Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo "katoaa" aina kun olen ollut baarissa

Vierailija
15.08.2020 |

Tämä on vähän outo juttu enkä tiedä miten sen selittäisin niin että siitä saa kiinni.

Mua on alkanut ihmetyttää miksi vaimoni järkkää aina hirveesti menoja itselleen sen jälkeen kun mä olen ollut baarissa tai reissussa (mikä ei oo usein vaan ehkä korkeintaan kerran kahdessa kuussa.

Esim. jos oon viikonlopun reissussa, vaimo on poissa kotoa samaan aikaan ja usein yllätyäen vielä pidentää sitä menoaan. Eli su-iltana kun oon tullut kotiin on ilmoittanut että hän tuleekin vasta ti tai ke.

Ensin luulin että on vaan sattumaa mutta nyt on alkanut tuntua että tossa on jotain outoa ja tarkoituksellista. Niinkuin rankaisisi mua poissa olollaan tai jotain.

Eikä siis lähde koskaan minnekkään reissuun silloin kun mä oon kotona, vaan saa sen idean omiin menoihinsa aina silloin kun mä oon sanonut meneväni jonnekin.

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani tiukkis, mutta kertokaa mulle miksi pariskunnilla pitäisi olla yön yli jatkuvia hurvittelureissuja? Mä ymmärrän, että ihminen käy tapaamassa päivällä kavereitaan tai harrastuksissa, mutta en ryyppyreissuja. Jos alkais mun ukolla olla ryyppyreissuja useamman kerran vuodessa, ottaisin hatkat.

Kerro sinä miksi ei? Mikä siinä on pahaa?

Tuli käytyä nuorena baareissa, ja joka baarireisulla oli useampi mies iskemässä. Kyllähän ravintolat nimenomaan ovat paikkoja, joissa kalastellaan ja heitetään verkkoja vesille. Moni varattukin mies yritti iskeä.

Mä kunnioitan puolisoani sen verran, että näen kavereitani päiväsaikaan harrastuksissa tai vaikka kävelylenkeillä. Yli 15 vuotta olen saman miehen kanssa ollut, eikä ole tarvetta testata vierasta melaa.

Ahaa. Eli sä hait baarista nuorena aina melaa ja siksi luulet että sen takia kaikki muutkin siellä käy.

Mulle baari oli nuorena paikka jonne menin viettämään aikaa kavereiden kanssa. Sitä se on mulle edelleen.

Niin hainkin ja niin hakee moni muukin. Ja niin varmaan hakee ap:n vaimokin ja siksi ne ap:n reissut ärsyttää.

Minusta on lapsellista, jos parisuhteessa ollessa eletään täysin erilaista elämää kuin sinkkuna. Sinkkuna biletetään villisti, parisuhteessa kyhjötetään kaksin ja kun ero tulee, alkaa uusi biletysputki.

Määritteletkö sanan lapsellinen tässä yhteydessä jossa sitä käytät?

Vierailija
102/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani tiukkis, mutta kertokaa mulle miksi pariskunnilla pitäisi olla yön yli jatkuvia hurvittelureissuja? Mä ymmärrän, että ihminen käy tapaamassa päivällä kavereitaan tai harrastuksissa, mutta en ryyppyreissuja. Jos alkais mun ukolla olla ryyppyreissuja useamman kerran vuodessa, ottaisin hatkat.

Tuli käytyä nuorena baareissa, ja joka baarireisulla oli useampi mies iskemässä. Kyllähän ravintolat nimenomaan ovat paikkoja, joissa kalastellaan ja heitetään verkkoja vesille. Moni varattukin mies yritti iskeä.

Mä kunnioitan puolisoani sen verran, että näen kavereitani päiväsaikaan harrastuksissa tai vaikka kävelylenkeillä. Yli 15 vuotta olen saman miehen kanssa ollut, eikä ole tarvetta testata vierasta melaa.

Ahaa. Eli sä hait baarista nuorena aina melaa ja siksi luulet että sen takia kaikki muutkin siellä käy.

Mulle baari oli nuorena paikka jonne menin viettämään aikaa kavereiden kanssa. Sitä se on mulle edelleen.

