Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoista käytöstä mieheni vanhemmilta...

Vierailija
24.08.2013 |

Tulimme eilen mieheni ja lasten kanssa hänen vanhempien luo, eli lasten mummolaan. He asuvat 300 km päässä joten kovin usein ei käydä. Samalla paikkakunnalla asuu myös tuttavapariskunta, ja sovittiin että tavataan samalla reissulla heitä. Meidän oli tarkoitus mieheni kanssa mennä tänä iltana syömään heidän kanssa ja lapset jäisivät mummolaan siksi aikaa. Asia oli sovittu jo muutama viikko sitten ja miehen vanhemmat olivat innoissaan, kun saavat olla lapsenlapsien kanssa.

No nyt muutama tunti sitten miehen vanhemmille soitettiin ja pyydettiin saunomaan jonkun heidän ystäviensä luo. Nämä hihkuivat, että joo tottakai me tullaan. Mies sitten ihmetteli, että mites lapset kun olivat luvanneet hoitaa heitä. Miehen äiti totesi, että no nyt tuli suunnitelmiin muutos, mutta kai te nyt jonkun lapsenvahdin saatte! No hieman vaikeaa on saada lapsenvahti tunnin varoitus ajalla vieraalla paikkakunnalla... Suunnitelmat meni nyt sitten uusiksi! Ihme touhua, luulisi että lapsenlapset menisivät saunaillan edelle.

Kommentit (275)

Vierailija
261/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
262/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ap tai ei, mutta täysin uskomatonta, että jotku onnistuivat kääntämään tilanteen ap:n syyksi tai pitivät appivanhempien toimintaa ihan normaalina...tai ehkä ne vastaukset olivat myös provoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hirveän pettynyt nyt ja en tiedä itkisikö vai nauraisiko :) Jos näin oikeasti on tapahtunut niin en hyväksy appivanhempien toimintaa, mutta ap on silkka valehtelija, käykää kirjoitus ja niiden ajat läpi, huoh mitä p....a!

Vierailija
264/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä oli, arvasin alusta lähtien

Vierailija
265/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, tunnustan.. :)

Mutta mielenkiintonne pysyi hyvin yllä.

-ap

Vierailija
266/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:06"]

Trollihan tämä oli, arvasin alusta lähtien

[/quote]

samoin, no meneehän se aika näitä mielikuvitusjuttuja kirjotellessa aika :) ja sympatioita keräillessä olemattomilla jutuilla :) ei minulla olisi aikaa kirjoitella tuollaisessa tilanteessa ja samalla hotelliin majoittua ym. kahden pienen lapsen kanssa. Ja kertoohan tuo jo kun ap ei enää kommentoi mitään, nuolee "haavojaan" nyt. Tai jos on edes lapsia? Epäilen, ja jos on niin voi lapsiraukat!

Vierailija
267/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä trollaamisesta. Meni ihan täydestä ja viihdyin hyvin.

Vierailija
268/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:11"]

-ap

[/quote]

Olisikohan aika lähteä etsimään apua !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
269/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:11"]

-ap

[/quote]

SAIRASTA!!!

Vierailija
270/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tässä ollut mikään muu yllätystä kuin se, ettei ap ilmeisesti ollut herra 47, vai oliko se 56, joka aina kehuu miten helppoa palsta mammoja on vedättää.

Vierailija
271/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:24"]

Mulle ei tässä ollut mikään muu yllätystä kuin se, ettei ap ilmeisesti ollut herra 47, vai oliko se 56, joka aina kehuu miten helppoa palsta mammoja on vedättää.

[/quote]

niinhän se nyt on jälkikäteen helppoa sanoa :)

Vierailija
272/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:53"]

Missä on sanottu, että isovanhempien saunailta olis kännireissu? Lapsethan voisi ihan hyvin mennä heidän kanssaan. Jos on vaikka mökkisauna niin se olisi jännä kokemus heille.

[/quote]

niin tai ap voi ottaa lapset mukaan, eihän sekään ole ongelma.

Ymmärrän toisaalta niitä isovanhempia: jos kutsu oli kovin mieluisa (ja ehkä harvinainen), eivätkä olleet tavanneet kutsujia pitkään aikaan?

Toisekseen taustalla saattaa olla jaksaminen - lupasivat hoitaa ennen vierailua, mutta nyt vierailun aikana ovat huomanneet, että tuo hoitoilta tulisi olemaan liikaa?

Harva aikuinen lapsi tajuaa ajoissa omien vanhempiensa vanhenemista ja jaksamisen rajoja. Ja hyvin harva isovanhempi tätä tunnustaa.

Kauhulla olen seurannut naapurissa asuvan isoäidin elämää: normaalisti elelee rauhassa, lepäilee jne. Sitten poikansa perheineen rynnistää paikalla, yöpyvät siellä ja naapurin mummon elämä on pelkkää hulinaa. Vierailun jälkeen on täysin uupunut, ei jaksa edes ruokaa laittaa ja makaa sängyssä päiväkausia. Ei kuitenkaan missään nimessä tunnusta tätä pojalleen - ihan oikeasti joku kerta nuo naapuri ei oikeasti enää toivu poikansa perheen vierailusta :(

[/quote]

Joo, olen aivan samaa mieltä. Itse olette lapsenne tehneet, miksi niitä muiden vaivoiksi aina laittamassa. Edelliset sukupolvet joutuivat itse hoitamaan lapsensa, yleensä ilman mitään "vapaailtoja". Kumma on tää nössösukupolvi. Sallikaa lapsensa kasvattaneille ja elämäntyönsä tehneille jo vihdoin oma vapautensa päättää mitä tehdä milloinkin. Lapsenlapsia voi varmasti tavata muutenkin kuin vain "hoitovastuumielessä". Huoh.

Vierailija
273/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joutaisi nyt johonkin hoitoon :)

Vierailija
274/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:24"]

[/quote]

Sanoin kyllä itse asiassa jo aikaisemmin tässä ketjussa, että provo haisee. Katso itse. :P

niinhän se nyt on jälkikäteen helppoa sanoa :)

[/quote]

Vierailija
275/275 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö tämä mikään provo ollut, en kirjoittanut tuota "ap:n" viestiä. Kyllä kävimme ystävien kanssa syömässä, lähdimme ajamaan kotiin 12 jälkeen. Pahoittelut etten ehtinyt päivystää koko ajan koneella, olemme purkaneet laukut, käyty kaupassa ja lasten kanssa ulkoilemassa. Minulle yksi lysti onko tämä teidän mielestänne provo vai ei, näin nyt meidän porukalle tapahtui :) se oikea ap