Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo "katoaa" aina kun olen ollut baarissa

Vierailija
15.08.2020 |

Tämä on vähän outo juttu enkä tiedä miten sen selittäisin niin että siitä saa kiinni.

Mua on alkanut ihmetyttää miksi vaimoni järkkää aina hirveesti menoja itselleen sen jälkeen kun mä olen ollut baarissa tai reissussa (mikä ei oo usein vaan ehkä korkeintaan kerran kahdessa kuussa.

Esim. jos oon viikonlopun reissussa, vaimo on poissa kotoa samaan aikaan ja usein yllätyäen vielä pidentää sitä menoaan. Eli su-iltana kun oon tullut kotiin on ilmoittanut että hän tuleekin vasta ti tai ke.

Ensin luulin että on vaan sattumaa mutta nyt on alkanut tuntua että tossa on jotain outoa ja tarkoituksellista. Niinkuin rankaisisi mua poissa olollaan tai jotain.

Eikä siis lähde koskaan minnekkään reissuun silloin kun mä oon kotona, vaan saa sen idean omiin menoihinsa aina silloin kun mä oon sanonut meneväni jonnekin.

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan tutulta ja järkeen käyvältä! Minä oon aina miehen rientopäivän jälkeisen päivän poissa. Menee hermo, jos toinen vain nukkuu väsymystään tai krapulaansa ja mulla on harteillani koti ja lapset aivan kuten miehen rientopäivinäkin. Olen alkoholistin ilmeisen traumatisoitunut lapsi, joten aina miehen ollessa poissa ahdistun viimeistään kun aurinko laskee ja pimeys saapuu. En siedä/kestä nähdä miestä väsyneessä kunnossa. Lapsuus hiipii nykypäivään ja tunnen itseni hylätyksi ja arvottomaksi. Oman mielenterveyteni takia ja riita välttääkseni häivyn itse. Yleensä yksin, joskus lasten kanssa. Parempi olisi olla poissa kaksi päivää, jotta taakseni jätetyt kotityöt eivät odottaisi minua palatessani. Kahdessa päivässä mies on kohentunut sen verran, että on esim. pessyt pyykkiä ja siivonnut keittiön pöydän. Ja juu, olen terapiani käynyt, mutta voisi olla aihetta jatkaa.

Lapsuudenkodissa jokainen viikonloppu oli vanhempien rälläämistä ja kauhulla aina odotin seuraavaa. Tilaa oli vähän, ei edes omaa huonetta, ei mitään tilaa mihin paeta paitsi ulos yksinäisille kävelylenkeille. Ei viikonloppuina mitään edes "tapahtunut" paitsi vanhempien ei-fyysistä riitaa, huutoa, musiikin soittoa aamuneljään, kiroilua ja sammaltavia juttuja samaa juttua kymmeneen kertaan toistettuna. Kuitenkin mitään mahdollisuutta ei ollut rentoutua ja nauttia viikonlopusta.

Yhä edelleen aikuisena perjantaina iskee hirveä ahdistus joka hellittää vasta sunnuntaina. Olen kaksi päivää viikosta ahdistuneessa vireystilassa silloin kun pitäisi osata rentoutua. Ihanaa elämää.

Kun kerran tiedostat tuon, voit opetella siitä pois.

Miten tämä käytännössä tapahtuu? Kiinnostaisi kun olen tiedostanut asian vuosikaudet muttei se ahdistusta poista.

Oletko kokeillut järjestää perjantai-illalle ja viikonlopulle jotain sellaista tekemistä, joka saisi ajatuksesi pois siitä tosiasiasta, että on viikonloppu? Muutenkin hakeutuisit viikonloppuisin tilanteisiin, joista saat positiivisia kokemuksia? Sen ei tarvitse olla mitään "tyypillistä viikonlopputekemistä", vaan ihan mitä vain, mistä nautit. Esim. jos pidät eläimistä, joku hevostalli voisi olla hyvä paikka, jossa voisit "terapoida" itseäsi. Musiikki on toinen, mistä voisi olla apua, mutta sen pitää olla hyvin erilaista musiikkia, eri genreä kuin se lapsuudenkodin musiikki. Esim. jos lapsuudenkodissasi kuunneltiin rokkia tai poppia, voisi sinulle sopia rauhoittumismusiikiksi jazz, blues tai klassinen.

Välillä olen jättänyt urheilun viikonloppuiltaan hieman rauhoittamaan. Mut ei auta oikein muu kuin se, että kärsii viikonlopun läpi itseä rauhoitellen. Paras olisi varmaan työ tai jokin muu harrastus viikonlopulle, en tiedä.

Vierailija
142/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä viihdymme kahdestaan kotona. Ei meidän tarvitse kadota mihinkään. Kerran vuodessa voidaan käydä terassilla. Meillä on ihanaa kahdestaan. Nautintaan ja täysillä. Mieti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on päivänselvää, että hän jollain tapaa rankaisee sua, että ok, mene vain, mutta minä menen myös, terve! Ja tulee sitten päivien kuluttua näin sua yrittäen kouluttaa, että jos menet, hän on sitten itse puoli viikkoa poissa.

Onko hän työelämässä? Käykö sieltä reissultaan käsin töissä?

Vierailija
144/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyt useammin reissuillasi kuin avausviestissäsi kerrot. Vaimollasi on luultavasti rakastaja. Hänen luokseen menee, kun sinä lähdet, eikä malta tulla heti takaisin.

Suhteenne kuulostaa aika väljähtyneeltä.

Vierailija
145/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että ap:n pitää päästä reissuilemaan, mutta takaisin tullessa vaimon pitäisi olla kotona. Hellan ja nyrkin välissä, todennäköisesti kämppä siivottuna ja ateria valmiina, kun herra suvaitsee reissuiltaan saapua.

Nyt kun vaimo tuleekin myöhemmin, ei kaikki olekaan hopeatarjottimella, vaan vaimo jopa saattaa itse edellyttää, että mies siivoaa jälkensä ja tekee itselleen ruokaa. Kuin aikuinen ihminen. Apua, ja varmaan pyykitkin joutuu itse pestä ja purkaa reissulaukkunsa.

Taitaa aika monilla miehillä olla toivomuksena, että kun reissusta palaavat, niin siellä olisi kotona vastassa iloinen vaimo haarat auki, valmiina tarjoilemaan krapularuokaa ja Buranaa, sekä pesee reissukassin pyykit ja jos on tullut vähän sotkua öisestä pizzan mussutuksesta, niin vaimo siivoaa ja siivoaa vielä oksennuksetkin... Vie vielä muksutkin ulos, ettei krapulauni häiriinny. En tiedä mistä moinen olettamus ja luulen, että aika moni mies on pahoillaan, kun se vaimo ei olekaan siellä vastassa ja otetaan se jotenkin näpäytyksenä.

Vierailija
146/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus että en jaksa näitä aikuisen naisen loputtomia satuja enää tippaakaan 😑

Vierailija
147/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen tuo aloitus.

En miehenä kotona odottelisi vaimoa, jos tilanne olisi toisinpäin kuin Ap:lla.

Että vaimo kävisi vkonlopun ryyppäilemässä ja muilla reissuillaan. Niin himassako itse kiltisti napottaisin muka odottelemassa? Kulli kovana ja syli valmiina halattavaksi?

Takuulla katoaisin jonnekin ihan samalla tavalla kuin Ap;n vaimo. Täytyy toiselle sallia sama mitä itsekin tekee.

Vierailija
148/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Vaimolla on omat menot kuten miehellään. Ei kuulu sulle.

Ai puolison menot ei millään tavalla kuulu siipalle? Kyllä ne nyt vähän kuitenkin kuuluu, ainakin normaaleissa avioliitoissa ;)

Tai ainakin se, että niistä kerrrotaan etukäteen. Ei mulle ainakaan käy, että mies on vain häipynyt kotoa jos olen jossain etukäteen ilmoittamassani menossa. Ilmeisesti se on täällä ihan ok sitten, että vain ilmoittamatta ladotaan. Aika hankalaa lapsiperheessä. Meillä on lapsia ja lemmikkejä, ei täältä kukaan voi mihinkään etukäteen sopimatta häipyä.

