Mies pyytää vilauttelemaan muille
Kaipaisin muilta samassa tilanteessa olevilta vaimoilta kokemuksia.
Naimisissa ollaan oltu jo pitkään, lapsiakin on.
Viime vuosina enemmän ja enemmän olen huomannut, että mies kiihottuu mitä seksikkäämmin pukeudun myös kun hän ei ole paikalla. Jos esim lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin pitäisi olla paljastavaa vaatetta päällä. Rannalla mahdollisimman pienet biksut. Läpinäkyviä leggareita. Yms.
Haluaisi myös että suoranaisesti vilauttelisin muille jos tulisi hyvä tilanne, tai esim. hotellin parvekkeella ottaisin aurinkoa alasti.
En tiedä mitä ajatella. Muilla kokemuksia tämmöisestä? Miten olette toimineet?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Olen leikinyt tätä usean kaunottaren kanssa, en ole milloinkaan pyytänyt/ehdottanut että kaunottareni paljasteli, vaan käskenyt/vaatinut (sinun täytyy...). Nainen, jolla on seksuaalista markkina-arvoa (hoikka, nuori, tatuoimaton), palaa halusta vilautella/paljastella, muun muassa koska miesten katseet kiihottaa (kostuttaa) naista ja hän voi arvottaa/arvioida omaa vetovoimaansa. Tyypillisesti naiset eivät ota asiaa puheeksi, koska ajattelevat että jos mies suhtautuisi tähän asiaan negatiivisesti se vaikuttaisi laajemminkin suhteeseen.
Nainen ylittää yllättävän helposti omat estonsa, kunhan mies käskee/vaatii – eli kun siihen miehensä lupa. Jos mies pyytää/anoo tätä palvelusta naiselta, siihen tulee vastaukseksi tiukka ei, koska dynamiikka on silloin niin päin että nainen tekee päätöksen - kun mies käskee/vaatii, tekee mies päätöksen.
Uskoitko itsekään koko tarinaa? Menehän nössö tiskaamaan ne astiat, ettei vaimon tarvitse kahdesti käskeä!
Mun mies on jo monta vuotta sitten pyytänyt mua vilauttelemaan ilman pikkareita. Alussa vähän ujostutti mutta nykyisin ihan ok. Ollaan oltu myös nudisteja miehen pyynnöstä jo nelisen vuotta ja haluaa että muut miehet saa katsella. Yllättävän kiihoittava olo kun saa olla muidenkin miesten edessä alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on jo monta vuotta sitten pyytänyt mua vilauttelemaan ilman pikkareita. Alussa vähän ujostutti mutta nykyisin ihan ok. Ollaan oltu myös nudisteja miehen pyynnöstä jo nelisen vuotta ja haluaa että muut miehet saa katsella. Yllättävän kiihoittava olo kun saa olla muidenkin miesten edessä alastomana.
Tuntuisiko nyt hyvältä laittaa " tuhmia" viestejä
Ei tämä mun mielest ollu tuhma viesti.
Vierailija kirjoitti:
Hop kirjoitti:
He he taitaa teidän miehet olla niitä aisureita kaapissa. No sulla on ihan hyvät Markut päästä kokeilemaan ihan oikea miestä .
No en kyllä rinnastais noita asioita millään muotoa toisiinsa. Sama kun rinnastaisi poskisuukon poskihoitoon
Minusta tässä on kyse hotwife-ajatuksesta kevyimmillään. Eli mies nauttii siitä, että nainen huomataan ja että häntä ihaillaan. Toimiakseen tämä vaatii tietysti myös sen, että nainenkin saa siitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hop kirjoitti:
He he taitaa teidän miehet olla niitä aisureita kaapissa. No sulla on ihan hyvät Markut päästä kokeilemaan ihan oikea miestä .
No en kyllä rinnastais noita asioita millään muotoa toisiinsa. Sama kun rinnastaisi poskisuukon poskihoitoon
Minusta tässä on kyse hotwife-ajatuksesta kevyimmillään. Eli mies nauttii siitä, että nainen huomataan ja että häntä ihaillaan. Toimiakseen tämä vaatii tietysti myös sen, että nainenkin saa siitä jotain.
Tämä leikki alkoi ensimmäisen kaunottareni kanssa paljon aiemmin kuin feministit keksivät "hotwife" utopian. Minä olen onnellinen, kiihottunut, ja melkeinpä ylpeä, siitä kun vierelläni kulkee järkyttävän seksikäs kaunotar, joka tottelee minua, ja hän on kostea siitä kun on katseiden ristitulessa.
Minun etelämaalainen mieheni tykkää, kun pukeudun nätisti jne. kun menemme vaikkapa iltaa istumaan ....joko kahdestaan tai sitten ystäviemme kanssa. Hän ei ole mustasukkainen tms luonteeltaan, mutta tuskin hän olisi kovinkaan ihastuksissaan, jos liikkuisin ilman pikkareita vilautellen alapäätäni milloin kellekin. En kyllä näe itsekään syytä siihen, miksi niin tekisin! Jokainen tietänee, miltä naisen alapää näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minun etelämaalainen mieheni tykkää, kun pukeudun nätisti jne. kun menemme vaikkapa iltaa istumaan ....joko kahdestaan tai sitten ystäviemme kanssa. Hän ei ole mustasukkainen tms luonteeltaan, mutta tuskin hän olisi kovinkaan ihastuksissaan, jos liikkuisin ilman pikkareita vilautellen alapäätäni milloin kellekin. En kyllä näe itsekään syytä siihen, miksi niin tekisin! Jokainen tietänee, miltä naisen alapää näyttää.
Kun nainen vaihtaa jalan toiselle puolelle polvelleen, hame yllään
näyttää sulonsa.
Miehen erektio siin kyll herää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hop kirjoitti:
Tämä leikki alkoi ensimmäisen kaunottareni kanssa paljon aiemmin kuin feministit keksivät "hotwife" utopian. Minä olen onnellinen, kiihottunut, ja melkeinpä ylpeä, siitä kun vierelläni kulkee järkyttävän seksikäs kaunotar, joka tottelee minua, ja hän on kostea siitä kun on katseiden ristitulessa.
Ilmiö on paljon vanhempi, kuin sana hotwife. Mitä feminismiin tulee, niin jokainen kunnon mies on feministi eli kohtelee naisia tasa-arvoisina ihmisinä, ei objekteina. Yrittäkää nyt miehet ymmärtää mitä feminismi tarkoittaa sen sijaan, että käytätte sitä leimaamiseen.
Mitä itse aiheeseen tulee: vaimoni on kaunis ja älykäs, miehet huomaavat hänet. Saan jotain siitä, että häntä ihaillaan. Eräs naispuolinen ystäväni kysyi kerran, että onko kivaa, että on kaunis vaimo. On kivaa, mutta syy miksi rakastan häntä, on hänen korviensa välissä.
Taisin juuri tilata paljon alapeukkuja, ei se mitään, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Mutta se on silti monien miesten fantasia, jotkut pariskunnat sitä totta kai toteuttavatkin. Se on heidän asiansa ja jos tilannetaju toimii, siitä ei ole harmia kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Sen oman kauniin herkkupalan vilauttelu kyllä kiihottaa minuakin. Jokin fetissi se on jolle en keksi syytä.
Varhaisteininä vanhempi poikaystäväni suostutteli minut näyttämään pillua kahdelle parhaalle kaverilleen. Suostuin siihen lopulta ja levitinkin pyynnöstä samalla kun pojat vetivät käteen.
Olen leikinyt tätä usean kaunottaren kanssa, en ole milloinkaan pyytänyt/ehdottanut että kaunottareni paljasteli, vaan käskenyt/vaatinut (sinun täytyy...). Nainen, jolla on seksuaalista markkina-arvoa (hoikka, nuori, tatuoimaton), palaa halusta vilautella/paljastella, muun muassa koska miesten katseet kiihottaa (kostuttaa) naista ja hän voi arvottaa/arvioida omaa vetovoimaansa. Tyypillisesti naiset eivät ota asiaa puheeksi, koska ajattelevat että jos mies suhtautuisi tähän asiaan negatiivisesti se vaikuttaisi laajemminkin suhteeseen.
Nainen ylittää yllättävän helposti omat estonsa, kunhan mies käskee/vaatii – eli kun siihen miehensä lupa. Jos mies pyytää/anoo tätä palvelusta naiselta, siihen tulee vastaukseksi tiukka ei, koska dynamiikka on silloin niin päin että nainen tekee päätöksen - kun mies käskee/vaatii, tekee mies päätöksen.