Niin hainkin ja niin hakee moni muukin. Ja niin varmaan hakee ap:n vaimokin ja siksi ne ap:n reissut ärsyttää.

Minusta on lapsellista, jos parisuhteessa ollessa eletään täysin erilaista elämää kuin sinkkuna. Sinkkuna biletetään villisti, parisuhteessa kyhjötetään kaksin ja kun ero tulee, alkaa uusi biletysputki.

Lapsellista on se, ettei ihmisellä ole jatkuvuutta elämäntavassa, vaan se miten elää, riippuu täysin suhdestatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin hakee tällä logiikallasi myös ap:n mies. Miksi siis ap:n pitäisi jäädä kotiin odottamaan kun mies hakee seksiä harva se vkl baarista, kun ap voi itsekän lähteä hakemaan?

Sekava kirjoitus sulla. Ap on mies, jonka vaimo katoilee. Ap ei kai ole homo. Tai mistä vitusta mä sen tiedän, vaikka olisi homokin. Ei se kyllä sanonut, että sillä olisi homomies odottamassa.

Vierailija
104/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista on se, ettei ihmisellä ole jatkuvuutta elämäntavassa, vaan se miten elää, riippuu täysin suhdestatuksesta.

Eli 15-vuotias on lapsellinen kun ei enää elä kuin 7v, ja vanhuskin tosi lapsellinen kun ei hoida enää 24/7 pikkulapsia niin kuin 3-kymppisenä? Kylläkyllä.

Vierailija
105/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin hakee tällä logiikallasi myös ap:n mies. Miksi siis ap:n pitäisi jäädä kotiin odottamaan kun mies hakee seksiä harva se vkl baarista, kun ap voi itsekän lähteä hakemaan?

Sekava kirjoitus sulla. Ap on mies, jonka vaimo katoilee. Ap ei kai ole homo. Tai mistä vitusta mä sen tiedän, vaikka olisi homokin. Ei se kyllä sanonut, että sillä olisi homomies odottamassa.

Eli vain naiset hakevat baaristä seksiseuraa? Keneltä, toisiltaanko, kun miehet eivät kerran seksiseuraa ole ollenkaan vailla.

Vierailija
106/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla parisuhdestatus vaikuttaa elämäntapaan. Jos olen sinkku ja panettaa, niin käy hakemassa baarista, jonkun kivan hoidon. Jos olen varattu, höylään omaa miestä.

Vierailija
107/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 15-vuotias on lapsellinen kun ei enää elä kuin 7v, ja vanhuskin tosi lapsellinen kun ei hoida enää 24/7 pikkulapsia niin kuin 3-kymppisenä? Kylläkyllä.

Ei, vaan lapsellisen siirtymät elämänvaiheesta toiseen on jyrkkiä. Parisuhteessa ollessaan he leikkivät aikuisia. Ja siksi eron tultua taantuvat teinivaiheeseen.

Vierailija
108/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla parisuhdestatus vaikuttaa elämäntapaan. Jos olen sinkku ja panettaa, niin käy hakemassa baarista, jonkun kivan hoidon. Jos olen varattu, höylään omaa miestä.

Mutta siis ymmärrän, että on ihmisiä, jotka elävät vapaassa suhteessa. Silloin voi tietty höylätä ketä lystää, eikä suhdestatus haittaa.

Vierailija
109/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se vaan kostaa sun halun olla poissa sen luota. Odottaa, että sulle tulis ikävä ja alkaisit vonkumaan sitä kotiin. Tai sit sillä on alkoholiongelma eikä oikeesti saakaan putkea katkaistuksi. 

Mitä tapahtuu, jos teillä on maanantaiksi sovittu yhteinen meno ja olet viihteellä edellisen viikonlopun? 

Vierailija
110/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n aloitus olisi toistepäin eli mies häipyisi aina vaimon menojen ajaksi ja viipyisi päiviä sen jälkeen täällä huudettaisiin JSSAP. :D Ei voi tietää varmuudella mutta kuulostaa siltä että vaimo jotenkin näpäyttää lähtemällä pidemmäksi aikaa pois, koska jos haluaisi vain tekemistä ap:n menon ajaksi miksi aina systemaattisesti jää pidemmäksi aikaa kuin mitä ap:n meno on? Haluaa siis selkeästi että ap tuntee ja huomaa poissaolon. Vaimo ei välttämättä tarkoituksella kosta vaan tekee tiedostamattaan tuota. Jos tuota tapahtuu n. joka toinen kuukausi niin tuohan on 6 "katoamistemppua" vuodessa ja aika paljon. 

Vierailija
111/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis ymmärrän, että on ihmisiä, jotka elävät vapaassa suhteessa. Silloin voi tietty höylätä ketä lystää, eikä suhdestatus haittaa.

Ja sitten on niitä, joille baareissa käynti ei liity höyläämiseen.

Vierailija
112/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan lapsellisen siirtymät elämänvaiheesta toiseen on jyrkkiä. Parisuhteessa ollessaan he leikkivät aikuisia. Ja siksi eron tultua taantuvat teinivaiheeseen.

Siitä ettei ole vanhempi, siihen että saa lapsen, on myös aika jyrkkä siirtymä. Lapsellista tämäkin? Muutto pois lapsuudenkodista on myös tehty päivässä,tosi jyrkkää, ja monesti vielä toiselle paikkakunnalle kuin lapsuuden koti. Lapsellista? Mikä tämä lapsellisuus nyt on joka sinua niin häiritsee, ja miten lapset ovat tällaisia jyrkästi siirtyjiä, että heihin vertaat?

Vierailija
113/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan tutulta ja järkeen käyvältä! Minä oon aina miehen rientopäivän jälkeisen päivän poissa. Menee hermo, jos toinen vain nukkuu väsymystään tai krapulaansa ja mulla on harteillani koti ja lapset aivan kuten miehen rientopäivinäkin. Olen alkoholistin ilmeisen traumatisoitunut lapsi, joten aina miehen ollessa poissa ahdistun viimeistään kun aurinko laskee ja pimeys saapuu. En siedä/kestä nähdä miestä väsyneessä kunnossa. Lapsuus hiipii nykypäivään ja tunnen itseni hylätyksi ja arvottomaksi. Oman mielenterveyteni takia ja riita välttääkseni häivyn itse. Yleensä yksin, joskus lasten kanssa. Parempi olisi olla poissa kaksi päivää, jotta taakseni jätetyt kotityöt eivät odottaisi minua palatessani. Kahdessa päivässä mies on kohentunut sen verran, että on esim. pessyt pyykkiä ja siivonnut keittiön pöydän. Ja juu, olen terapiani käynyt, mutta voisi olla aihetta jatkaa.

Lapsuudenkodissa jokainen viikonloppu oli vanhempien rälläämistä ja kauhulla aina odotin seuraavaa. Tilaa oli vähän, ei edes omaa huonetta, ei mitään tilaa mihin paeta paitsi ulos yksinäisille kävelylenkeille. Ei viikonloppuina mitään edes "tapahtunut" paitsi vanhempien ei-fyysistä riitaa, huutoa, musiikin soittoa aamuneljään, kiroilua ja sammaltavia juttuja samaa juttua kymmeneen kertaan toistettuna. Kuitenkin mitään mahdollisuutta ei ollut rentoutua ja nauttia viikonlopusta.

Yhä edelleen aikuisena perjantaina iskee hirveä ahdistus joka hellittää vasta sunnuntaina. Olen kaksi päivää viikosta ahdistuneessa vireystilassa silloin kun pitäisi osata rentoutua. Ihanaa elämää.

Kun kerran tiedostat tuon, voit opetella siitä pois.

Miten tämä käytännössä tapahtuu? Kiinnostaisi kun olen tiedostanut asian vuosikaudet muttei se ahdistusta poista.

Vierailija
114/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se vaan kostaa sun halun olla poissa sen luota. Odottaa, että sulle tulis ikävä ja alkaisit vonkumaan sitä kotiin. Tai sit sillä on alkoholiongelma eikä oikeesti saakaan putkea katkaistuksi. 

Mitä tapahtuu, jos teillä on maanantaiksi sovittu yhteinen meno ja olet viihteellä edellisen viikonlopun? 

Tulee viime hetkellä niin että just ehditään siihen menoon. Ap

Vierailija
115/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan: sitä v*tuttaa se millainen olet krapulassa. Tai sitten se millainen olet, kun tule yöllä kotiin. Olen ollut itse samassa tilanteessa ja kotoa poislähtö on ainoa vaihtoehto. Katso peiliin ja mieti omaa käytöstäsi. Mun puoliso herättää mut aina kun tulee keskellä yötä kotiin ja en saa nukuttua enää. Helposti menee koko viikon unet ja työt pilalle yhden yön valvomisen takia. Ihmiset ovat myös aggressiivisia humalassa ja todella rasittavia vaatimuksineen krapulassa. Lyhyesti selitettynä: juot liikaa.

Vierailija
116/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on nyt niin vaikeeta ymmärtää, että osalle baari on paikka, josta haetaan seuralaista ja osalle paikka, jossa vietetään aikaa. Mulle se on paikka, josta haen seuraa, koska en ole kännittelijä tyyppiä. Juominen ei mua kiinnosta ja kavereita voin nähdä päivälläkin. Lisäksi mulla on kaksi lasta. Jos mun mies lähtisi joka viikonloppu baariin, niin ottaisin sen niin, että mä en miehelle riitä, vaan pitää hakea myös vierasta pesää. Ap:n kannattaa kysyä siltä emännältään, mitä hän tykkää miehen baarireissuista. Mä en tykkäis ja varmaan lähtisin hakemaan toista miestä.

Vierailija
117/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tympii sun juoksut, niin antaa korkojen kera takaisin😏

Miksei voi suoraan tästä sanoa päin naamaa? Lapsellista olla ilmoittamatta menoista ja niiden kestosta etukäteen jos toinenkin niin tekee. Ja tosiaan mieluummin karu fakta suoraan päin pläsiä kuin joku "peli."

Vierailija
118/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu? Vaimolla on omat menot kuten miehellään. Ei kuulu sulle.

No kyllähän se nyt omalle miehelle kuuluu missä vaimo menossa. Vähemmästäkin henki lähtee jos nainen revityttää pilluaan vierailla kyrvillä.

Jos ap itse lähtee ensin baariin hakemaan vierasta pesää, niin turha porata vaimon perään. Älä lähde baariin, jos et halua vaimon katoavan.

Vierailija
119/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on nyt niin vaikeeta ymmärtää, että osalle baari on paikka, josta haetaan seuralaista ja osalle paikka, jossa vietetään aikaa. Mulle se on paikka, josta haen seuraa, koska en ole kännittelijä tyyppiä. Juominen ei mua kiinnosta ja kavereita voin nähdä päivälläkin. Lisäksi mulla on kaksi lasta. Jos mun mies lähtisi joka viikonloppu baariin, niin ottaisin sen niin, että mä en miehelle riitä, vaan pitää hakea myös vierasta pesää. Ap:n kannattaa kysyä siltä emännältään, mitä hän tykkää miehen baarireissuista. Mä en tykkäis ja varmaan lähtisin hakemaan toista miestä.

Eli kun sä ajattelet kuppilan seuran hakuna, ofc puolisoki pitää? Keskudtelkaa ny herranjumala älkääkä olettako. Moni mies istuu vakipubissaan lipittäen kaljaa ja viihtyen myös seurassa. Yleensä toki tämä "seura" koostuu myös kaljaa lipittävistä ja nipoa vaimoa paossa olevista miehistä... joilleki vakiopubi ja se ryyppyporukka ainut lohtu. Ei se väärin ole, lähinnä surullista.

Vierailija
120/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun sä ajattelet kuppilan seuran hakuna, ofc puolisoki pitää? Keskudtelkaa ny herranjumala älkääkä olettako. Moni mies istuu vakipubissaan lipittäen kaljaa ja viihtyen myös seurassa. Yleensä toki tämä "seura" koostuu myös kaljaa lipittävistä ja nipoa vaimoa paossa olevista miehistä... joilleki vakiopubi ja se ryyppyporukka ainut lohtu. Ei se väärin ole, lähinnä surullista.

Jos kaljapubin seura kiinnostaa enemmän kuin oman vaimon seura, kannattaa vaimon ottaa hatkat. Oikeesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi