Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän jälkeen ai sitten ainakaan kannata työpaikan kahvipöydässä kertoa olleensa kesälomalla ulkomailla...

Vierailija
11.08.2020 |

”Ihan vaan kotona oltiin. Kerran käytiiin kansallispuistossa myöhään illalla ruuhkien jälkeen”

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailijoiden kannattaisi ottaa loparit. Ei heitä kiinnosta muu kuin oma napa.

Vierailija
2/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sinua vaivaa? Minä olin ulkomailla heinäkuun alussa enkä näe pienintäkään syytä salailla sitä. Jos joku kysyy, mitä tein lomalla/missä kävin lomalla, niin tottakai kerron. Minkä ihmeen takia en kertoisi? Yritä nyt selittää, miten esimerkiksi juuri minun lomailuni vaikutti yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sinua vaivaa? Minä olin ulkomailla heinäkuun alussa enkä näe pienintäkään syytä salailla sitä. Jos joku kysyy, mitä tein lomalla/missä kävin lomalla, niin tottakai kerron. Minkä ihmeen takia en kertoisi? Yritä nyt selittää, miten esimerkiksi juuri minun lomailuni vaikutti yhtään mihinkään.

Tottakai se voi vaikuttaa. Minäminäminä. Minun lomani, miksi MINUN lomani olisi juuri se joka vaikuttaa.

Vierailija
4/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se voi vaikuttaa. Minäminäminä. Minun lomani, miksi MINUN lomani olisi juuri se joka vaikuttaa.

No kerro, miten minun pitämäni loma vaikuttaa ja mihin se vaikuttaa.

Vierailija
5/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ulkomailla huvikseen matkustaneita yhtään nolota kertoa asiasta? Onhan selvää, että kukaan vastuullinen ihminen ei pidä teitä fiksuina.

Vierailija
6/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on järkeä päässä niin nyt on se hetki matkustaa kotimaassa. Ei hakea virusta tänne. Miksi se virus pitää hakea tänne? Mieti päässä .

Vierailija
7/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en instassa enää tykkäile kenenkään matkakuvista.

Vierailija
8/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jäljitetään tartuntaketjuja ja suljetaan kouluja. Ja typerät hakee viruksen uudestaan Suomeen. Miksi et voi olla yhtä vuotta matkustamatta???? Mikä siinä on niin vaikeaa? Ajattelet vain itseäsi.

Vierailija
9/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin yksinkertaista että siirrät matkan vuoden tai kahden päähän. Silloin tänne ei tule enää uusia tartuntaketjuja. Koska suurin osa ei välitä muusta kuin itsestään.

Vierailija
10/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla yhtä vuotta matkustamatta. Mitä asiaa et käsitä?

Vierailija
11/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on järkeä päässä niin nyt on se hetki matkustaa kotimaassa. Ei hakea virusta tänne. Miksi se virus pitää hakea tänne? Mieti päässä .

Jos minun pitäisi valita, lähdenkö takaisin sinne missä kesällä kävin reissussa, vai viikonlopuksi Helsinkiin, lähtisin sinne kesän reissukohteeseen (siis ulkomaille). Tartuntariski olisi siellä luultavasti edelleen pienempi kuin Suomessa.

Vierailija
12/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosiaan ulkomailla huvikseen matkustaneita yhtään nolota kertoa asiasta? Onhan selvää, että kukaan vastuullinen ihminen ei pidä teitä fiksuina.

Ei nolota, karenssit ovat olleet loman aikana, joten minua ei kukaan pidä typeränäkään vaikka reissustani kerroinkin.

Vierailija
13/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nolota, karenssit ovat olleet loman aikana, joten minua ei kukaan pidä typeränäkään vaikka reissustani kerroinkin.

*karanteenit prkl.

Vierailija
14/14 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aloitukset vaan tyhmenee ja tyhmenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi