Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silloin ymmärsin olevani ruma

Vierailija
16.08.2020 |

Laitetaan siis omia kokemuksia tähän ketjuun.
Oma tarina:

Pelasin blackjackia laivalla, ja pöytään tuli pari miestä (25-30v). Alkuun ihan mukavia tyyppejä, joiden kanssa juttelimme siinä pelin lomassa. Sitten toinen niistä sanoi kaverilleen, että tämä näyttää aivan minulta ja pohdiskeli (ivallisesti) ääneen, että olemmekohan veljiä. Kaveri loukkaantui siitä ja huomautti, että emme näytä samalta ollenkaan ja mainitsi muutaman ulkonäkövirheeni, kun taas se vittuillut tyyppi hihitteli omalle jutulleen ja töni kaverinsa olkapäätä. Tiesin kyllä jo ennen tuota olevani ruma, mutta en niin ruma, että joku aikuinen mies loukkaantuisi verisesti, jos hänen vitsailtaisiin olevan veljeni. Varsinkaan kun olin laivalla, joten huoliteltu ja ok-pukeutunut. Jakajan ilme oli vaivaantunut, joten hän taisi kokea myötätuntoa minua kohtaan.

Kommentit (394)

Vierailija
281/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin olevani ihan ok. Liityin Tinderiin ja lisäsin kuvia sekä esittelytekstin. Panostin kuviin. Nyt olen antanut noin 3000 tykkäystä ja tykättävät alkaa loppua. Olen saanut pari osumaa, mutta he ovat heti poistaneet osuman. En ole kovin korkealla hierarkkiassa.

Vierailija
282/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden koulukiusaamisajat on palannut nyt aikuisena hyvin mieleen, kun silloin ei saanut kavereita, päässyt mihinkään porukkaan mukaan ja kuuli haukkumista ulkonäöstä. Nykyään käyn lavatansseissa ja se naistenrivissä seisominen on niin nöyryyttävää, kun vierestä viedään ja itse jää seinäruusuksi. Nuorempana oli sentään vähän paremmin vientiä tansseissa, mutta nykyään nuoret ja kauniit on etusijalla ja vanhojen ukkojenkin mieleen. Varsinaisesti negatiivista palautetta en ole ulkonäöstäni saanut tansseissa, mutta se rivin viimeiseksi jättäminen tai jatkuvasti viereisen naisen tanssiin hakeminen on melkein pahempaa, kuin että joku sanoisi päin naamaa mikä mussa on vikana. Tanssitaidosta ainakin olen kehuja saanut ja muutenkin käytös siistiä, ettei sitä tarvitse kenenkään hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tajusin olevani ruma...

- silloin kun ala-asteen luokkaretkellä poika kävi takaapäin haaroihini kiinni ja totesi kokeilevansa onko minussa jotain hyvää. Olin tuolloin ehkä viidennellä/kuudennella luokalla.

- silloin yläasteella kun minulta kyseltiin vain kavereiden yhteystietoja.

- täysi-ikäisenä aukesi baarien ovet. Itselle tuntematon mies käveli vastaan ja pysähtyi katsomaan minua. Sanoi, että voisi ehkä kelvata jos rinnat olisi isommat.

- olen lukemattomia kertoja kuullut olevani ”hyvä jätkä”.

Ja kun aika omassa teini-iässä oli julmaa, nykyisten teinien kokemukset esim. somessa saattavat olla jotain vielä jäätävämpää. Ajattelen niin, että kun tuollainen tulee vasten kasvoja, vastapuoli on kuitenkin elossa oleva idiootti mutta jos se tapahtuu kasvottomana ja nimettömänä somessa, voin vain kuvitella sen tunteen kun ei voi tietää kuka noin sanoi, miksi ja miten sen voi käsitellä.

Vierailija
284/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ihan samaa! Vakoojiksi ja salapoliiseiksi kannattaisi palkata nimenomaan keski-ikäisiä mitäänsanomattoman näköisiä naisia, siis sellaisia täysin huomiota herättämättömän näköisiä. Itse voisin esimerkiksi varjostaa samaa miestä ympäri kaupunkia vaikka koko päivän ja vielä illankin baarissa, eikä miekkonen tietäisi minun olevan olemassakaan. Näkymättömämmäksi voisi muuttua vain Harry Potterin taikaviitalla.

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia ja mietteitä. Pahin ehkä kun teininä kesätyön pomo luuli minua tyttärekseen vaikka seisoin metrin päässä! No toki hänellä saattoi olla pahanlaatuinen kasvosokeuskin, mutta ei minua kyllä missään muuallakaan huomata tai muisteta. Ja olet n myös miettinyt että voisin varmaan hyvin tehdä vaikka mitä rikoksia eikä kellään silminnäkijällä olisi mitään hajua tekijästä.

"Siis mä istuin rauhassa olkkarissa ja mun perintöhopeat vaan leijui ikkunasta ulos"

Minkä näköisiä te "näkymättömät naiset" olette noin tarkemmin ottaen?

Minä pidän itseäni ihan sievänä, mutta silti olen näkymätön / saan kamalia kommentteja jos jotain. Olen lyhyehkö, vähän tukeva mutta muodokkaalla tavalla. Että muutama makkara on joo vyötäröllä mutta niin on isot ja hyvät tissitkin. Jalat hoikat ja kauniit. Silmät suuret, kirkkaan siniset. Hiukset keskiruskeat, puolipitkät. Pukeudun näin kesällä kukkamekkoihin ja sandaaleihin.

Kaunis en ole. Mutta noinkin monta ihan hyvää puolta itsestäni keksin ja olen keskiarvoisesti tyytyväinen itseeni. Silti miesten kiinnostus on ollut nolla. Olen kohta nelikymppinen ikisinkku ja todella jo luovuttanut. Juurikin töissä kukaan ei tiedä kuka olen tai mitä teen. Kaveribileiden jälkeen uudet tuttavuudet eivät muistakaan tavanneensa jne. Tämä on jatkuvaa ja johdonmukaista, eli ei selity yhden ihmisen huonolla kasvomuistilla tms.

Vierailija
285/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden koulukiusaamisajat on palannut nyt aikuisena hyvin mieleen, kun silloin ei saanut kavereita, päässyt mihinkään porukkaan mukaan ja kuuli haukkumista ulkonäöstä. Nykyään käyn lavatansseissa ja se naistenrivissä seisominen on niin nöyryyttävää, kun vierestä viedään ja itse jää seinäruusuksi. Nuorempana oli sentään vähän paremmin vientiä tansseissa, mutta nykyään nuoret ja kauniit on etusijalla ja vanhojen ukkojenkin mieleen. Varsinaisesti negatiivista palautetta en ole ulkonäöstäni saanut tansseissa, mutta se rivin viimeiseksi jättäminen tai jatkuvasti viereisen naisen tanssiin hakeminen on melkein pahempaa, kuin että joku sanoisi päin naamaa mikä mussa on vikana. Tanssitaidosta ainakin olen kehuja saanut ja muutenkin käytös siistiä, ettei sitä tarvitse kenenkään hävetä.

Miksi käyt lavatansseissa? Eikö lavatanssit ole vähän kuin vanhankansan ja maalaisten yökerho ja tinder? Luuletko sieltä löytäväsi kivan miehen?

Vierailija
286/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässä keski iässä on edes se hyvä puoli että kaikki oma ikäiset on enemmän tai vähemmän kulahtaneita, toki ne kaunottaret on yhä kaunottaria ja saa edelleen huomiota mutta varsinaista alemmuutta koen lähinnä niitä parikymppisiä kohtaan, joitten kanssa valitettavasti joudun usein tekemisiin ("en siis syytä heitä ulkonäöstäni mutten jaksaisi koko ajan hengata super kaunottarien kanssa samoissa tiloissa, ja kaikki parikymppisen näyttää tosi kauniilta)

Kauniit vetoavat monesti siihen, että vanheneminen asettaa ihmiset ikään kuin smalle viivalle, mutta se on ihan kuttua. Ikääntyminen ei armahda yhtään rumia, päin vastoin. Jos on nuorena kaunis, on vanhanakin kaunis, ellei ihan totaalisesti pilaa ulkonäköään esim. lihomalla holtittomasti. Jos ihmisellä on pitkät jalat, muodot kohdillaan, pitkä kaula, korkeat poskipäät, kaunismuotoiset huulet, suuret ja kirkkaat silmät, paksu ja mahdollisesti naisellisesti luontuva tukka, on loistavat lähtökohdat olla näyttävän näköinen/kaunis vanhempanakin. Minä olen 155 cm pitkä ja leveälanteinen. Näytän aina tasapaksulta tattaralta työvaatteissa ja muissakin, olin sitten hoikka tai vähän painavampi. Minulla on alkanut jo 50-vuotiaana näkyä hamsteripussien alut leuassa. Rypyistä en välitä, mutta tuo sukuperintönä saatu ominaisuus vanhentaa kovasti ja nuo eivät riipu iästä sillä lailla, että kaikille tulisi ne jossain vaiheessa. Hyvägeenisemmille niitä ei tule ollenkaan. Aina kun kehutaan Aira Samulinin nuorekkuutta, olen kade. Vaikka mitä tekisin, minulla ei olisi mahdollisuutta samaan, ei lähimainkaan. Vaatteet näyttävät paljon paremmilta sellaisen ihmisen päällä, jolla jaloissa on 20-30 cm enemmän pituutta. Näillä mennään nyt kuitenkin...

