Vaimo "katoaa" aina kun olen ollut baarissa
Tämä on vähän outo juttu enkä tiedä miten sen selittäisin niin että siitä saa kiinni.
Mua on alkanut ihmetyttää miksi vaimoni järkkää aina hirveesti menoja itselleen sen jälkeen kun mä olen ollut baarissa tai reissussa (mikä ei oo usein vaan ehkä korkeintaan kerran kahdessa kuussa.
Esim. jos oon viikonlopun reissussa, vaimo on poissa kotoa samaan aikaan ja usein yllätyäen vielä pidentää sitä menoaan. Eli su-iltana kun oon tullut kotiin on ilmoittanut että hän tuleekin vasta ti tai ke.
Ensin luulin että on vaan sattumaa mutta nyt on alkanut tuntua että tossa on jotain outoa ja tarkoituksellista. Niinkuin rankaisisi mua poissa olollaan tai jotain.
Eikä siis lähde koskaan minnekkään reissuun silloin kun mä oon kotona, vaan saa sen idean omiin menoihinsa aina silloin kun mä oon sanonut meneväni jonnekin.
Kommentit (177)
Toki voisit kysyä asiaa ihan suoraan vaimoltasikin, mutta helpompihan se on tulla tänne palstalle ihmettelemään kun ei uskalla omalle puolisolleen puhua. Tyypillistä suomalaisten miesten touhua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon kommentoitu ja hyviäkin juttuja joukossa. Kiitos.
Niille jotka sanoi että ei halua katsoa krapulaista miestä, niin harvoin juon niin paljon että krapula ois. Väsynyt kyllä oon baari - illan jälkeen ja vonkaava, mutta normaalisti tykkää kun vonkaan.
Pelkoja en kyllä ole ajatellut... Ei kyllä itse käytä alkoholia yhtään eikä viihdy baareissa. Vain keikoille voi lähteä baariin mun kanssa, muuten siellä on hänestä tylsää.
Nämä vaimon reissut on sitä että menee sukunsa mökille tai ajelee autolla jonnekin miettimättä ennakkoon minne menee. En oo tentannut, mutta itse kertoo suunnilleen missä on ollut. Ap
Enpä kyllä tiedä yhtään naista joka tykkää mistään vonkauksesta.
"vAiMoLLa LäPpÄri UsEiN mUkANa, TyÖsKenTeLeE FrEeLaNcEriNa"
Hommahan on selevä ku tauti. Rakas vaimosi on löytänyt jonkun tosi hunksin työnantajan ja lähtee aina "tÖiTä TeKeMäÄn MöKiLLe", vaikka oikeasti harrastelee kuumaa toimistoseksiä ilman huolen häivää krapulaisesta örveltäjästä, joka kotona hilluu tekemättä mitään.
Tai sitten minä olen lukenut liikaa eroottisia novelleja :p
Kannattaa kuiten ottaa asiat puheeksi siellä kotona, niin tulee selvyys hommaan; luottamus ja rehellisyys kulkee kahteen suuntaan.
Olet veemäinen päissään tai krapulassa.
Tai sitten on se palstan neurootikko joka täällä on kertonut kuinka lähtee aina pois jos mies tulee kaljojen kanssa kotiin.
Humalaiset ja krapulaiset miehet ovat oksettavia. En minäkään mokomaa odottelisi. Siivoat itse sotkusi ja hoidat itse vaivasi ja annat toisen olla missä on, tai lopetat kännäämisen.
Ehkä ap juo liikaa? Pätkiikö muisti? Hukkuuko vaimon lisäksi myös muita tavaroita?
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä joku lapsellinen power game. Se kostaa sulle kun haluat omaa elämää. Hyväitsetuntoinen ei ikinä käyttäytyisi noin.
Kostaa? Hänelläkin on oma elämä ja näemmä kiireisempi, kuin miehellä.
Vonkaaminen ei ole kiihottavaa, mutta esileikki on. Sitä tehdään jopa koko päivä. Vonkaaminen ei sitä ole, se on vauvan käytöstä, kun tekee tissiä mieli mutta mitään annettavaa ei ole. Se mulkuntuuppiminen ei useimmille riitä orgasmiin, vaan tarvitaan jopa 30 minuutin fyysinen lämmittely ja sitä ennen se kokoaikainen HENKINEN JA EMOTIONAALINEN kosiskelu.
Kuka haluaa muka vain antaa ja antaa, mutta ei mitään itse saa? Varmaan sinä?
"Juuri näin. Ei sillä ole merkitystä, onko juttu tosi vai ei. Se voisi olla.
Jos aloittajan ongelma on oikea, hän saa vastauksia siihen."
V...u että voi ihminen olla naiivi 😂😂 Katsopa huviksesi, niin joka ikinen päivä tänne ilmestyy saman naisen stooreja. Joskus vaimo on vaimo, joskus nainen, sitten tyttöystävä, naisystävä, emäntä... Ihan loputonta pskaa, ja te id...tit ruokitte tätä maailman tappiin saakka. 🤦🏻♀️
Näissä saduissa on sekin hauska yksityiskohta, että ap ei IKINÄ reagoi yhteenkään viestiini, paitsi korkeintaan "sivusta seuranneena."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko vähän sellaista "nokittamista". Että jostain syystä pitää lähtemistäsi jotenkin ärsyttävänä tms. ja ns "antaa samalla mitalla takaisin ja vähän päälle" että tiedät miltä tuntuu? Joo. on outoa kun tehdään tällaisessa ihan tavallisessa asiassa.
Onko naisesi jotenkin läheisriippuvainen tai jotenkin muuten kovin epävarma ja huonoitsetuntoinen tai kontrolloiva?
Mun eräs vuosientakainen miesystävä teki vähän samalla tavalla. Se oli tosi outoa. Käyttäytyi ihan kuin olisi loukkaantunut, että joskus valitsin jotakin muuta kuin olla hänen kanssaan..? Jos lähdin jonkun kaverin kanssa jonnekin tai vaikka halusin mennä tai olla ihan yksinkin joskus. Jotenkin mielenosoituksellisesti heti perään teki "samalla tavalla" minulle. Eli jotenkin "kosti". Jotain kummallista valtataistelua?
Eli vaikutti siltä, ettei tehnyt vastaavaa asiaa (esim lähti kaverin kanssa jonnekin tms.) täysin omasta lähtökohdastaan ja halustaan, vaan motiivina takana vaikutti olevan jonkinmoinen "näpäytys" siitä, että olin itse ensin "valinnut jotakin muuta kuin olla hänen kanssaan." Ja varmasti myös aavisti, että olisin halunnut olla silloin hänen kanssaan, jos olin vaikkapa juuri itse pari päivää puuhannut jotakin muuta.
Ehkä tosiaan liittyy jonkinlaiseen kontrollinhaluun? Hänellä oli muitakin vähän kontolloivia ja mustasukkaisia piirteitä.
Siis mistä niin päättelit, että kyse on jostain näpäytyksestä? Mielestäni ihan luonnollista, että esimerkiksi lapseton pariskunta hoitaa omat menonsa yhtä aikaa, jos ei halua yksin kyhjöttää kotona ja odottaa, että se toinen sieltä rymistää kohta kotiin ja sotkee kaikki paikat... Jos siis kyse kosteista iltamenoista. Eihän siitä mitään tule, että vuorotellen ollaan menossa eikä löydy yhteistä aikaa. Ymmärrän myös niitä, joilla on lapsia ja haluavat niiden lasten kanssa lähteä vaikka mummulaan, jotta toinen ei herätä koko perhettä aamuyöstä ja kitise aamulla, kun lapset metelöi ja pää särkee... Ihan loogista minusta.
AP:n aloituksessa oli: "Ensin luulin että on vaan sattumaa mutta nyt on alkanut tuntua että tossa on jotain outoa ja tarkoituksellista. Niinkuin rankaisisi mua poissa olollaan tai jotain."
Ja toisessa kohtaa ap kirjoitti vastauksessaan: "...mut kun se haluaa olla poissa pidempään kuin mä... Jotenkin haluaa laittaa mut odottamaan...."
Tämä siis oli vain ehdotus, mistä voisi olla mahdollisesti kyse, ei mikään päätelmä että näin varmasti on. Itsellä on siis kokemusta kuvatunlaisesta toiminnasta, joka oli kyllä tosi outoa, kun kyse oli kuitenkin ihan tavallisista menoista tai yksinolon tarpeesta tms. Tällainen on siis yksi vaihtoehto, jotkut kumma kyllä toimivat myös tällätavoin.
Ihan totta kyllä sekin, että jotkut varmaan tykkäävät olla yhtäaikaa omilla reissuillaan, jos yhteistä aikaa on muuten liian vähän. (Jotkut kyllä nauttivat siitä omasta ajasta kotonaankin yksin kun puoliso reissussa) En tuosta AP:n aloituksesta nyt kyllä saanut käsitystä, että lapsia olisi tai lapset liittyisivät asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ap:n pitää päästä reissuilemaan, mutta takaisin tullessa vaimon pitäisi olla kotona. Hellan ja nyrkin välissä, todennäköisesti kämppä siivottuna ja ateria valmiina, kun herra suvaitsee reissuiltaan saapua.
Nyt kun vaimo tuleekin myöhemmin, ei kaikki olekaan hopeatarjottimella, vaan vaimo jopa saattaa itse edellyttää, että mies siivoaa jälkensä ja tekee itselleen ruokaa. Kuin aikuinen ihminen. Apua, ja varmaan pyykitkin joutuu itse pestä ja purkaa reissulaukkunsa.