Vierailija
149/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen tuo aloitus.

En miehenä kotona odottelisi vaimoa, jos tilanne olisi toisinpäin kuin Ap:lla.

Että vaimo kävisi vkonlopun ryyppäilemässä ja muilla reissuillaan. Niin himassako itse kiltisti napottaisin muka odottelemassa? Kulli kovana ja syli valmiina halattavaksi?

Takuulla katoaisin jonnekin ihan samalla tavalla kuin Ap;n vaimo. Täytyy toiselle sallia sama mitä itsekin tekee.

Mutta eihän ap ole häipynyt mihinkään ilmoittamatta. Vaimo sen sijaan on.

Vierailija
150/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä viihdymme kahdestaan kotona. Ei meidän tarvitse kadota mihinkään. Kerran vuodessa voidaan käydä terassilla. Meillä on ihanaa kahdestaan. Nautintaan ja täysillä. Mieti nyt.

Oikeasti. Luuletko, että joku uskoo tuon. Et usko itsekkään. Teillä on h e l v e t i n ankea suhde.

Vierailija
151/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus että en jaksa näitä aikuisen naisen loputtomia satuja enää tippaakaan 😑

Sä olet trolli joka jo tunnetaan... aina sama väite.

Vierailija
152/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo ei kysymällä kerro missä viettää aikaa päiväkausia niin on syytä tehdä tästä johtopäätökset ja laittaa paperihommat kuntoon. Toivottavasti teillä on avioehto.

Vierailija
153/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi poikkeaa hieman miehillä ja naisilla. Tämä on tämän naisen malli.

Vierailija
154/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo ei kysymällä kerro missä viettää aikaa päiväkausia niin on syytä tehdä tästä johtopäätökset ja laittaa paperihommat kuntoon. Toivottavasti teillä on avioehto.

Tais kertoo.

155/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko vaimo missä on, vai katoaako vain?

Kerrotko itse mihin menet ja kenen kanssa, vai ilmoitatko vain meneväsi?

Tuletko krapulassa/vielä kännissä kotiin?

Kotona odottaminen on todella turhauttavaa, joten ymmärrän että lähtee kun itse lähdet, kenenkään ei kuulu joutua odottamaan puolisoaan kiltisti kotona yksin. Jos hän lähtee ulkomaille niin ymmärrän hyvin että haluaa olla pidempään kuin 1-2 yötä.

Oletko ehdottanut että menisitte yhdessä tällaiselle reissulle sen sijaan että molemmat ovat omilla reissuillaan, niin pääsisit osalliseksi tätä osaa hänen elämästään.

Vierailija
156/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kommentoitte näitä satuja kerta toisensa jälkeen?? Ettekö oikeasti tajua ap:n olevan nainen😂😂😂

Vierailija
157/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kommentoitte näitä satuja kerta toisensa jälkeen?? Ettekö oikeasti tajua ap:n olevan nainen😂😂😂

Kirjoitat noin kaikkiin aloituksiin, jotka tekee mies tai "mies". Kerrohan miksi pidät kaikkia mieheksi tunnustautuneiden aloituksia feikkeinä? Aina ilmestyt niihin lällättelemään.

Vierailija
158/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat noin kaikkiin aloituksiin, jotka tekee mies tai "mies". Kerrohan miksi pidät kaikkia mieheksi tunnustautuneiden aloituksia feikkeinä? Aina ilmestyt niihin lällättelemään.

Turha luulla, että länkyttäjä vastaisi. Spämmää samaa jokaiseen ketjuun. Trollauksen muoto sekin on.

Vierailija
159/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Tämä on skenario johon kaikki voi sanoa mielipiteensä.

Vierailija
160/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Tämä on skenario johon kaikki voi sanoa mielipiteensä.

Juuri näin. Ei sillä ole merkitystä, onko juttu tosi vai ei. Se voisi olla.

Jos aloittajan ongelma on oikea, hän saa vastauksia siihen. Jos ei ole, jotain tarkoitusta sekin palvelee. Jos aloittaja on nainen, toimiiko hän ehkä samoin kuin aloituksen vaimo? Jokin siinä toimintatavassa häntä kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi