaalina ja herkkuja syö vain vähän. Ruoka on hyvää, mutta kannattaa opetella nauttimaan sitä kohtuudella.

Vierailija
13/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 15:42"]

Kaikki mun sinkkuystävättäret on hoikkia ja normaalipainoisia.

t. BMI 37, jolla on ihana mies.

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 15:36"]

[/quote]

[/quote]

Johtuu siitä, että hoikilla on varaa olla ronkeli miesten suhteen. Lihava joutuu ottamaan sen, jonka saa. Sulla on tuuria, että sait hyvän.

Vierailija
14/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka, mutta EN KOSKAAN stressaa mitä nyt tuli syötyä ja voi kauheeta taas tuli yks kalori liikaa... En todellakaan! Syön mitä huvittaa, sipsejä, karkkeja, pikaruokaa, leivoksia... Syön oikeasti paljon herkkuja ihan päivittäin normaalin ruoan lisäksi, mutta liikun aika paljon omaksi ilokseni! Eli ei ole tarve stressata mistään ;)

Vierailija
15/15 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutan ja tarkkailen syömisiäni. Minä olen hyvässä kunnossa, nautin elämästä ja keskustelen mielelläni aiheesta.