Vierailija
287/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt lavatansseissa? Eikö lavatanssit ole vähän kuin vanhankansan ja maalaisten yökerho ja tinder? Luuletko sieltä löytäväsi kivan miehen?

Koska tanssiminen on niin mukavaa ja tykkään kuunnella esiintyjiä, mutta en halua vain istua kuuntelemassa. En etsi miestä sieltä ja sitä paitsi tanssitaitoiset miehet on niin haluttuja, että ne menee kuin kuumille kiville. Tanssimiseen nyt vain tarvitaan se kavaljeeri ja tietty nokkimisjärjestys on tanssilavoillakin.

Vierailija
288/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin olevani ihan ok. Liityin Tinderiin ja lisäsin kuvia sekä esittelytekstin. Panostin kuviin. Nyt olen antanut noin 3000 tykkäystä ja tykättävät alkaa loppua. Olen saanut pari osumaa, mutta he ovat heti poistaneet osuman. En ole kovin korkealla hierarkkiassa.

-Mustakaan ei jostai syystä tykätä tinderistä, vaikka oon saanu kuulla olevani mm. kauniimpi ku useimmat huippumallit, yliluonnollisen luonnonkaunis, barbi, nukke, ties mitä kaikkea kuullu koko ikäni, nii suomalaisten miesten kiinnostus tinderissä tosi heikko. :D Ehkä ne ettii tavallisempia tyttöjä, eipä muakaan hirveen useet sytytä. :) joten saatat ehkä olla liian kaunis tinderiin :DD

Vierailija
289/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minun 70 v äitini haukkuu alituisesti ulkonäköään, sinänsä ärsyttää kun hän ollut kuitenkin naimisissa yli 40 vuotta ja ihmiset luulee häntä aina nuoremmaksi kuin itseään nuorempi isäni. Ja minä kehun häntä usein eri tavoilla vaikkei vastakaikua tulekaan.

Ja siis, itse ollut yksin sen 40 vuotta....

No tää on vähän sama kuin se, että kun isoäitini eli vielä, sain aina hänen luonaan kuulla kuinka "kukaan ei koskaan käy, eikä soita" vaikka itse kävin hänen luonaan vähintään kerran kuussa, muiden lastenlastensa ja omien lastensa ohella.

Oli todella inhottavaa kuulla aina olevansa se "ei kukaan" samalla kun mun luona ihan OIKEASTI EI KUKAAN KOSKAAN KÄYNYT kylässä koskaan sen jälkeen kun muutin kotoota pois! Ei ikinä, kertaakaan. Vaikka olin vielä nuori.

Minä vietin kaikki omat merkkipäivätkin joko yksin tai äidin luona, mutta kävin aina isoäitini luona hänen nimppareilla, synttäreillä ja ilman mitään syytäkään kuuntelemassa sitä vollotusta kuinka KUKAAN ei häntä koskaan muista..

Siis mä ymmärrän kyllä vanhusten yksinäisyyden, kun on jääty työelämästä pois ja hengataan siellä himassa yksin ahdistumassa. Mutta heillä kuitenkin yleensä on edes meidät lapset ja lapsenlapset.

Minulla ei ole niitäkään! Eikä näillä näkymin tulekaan. Vanhukset aina kuvittelee, että nuorilla on aina vilkas seuraelämä ja he ainoastaan kökkii sisällä yksinäisinä. Ei se kaikilla nuorilla niin mene. Moni on ihan nuoresta asti yksinäinen ja se jatkuu läpi elämän.

Vierailija
290/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ihan samaa! Vakoojiksi ja salapoliiseiksi kannattaisi palkata nimenomaan keski-ikäisiä mitäänsanomattoman näköisiä naisia, siis sellaisia täysin huomiota herättämättömän näköisiä. Itse voisin esimerkiksi varjostaa samaa miestä ympäri kaupunkia vaikka koko päivän ja vielä illankin baarissa, eikä miekkonen tietäisi minun olevan olemassakaan. Näkymättömämmäksi voisi muuttua vain Harry Potterin taikaviitalla.

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia ja mietteitä. Pahin ehkä kun teininä kesätyön pomo luuli minua tyttärekseen vaikka seisoin metrin päässä! No toki hänellä saattoi olla pahanlaatuinen kasvosokeuskin, mutta ei minua kyllä missään muuallakaan huomata tai muisteta. Ja olet n myös miettinyt että voisin varmaan hyvin tehdä vaikka mitä rikoksia eikä kellään silminnäkijällä olisi mitään hajua tekijästä.

"Siis mä istuin rauhassa olkkarissa ja mun perintöhopeat vaan leijui ikkunasta ulos"

Minkä näköisiä te "näkymättömät naiset" olette noin tarkemmin ottaen?

Minä pidän itseäni ihan sievänä, mutta silti olen näkymätön / saan kamalia kommentteja jos jotain. Olen lyhyehkö, vähän tukeva mutta muodokkaalla tavalla. Että muutama makkara on joo vyötäröllä mutta niin on isot ja hyvät tissitkin. Jalat hoikat ja kauniit. Silmät suuret, kirkkaan siniset. Hiukset keskiruskeat, puolipitkät. Pukeudun näin kesällä kukkamekkoihin ja sandaaleihin.

Kaunis en ole. Mutta noinkin monta ihan hyvää puolta itsestäni keksin ja olen keskiarvoisesti tyytyväinen itseeni. Silti miesten kiinnostus on ollut nolla. Olen kohta nelikymppinen ikisinkku ja todella jo luovuttanut. Juurikin töissä kukaan ei tiedä kuka olen tai mitä teen. Kaveribileiden jälkeen uudet tuttavuudet eivät muistakaan tavanneensa jne. Tämä on jatkuvaa ja johdonmukaista, eli ei selity yhden ihmisen huonolla kasvomuistilla tms.

Kuvauksesi kuulosti kyllä hyvältä😍.

Vierailija
291/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tinderissä yhden "kehun", tasan yhden. :DDDDD Ja se kehu meni jotenki näin "hui, sulla on tosi pelottavat silmät!!!! tuu todistaa onko ne muka kauniit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ja oon aina saanu kuulla ihan hirveesti kehuja silmien kauneudesta, ihan aina. :D Että tommosta. :D Ei tinderissä miehet eti mtn kauniita, vaan helppoja naisia. :D

Vierailija
292/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tinderissä yhden "kehun", tasan yhden. :DDDDD Ja se kehu meni jotenki näin "hui, sulla on tosi pelottavat silmät!!!! tuu todistaa onko ne muka kauniit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ja oon aina saanu kuulla ihan hirveesti kehuja silmien kauneudesta, ihan aina. :D Että tommosta. :D Ei tinderissä miehet eti mtn kauniita, vaan helppoja naisia. :D

Joku mies kokeili tinderöidä naisen kuvalla. Mies otti jonkun Vauhtimursun™ näköisen ulkomaisen naisen kuvan, ja muokkasi kuvaa epäselvemmäksi, epäonnistuneemmaksi.

Tälläkin kuvalla tuli useita kymmeniä tykkäyksiä muutamassa päivässä. 

Jos et tiedä kuka on Vauhtimursu, niin voit katsoa youtubesta miltä mainittu nainen näyttää. Tämän jälkeen varmaan ymmärrät, että ei kannata ulista naisten menekistä Tinderissä. Nainen saa miehiä Tinderistä vaikka olisi täysin alle arvostelun.

Vierailija
293/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mies kokeili tinderöidä naisen kuvalla. Mies otti jonkun Vauhtimursun™ näköisen ulkomaisen naisen kuvan, ja muokkasi kuvaa epäselvemmäksi, epäonnistuneemmaksi.

Jos et tiedä kuka on Vauhtimursu, niin voit katsoa youtubesta miltä mainittu nainen näyttää. Tämän jälkeen varmaan ymmärrät, että ei kannata ulista naisten menekistä Tinderissä. Nainen saa miehiä Tinderistä vaikka olisi täysin alle arvostelun.

Vauhtimursun "menekki" on ollut tyyliin kymmeniä vuosia vanhemmat suomalaiset ja maaaamut. Mutta kai sekin sitten voidaan menekiksi laskea jos sellaisia itse haluaa..

