Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää vilauttelemaan muille

Vierailija
11.08.2020 |

Kaipaisin muilta samassa tilanteessa olevilta vaimoilta kokemuksia.

Naimisissa ollaan oltu jo pitkään, lapsiakin on.

Viime vuosina enemmän ja enemmän olen huomannut, että mies kiihottuu mitä seksikkäämmin pukeudun myös kun hän ei ole paikalla. Jos esim lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin pitäisi olla paljastavaa vaatetta päällä. Rannalla mahdollisimman pienet biksut. Läpinäkyviä leggareita. Yms.

Haluaisi myös että suoranaisesti vilauttelisin muille jos tulisi hyvä tilanne, tai esim. hotellin parvekkeella ottaisin aurinkoa alasti.

En tiedä mitä ajatella. Muilla kokemuksia tämmöisestä? Miten olette toimineet?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oman kauniin herkkupalan vilauttelu kyllä kiihottaa minuakin. Jokin fetissi se on jolle en keksi syytä. 

Vierailija
2/34 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen tilanne. Mies käy kuumana ja katselee kun pukeudun jos olen vaikka lähdössä tyttöjen kanssa ulos. Ja jos on jotain seksikästä niin sitä kuumempana käy. Tuosta on tullut tavallaan meitä yhdistävä juttukin. Mies ei ole mustasukkainen enää menoistani vaan jaetaan ne yhdessä. Kun tulen kotiin mies haluaa kuulla illasta ja onko joku toinen katsellut minua, oonko tanssinut jonkun kanssa yms. Yleensä en myöhään enää jaksa seksiä mutta miehellä annan suuseksiä tai hyväilen käsin. Se ei kestä kauaa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouva45vee kirjoitti:

Meillä on samanlainen tilanne. Mies käy kuumana ja katselee kun pukeudun jos olen vaikka lähdössä tyttöjen kanssa ulos. Ja jos on jotain seksikästä niin sitä kuumempana käy. Tuosta on tullut tavallaan meitä yhdistävä juttukin. Mies ei ole mustasukkainen enää menoistani vaan jaetaan ne yhdessä. Kun tulen kotiin mies haluaa kuulla illasta ja onko joku toinen katsellut minua, oonko tanssinut jonkun kanssa yms. Yleensä en myöhään enää jaksa seksiä mutta miehellä annan suuseksiä tai hyväilen käsin. Se ei kestä kauaa :-)

Kiitos paljon mielenkiintoisesta vastauksesta. Siellä on selkeästi hyvin samanlainen tilanne, vaikkakaan meillä mies ei ole ihan noin ”rohkea” puhumaan haaveistaan tmv. Miten suhtauduit aluksi kun tajusit, että miehesi tykkää tämmöisestä? Meillä siis sama, että mies ei ole yhtään mustasukkainen. Tykkäätkö esim. tanssia tai flirttailla muiden miesten kanssa, kun tiedät, että se tekee miehesi kiimaiseksi?

AP

Vierailija
4/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he taitaa teidän miehet olla niitä aisureita kaapissa. No sulla on ihan hyvät Markut päästä kokeilemaan ihan oikea miestä .

Vierailija
5/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minunkin mieheni ehdottelisi tuollaista. Olisin täysin valmis.

Vierailija
6/34 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop kirjoitti:

He he taitaa teidän miehet olla niitä aisureita kaapissa. No sulla on ihan hyvät Markut päästä kokeilemaan ihan oikea miestä .

No en kyllä rinnastais noita asioita millään muotoa toisiinsa. Sama kun rinnastaisi poskisuukon poskihoitoon

Vierailija
7/34 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille (paitsi trolleille) vastauksista.

Muilla ajatuksia? :)

AP

Vierailija
8/34 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, jos tuo kiinnostaa sua edes vähän. Siitä voisi hyvin tulla teidän yhteinen kiihottava juttu. Mun puoliso tekee tuota ja on juotuaan melko rohkeakin, mutta 95% ajasta hän on moista vastaan ja kokee asian uhaksi suhteellemme. Mua kyllä todella kiihottaa, kun puolisoni on antautunut miesten kosketeltavaksi.

Vierailija
9/34 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa, että kun menemme ulos yhdessä pukeutuisin provosoivasti. Kaikkea seksikästä ylle ja alle. Hänestä on varmaan kivaa tai kiihottavaa seurata, miten miehet ahmivat minua silmillään. Ei mua haittaa olla miesten huomioden keskipisteenä, päin vastoin.

Vierailija
10/34 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös meillä.

Vierailija
11/34 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia meillä oli vähän kun yhteisenä leikkinä joissain julkisissa paikoissa se että aika avoimesti mies hiplaili minua, kuin ohimennen. Muistan, kun olimme Keskisen kyläkaupalla ja pienessä hiprakassa teimme tätä. Eräs mies huomasi ja kun vaivihkaa seuraili meitä siellä. Minulla oli aika lyhyt mekko päällä ja sopivan syrjäisillä hyllyväleillä kumartelin alhaalta ottamaan jotain. Mieheni hiplasi peppuani ja jopa sieltä siten, että mekkoni alta paljastui selvästi mitä tapahtui. Menimme sovituskopeille sovittamaan muka jotain vaatetta ja tämä herra meni viereiseen koppiin. Mieheni otti minut pikaisesti takaapäin ja tilanne oli kyllä niin kutkuttava, että itsekkin laukesin. Ja varmasti kuuli herra seinän takana mitä tapahtui. Muutamia kertoja näitä tehtiin. Samoin ulkona tuli harrasteltua sopivan syrjässä kuitenkin, mutta siten että varmasti on ihmiset nähneet.

Enää ei minusta tämmösiin olisi, vaikka ajatuksena kiihottaakin.

Vierailija
12/34 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös stringibikinit ja läpinäkyvät juoksuhousut käytössä. Kesäisin kuljetaan hameessa ilman pikkareita ym.

Vierailija
13/34 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia meillä oli vähän kun yhteisenä leikkinä joissain julkisissa paikoissa se että aika avoimesti mies hiplaili minua, kuin ohimennen. Muistan, kun olimme Keskisen kyläkaupalla ja pienessä hiprakassa teimme tätä. Eräs mies huomasi ja kun vaivihkaa seuraili meitä siellä. Minulla oli aika lyhyt mekko päällä ja sopivan syrjäisillä hyllyväleillä kumartelin alhaalta ottamaan jotain. Mieheni hiplasi peppuani ja jopa sieltä siten, että mekkoni alta paljastui selvästi mitä tapahtui. Menimme sovituskopeille sovittamaan muka jotain vaatetta ja tämä herra meni viereiseen koppiin. Mieheni otti minut pikaisesti takaapäin ja tilanne oli kyllä niin kutkuttava, että itsekkin laukesin. Ja varmasti kuuli herra seinän takana mitä tapahtui. Muutamia kertoja näitä tehtiin. Samoin ulkona tuli harrasteltua sopivan syrjässä kuitenkin, mutta siten että varmasti on ihmiset nähneet.

Keskisellä? Humalassa? Ei voi olla totta!! Milloin tämä tapahtui??

Vierailija
14/34 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihana tilanne!

Vierailija
15/34 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40+ pariskunta ja meillä vaimo on vasta viimeisten vuosien aikana alkanut löytää itseluottamusta ja tyytyväisyyttä omaan kehoon ja ulkonäköön. Kuten monet naiset, syyttä ollut jossain määrin epävarma. Samalla seksihalut ovat lisääntyneet selvästi.

Olemme avoimesti jutelleet, että minua kiihottaa muiden miesten hänen vartaloaan ihailevat katseet ja myös pidemmälle menevä miesten kiusoittelu. Mikään ei ole niin seksikästä kuin terveellä tavalla itsevarma nainen. Mihinkään sänkyjuttuihin toisten miesten kanssa nämä eivät tule meidän osalta koskaan johtamaan. Niin pitkälle voidaan mennä, kun molemmista osapuolista hyvältä tuntuu. Viatonta arjen ja seksielämän piristystä!

Vaimoni on oppinut nauttimaan saamastaan huomiosta ja saa selvästi siitä sytykettä myös sänkyyn. Itse ”peppumiehenä” huomaan kyllä, kun toisen miehen katse viivähtää kuntosalilla tai lenkillä tiukkoihin housuihin verhotussa pepussa. Joskus naisten illan jälkeen vaimo on kertonut tunteneensa miehen kovettuneen kalun tanssilattialla jne.

Itselle jotkut tilanteet on tasapainoilua kiihotuksen tunteen ja nousevan mustasukkaisuuden välillä. Ne jotka nauttivat vastaavasta, tietävät varmasti tunteen.

Vierailija
16/34 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme 40+ pariskunta ja meillä vaimo on vasta viimeisten vuosien aikana alkanut löytää itseluottamusta ja tyytyväisyyttä omaan kehoon ja ulkonäköön. Kuten monet naiset, syyttä ollut jossain määrin epävarma. Samalla seksihalut ovat lisääntyneet selvästi.

Olemme avoimesti jutelleet, että minua kiihottaa muiden miesten hänen vartaloaan ihailevat katseet ja myös pidemmälle menevä miesten kiusoittelu. Mikään ei ole niin seksikästä kuin terveellä tavalla itsevarma nainen. Mihinkään sänkyjuttuihin toisten miesten kanssa nämä eivät tule meidän osalta koskaan johtamaan. Niin pitkälle voidaan mennä, kun molemmista osapuolista hyvältä tuntuu. Viatonta arjen ja seksielämän piristystä!

Vaimoni on oppinut nauttimaan saamastaan huomiosta ja saa selvästi siitä sytykettä myös sänkyyn. Itse ”peppumiehenä” huomaan kyllä, kun toisen miehen katse viivähtää kuntosalilla tai lenkillä tiukkoihin housuihin verhotussa pepussa. Joskus naisten illan jälkeen vaimo on kertonut tunteneensa miehen kovettuneen kalun tanssilattialla jne.

Itselle jotkut tilanteet on tasapainoilua kiihotuksen tunteen ja nousevan mustasukkaisuuden välillä. Ne jotka nauttivat vastaavasta, tietävät varmasti tunteen.

Mielenkiintoinen kommentti, kiitos.

Täällä mies joka haluaisi yllyttää vaimoaan tämmöiseen, ilman, että hän säikähtää.

Olisiko jollain ”kiltillä vaimolla” vinkkiä miten asia kannattaa ottaa puheeksi? Vai kannattaako ollenkaan?

Vierailija
17/34 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkykö Vesukkata??

Vierailija
18/34 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumalla itse vaimon seksikkyyttä ja huomauttelemalla, että muutkin katsovat. Tuo sai minun vaimon pukeutumaan seksikkäästi ja nauttimaan saamistaan katseista. Ja samalla itse nautin.

Vierailija
19/34 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkykö Vesukkata??

Sehän oli siellä viereisessä kopissa.

Vierailija
20/34 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin näin seksikkäästi pukeutuvan vaimon minullekkin? T. Urheilullinen, kork.koulutettu ja jopa mukava mies Pohjanmaalta