Viestisi kertoo todennäköisesti enemmän sinusta kuin AP:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että ap:n pitää päästä reissuilemaan, mutta takaisin tullessa vaimon pitäisi olla kotona. Hellan ja nyrkin välissä, todennäköisesti kämppä siivottuna ja ateria valmiina, kun herra suvaitsee reissuiltaan saapua.
Nyt kun vaimo tuleekin myöhemmin, ei kaikki olekaan hopeatarjottimella, vaan vaimo jopa saattaa itse edellyttää, että mies siivoaa jälkensä ja tekee itselleen ruokaa. Kuin aikuinen ihminen. Apua, ja varmaan pyykitkin joutuu itse pestä ja purkaa reissulaukkunsa.
Taitaa aika monilla miehillä olla toivomuksena, että kun reissusta palaavat, niin siellä olisi kotona vastassa iloinen vaimo haarat auki, valmiina tarjoilemaan krapularuokaa ja Buranaa, sekä pesee reissukassin pyykit ja jos on tullut vähän sotkua öisestä pizzan mussutuksesta, niin vaimo siivoaa ja siivoaa vielä oksennuksetkin... Vie vielä muksutkin ulos, ettei krapulauni häiriinny. En tiedä mistä moinen olettamus ja luulen, että aika moni mies on pahoillaan, kun se vaimo ei olekaan siellä vastassa ja otetaan se jotenkin näpäytyksenä.
No jos mä tulen reissultani kotiin väsyneenä tai jopa krapulassa (harvoin) niin vastassa on lähes poikkeuksetta iloinen mies joka kyllä huolehtii lapset, pyykit, koirat sun muut. Ja tietysti sama toisinpäin. Seksiäkin voidaan harrastaa jos siihen on sopiva tilaisuus.
Ja joo, jos mun mies alkais joka kerran kun käyn jossain keksimään omia reissuja jotka vielä poikkeuksetta venyisivät epämääräisesti jopa päiviä niin pitäisin sitä jonkun sortin passiivis-aggressiivisena perseilynä ja vaatisin selitystä. Onneksi tuo on sellaista sorttia että puhuu suoraan mieluummin kun pelaa pelejä, joten meillä tuollaiseen tilanteeseen tuskin koskaan ajauduttaisiin.
Aika paskoja suhteita tuntuu vastauksista päätellen monella täällä olevan, toivottavasti kuitenkin lähinnä takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä joku lapsellinen power game. Se kostaa sulle kun haluat omaa elämää. Hyväitsetuntoinen ei ikinä käyttäytyisi noin.
Kostaa? Hänelläkin on oma elämä ja näemmä kiireisempi, kuin miehellä.
Niin. Jos vaimo lähtisi omille reissuilleen silloin kun häntä itseä huvittaa, eikä juuri miehen reissun aikaan ja jää vielä pidemmäksi aikaa, ikäänkuin vastatoimeki, niin silloin tässä ei olisikaan mitään omituista. Mielestäni myös viittaa johonkin huonoon itsetuntoon tai valtaleikkeihin.
Tottakai suhteessa pitää voida mennä ja tehdä omiakin juttuja. En myös ymmärrä näitä joiden mielestä viikonloppu ilman miestä olisi jotenkin "miehen odottelua". Pitää sitten itse lähteä viikoksi vetämään...
Muuten monet myös tykkää omasta ajasta kotona. Minusta olisi kiva jos mies olisi joskus poissa ja voisin olla itsekseni välillä pidemmän tovin.
Ainoa järkevä syy taitaisi tosiaan olla se, että nainen ei viihdy ollenkaan yksin/ilman miestä ja siksi ajoittaa menonsa miehen kanssa samaan aikaan. Ja sitten reissu vain jotain syystä venähtää..? Vähän läheisriippuvaiseltakin tuollainenkin voisi kuulostaa...
Sen sijaan että ylianalysoit tilannetta omassa päässäsi niin ota asia puheeksi vaimosi kanssa. Ihan asiallisesti ja ystävällisesti kerrot hänelle havaintosi. kysy häneltä, vaivaako sinun menemisesi häntä ym.
Itse tein samaa aikanaan, mutta se johtui lähinnä sìitä, että kavereiden kanssa oli kivaa puuhaa ja kotiinpaluu vain tuppasi siirtymään.
mieheni tottui "tyyliini". olen muutenkin luonteeltani sellainen, että tiukat aikataulut ahdistaa.
Hitto, olisinpa minäkin uskaltanut kadota! Tosin olisin joutunut olemaan suurimman osan aikaa kadoksissa... Tosiasiassa pelkäsin, että minut hakataan. Ja niin joskus kävikin kun aika nuorena en aina jaksanut kököttää yksin kotona. Ja hauskaa olikin, enemmän olisi pitänyt mennä.