Vierailija
294/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki teille kaikille: yksikään hyvännäköinen mies ei ole koskaan kritisoinut ulkonäköäni.

Useampi ulkonäkörajoitteinen mies on. Kyse on heistä - EI teistä. 

Nyt kun mietin, jaan tämän kokemuksen. Kyllä ne ovat aina olleet objektiivisesti ajateltuna ei-hyvännäköisiä miehiä, jotka ovat kommentoineet ikävästi (näitäkään ei montaa, onneksi). Oikeasti komeilta en ole koskaan kuullut minkäänlaista krittiikkiä.

Sama täällä. Yksi mies kommentoi minua ja ystävääni "tähteiksi", eli jätteeksi. Nyt on itse naimisissa thai-naisen kanssa, että ilmeisesti hänelle ei löytynyt edes kotimaisia tähteitä. Toinen ilkeästi kommentoinut mies oli itse vastenmielinen sekä ulkonäöltään että käytökseltään.

Loput tapaamistani ja kohtaamistani miehistä on osanneet käyttäytyä, eli ainakin olla hiljaa jos jokin minussa ei ole heitä miellyttänyt. 

Täällä on jo kertaalleen kerrottu syy, miksi hyvännäköiset miehet eivät hauku (siis jos asia nyt yleensäkään näin on, saattaisinpa hiukan kritisoida tätä, mutta lähdetään nyt siitä että se on totta).

Hyvännäköiset miehet eivät hauku teitä rumia naisia, koska ne on panneet kymmeniä kauniita naisia, ja ottavat ruman naisen vaihtelun vuoksi. He eivät myöskään hetkeäkään suhtaudu teihin loppuelämän suurena rakkautena ja vaimona, joten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä miltä näytätte. Se, että hyvännäköiset miehet eivät hauku teitä, johtuu siitä etteivät he ota teitä tosissaan, kokonaisina ja täysivaltaisina naisina.

M/40 semiruma mies, joka ei ole ketään tyttöystävää haukkunut ulkonäöllisesti, ja johon syy on ennemminkin kiltteys ja huomaavaisuus kuin se, etten olisi ottanut näitä naisia tosissaan

Mistäs sä tiedät miten ne hyvännäköiset ajattelee kun et ole itse sellainen? Eikä kyse ollut seksisuhteista, vaan yleisestä elämänkokemuksesta eikä kommentointi ole aina mitenkään seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvää. Tämä sama kaava pätee rumiin naisiin myös.

Se oikea syy, miksi eivät hauku, on parempi itsetunto. Hyvännäköisillä ei ole tarvetta lytätä muita koska paketti on niin sanotusti kunnossa.

Turha ottaa itseensä koska ei täällä sanottu että kaikki rumat ainoastaan haukkuisivat.

-eri

Vierailija
295/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, minä en ole saanut vaikka minulla oli kokonaisen vuoden ajan profiili deittipalstalla.

Vierailija
296/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki teille kaikille: yksikään hyvännäköinen mies ei ole koskaan kritisoinut ulkonäköäni.

Nyt kun mietin, jaan tämän kokemuksen. Kyllä ne ovat aina olleet objektiivisesti ajateltuna ei-hyvännäköisiä miehiä, jotka ovat kommentoineet ikävästi (näitäkään ei montaa, onneksi). Oikeasti komeilta en ole koskaan kuullut minkäänlaista krittiikkiä.

Sama täällä. Yksi mies kommentoi minua ja ystävääni "tähteiksi", eli jätteeksi. Nyt on itse naimisissa thai-naisen kanssa, että ilmeisesti hänelle ei löytynyt edes kotimaisia tähteitä. Toinen ilkeästi kommentoinut mies oli itse vastenmielinen sekä ulkonäöltään että käytökseltään.

Loput tapaamistani ja kohtaamistani miehistä on osanneet käyttäytyä, eli ainakin olla hiljaa jos jokin minussa ei ole heitä miellyttänyt. 

Täällä on jo kertaalleen kerrottu syy, miksi hyvännäköiset miehet eivät hauku (siis jos asia nyt yleensäkään näin on, saattaisinpa hiukan kritisoida tätä, mutta lähdetään nyt siitä että se on totta).

Hyvännäköiset miehet eivät hauku teitä rumia naisia, koska ne on panneet kymmeniä kauniita naisia, ja ottavat ruman naisen vaihtelun vuoksi. He eivät myöskään hetkeäkään suhtaudu teihin loppuelämän suurena rakkautena ja vaimona, joten sillä ei ole loppujen lopuksi mitään väliä miltä näytätte. Se, että hyvännäköiset miehet eivät hauku teitä, johtuu siitä etteivät he ota teitä tosissaan, kokonaisina ja täysivaltaisina naisina.

M/40 semiruma mies, joka ei ole ketään tyttöystävää haukkunut ulkonäöllisesti, ja johon syy on ennemminkin kiltteys ja huomaavaisuus kuin se, etten olisi ottanut näitä naisia tosissaan

Mistäs sä tiedät miten ne hyvännäköiset ajattelee kun et ole itse sellainen? Eikä kyse ollut seksisuhteista, vaan yleisestä elämänkokemuksesta eikä kommentointi ole aina mitenkään seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvää. Tämä sama kaava pätee rumiin naisiin myös.

Se oikea syy, miksi eivät hauku, on parempi itsetunto. Hyvännäköisillä ei ole tarvetta lytätä muita koska paketti on niin sanotusti kunnossa.

Turha ottaa itseensä koska ei täällä sanottu että kaikki rumat ainoastaan haukkuisivat.

-eri

Joo, tänään kävin kaupassa ja komea nuori miesmyyjä tervehti iloisesti, sen sijaan jos mies on tavallisen näköinen niin on minulle puhuessaan ihan myrtynyt jotten vain luulisi minulla olevan mitään mahiksia. Myös nyk opiskelupaikassani vain ne pari komeinta tyyppiä on tervehtinyt vaikka olen vain tällainen keski ikäinen tantta, eli he ei loukkaantuisi vaikka erehtyisinkin kuvittelemaan satuhäitä heti jos minua kohdellaan ihmisenä

Vierailija
297/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä sitten jatkuvalla syötöllä ulistaan siitä, että hyvännäköisillä miehillä on aina ruma nainen?

Kyllä se aika vakavalta yhdessäolemiselta vaikuttaa, jos se ruma nainen otetaan puolisoksi ja sen kanssa tehdään lapsiakin.

Hyvännäköisillä miehillä on ruma nainen väliaikaisesti. Viikon-kaksi, kuukauden-kaksi, joskus vuoden-pari-kolmekin. Käytännössä ei ikinä kuitenkaan oikeasti pysyvästi, kymmeniä vuosia.

M/40

No eihän ole, missä ihmeen harhalandiassa elät? :D On paljon julkkisparejakin, joissa mies on objektiivisesti ajateltuna komea ja vaimo vähemmän viehättävä ja ovat silti olleet vuosikymmeniä/loppuelämänsä yhdessä.

Tämä tietysti harmittaa tasoteoreetikkoja.

Vierailija
298/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, pitäisiköhän ryhtyä ystävystymään kaikkien itseä 20 v nuorempien komeiden miesten kanssa, kun heidän itsetuntonsa kestäisi seurassani esiintymisen ja heillä ei ole pulaa nuorista kauniista naisista eikä siten katkeruutta siitä, että minä en ole nuori kaunis nainen, kuten ikäisilläni

Vierailija
299/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuullostaa niin tutulta! Tosin en itse käy lavatansseissa, vaan ihan salsabileissä. Siellä kyllä ne vanhat ukotkin hakevat nuoria tyttöjä tanssiin, ja vähän vanhempia ei niin usein haeta. Onneksi salsabileissä on kuitenkin sekahaku, ja naiset hakevat enemmän, niin ei tarvitse koko iltaa seinäruusuna olla.

Toki, jos olet todella hyvä tanssija, niin silloin haetaan enemmän huolimatta iästä tai ulkonäöstä. Huvittaa vain joskus nämä papparaiset, jotka hakevat nuorta tanssitaidotonta tyttöä tanssimaan, koska heidän mielestään nuori tyttö on "kehityskelpoinen". Tämä valitettavasti siksi, että tanssiyhteisössä on enemmistö naisia. Siksi aina ihmettelen miehiä, jotka valittavat, etteivät löydä naisystävää. Menkää hyvät miehet tanssikurssille, siellä niitä naisia löytyy!

Vierailija
300/394 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, pitäisiköhän ryhtyä ystävystymään kaikkien itseä 20 v nuorempien komeiden miesten kanssa, kun heidän itsetuntonsa kestäisi seurassani esiintymisen ja heillä ei ole pulaa nuorista kauniista naisista eikä siten katkeruutta siitä, että minä en ole nuori kaunis nainen, kuten ikäisilläni

Voi olla ihan hyväkin idea:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi