Mies pyytää vilauttelemaan muille
Kaipaisin muilta samassa tilanteessa olevilta vaimoilta kokemuksia.
Naimisissa ollaan oltu jo pitkään, lapsiakin on.
Viime vuosina enemmän ja enemmän olen huomannut, että mies kiihottuu mitä seksikkäämmin pukeudun myös kun hän ei ole paikalla. Jos esim lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin pitäisi olla paljastavaa vaatetta päällä. Rannalla mahdollisimman pienet biksut. Läpinäkyviä leggareita. Yms.
Haluaisi myös että suoranaisesti vilauttelisin muille jos tulisi hyvä tilanne, tai esim. hotellin parvekkeella ottaisin aurinkoa alasti.
En tiedä mitä ajatella. Muilla kokemuksia tämmöisestä? Miten olette toimineet?
Kommentit (34)
Mun mies haluaa hoidella mua välillä ns puolijulkisesti esim osin ikkunaa vasten. Ei ole mua haitannut, oon lähtenyt leikkiin mukaan. Ollaan tosin tehty tätä kodin ulkopuolella, ettei naapureille kuitenkaan vilautella.
Kajaanin abc joitakin vuosia sitten.. Oli lämmin kesä, ja vaimo oli pukeutunut kevyesti kesäisesti. Useammankin miehen katse viivähti vaimossani.
Kuiskin siitä vaimolleni.
Sain hymyä vastaukseksi.
Vaimonikin kiinnostui eräistä.
Nuoria miehiä, katselivat vaimoa ja juttelivat keskenään.
Sanoin vaimolle että hae ilta lukemista niin saat kiinnostuneita.
Vaimo haki lehden ja kuiskasi mulle et älä tule ihan heti.. Kokeilen onko mielenkiintoa.
Katselin kauempaa kun vaimo meni jutteleman pojille. Pian kolme heistä meni vaimoni perässä asunto autollemme.
Odotin hetken niin kuin vaimoni oli pyytänyt.
Kuuntelin jännittyneenä auton vierellä, aivan selvästi autosta kuului mielenkiintoista ääntä.
Avasin hiljaa oven.
Vaimo oli jalat levällään ja yks Pojista nuoli pillua toinen tarjous kullia vaimon suuhun.
Yllätys oli suuri ja pojat hyppäsivät ylös.
Jatkakaa vaan.,en häiritse.
Siirsin auton syrjemmlle yöpymis paikoille, ja kävin maksamassa yöpymis maksun.
Pojat pitiät vilautteliaa hyvänä.
Vaimoni on muodokas ja rintava. Pidän häntä valtavan seksikkäänä. Tiedän ettei hän ole tämän päivän mittapuulla kaikkien mielestä seksikäs, mutta minusta on. Hullaannun siitä kun muut miehet ja miksei naisetkin näkevät hänet alasti. Haluaisin viedä tätä vielä edemmäs, niin että miehet koskettelisivat häntä. Voi kun löytyisi vilauttelu ja katselu seuraa.
Jotkut meistä tykkää muodoista ja rinnoista. Että voisihan sitä katsella. Vieläkö niitä sellaisia ravintolailtoja järjestetään jossa samanhenkiset voisi tavata? Ja jos, niin missä?
Ymmärrän, että miehesi syttyy tästä. Itseä kiihottaisi jos oma vaimo masturboisi webcamissa vieraille miehille. Voisin katsella jos hän haluaisi tai ihan pelkkä tietokin sytyttäisi.
Mieheni tänään aamupalalla pyyteli, josko rintaliivit jäisi kotiin ja jos vaikka lyhyempi mekko ilman pikkareita baariin. Ymmärsin kyllä mistä kenkä...tai housut....puristaa. Pimppaa ei siis herra saa tänään kuin kielellään kutitella :)
Nautin itsekin.
N34
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tänään aamupalalla pyyteli, josko rintaliivit jäisi kotiin ja jos vaikka lyhyempi mekko ilman pikkareita baariin. Ymmärsin kyllä mistä kenkä...tai housut....puristaa. Pimppaa ei siis herra saa tänään kuin kielellään kutitella :)
Nautin itsekin.
N34
Ajattelitko mennä Corona-baariin?? Tosin minusta nähden voit opetella sen kirjoittamista vaikka K;lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin itsekin.
N34
Ajattelitko mennä Corona-baariin?? Tosin minusta nähden voit opetella sen kirjoittamista vaikka K;lla.
Tällä kommentoijalla on tainnut jäädä lääkkeet purkkiin ja omat äidinkielentunnit jälki-istuntojen vuoksi vähemmälle. :) :) :)
Mieheni pyysi minua viikonloppuna vilauttelemaan 'palkaksi', kun hänellä oli pari kaveria auttelemassa autotallin sisämaalauksen kanssa. Kävinkin välillä ohuessa topissa ja tiukoissa legginseissä viemässä olutta yms ja kylmä ilma laittoi nännit nöpöttämään ohuen topin alla. Kaikki sen huomasivat, ei epäilystäkään ja miekkonen hymyili pervoa hymyään salaa. Kumartelin tahallani asetellessani viemisiäni ja annoin katsella ihan vapaasti rintojani - kiihottava leikki myös minulle.
N36
Meillä samaten mies haluaa että vilauttelisin vieraille miehille . Joskus olen tehnytkin esim . Jättänyt pikkuhousut pois minihameen alta ja vahingossa nostanut hametta kun joku mies on katsellut minua , myös olen jättänyt rintaliivit pois ja laittanut avokaluksisen paidan ja kumartanut kun vierasmies on lähellä . Nämä mieheni toiveesta .
Vierailija kirjoitti:
Meillä samaten mies haluaa että vilauttelisin vieraille miehille . Joskus olen tehnytkin esim . Jättänyt pikkuhousut pois minihameen alta ja vahingossa nostanut hametta kun joku mies on katsellut minua , myös olen jättänyt rintaliivit pois ja laittanut avokaluksisen paidan ja kumartanut kun vierasmies on lähellä . Nämä mieheni toiveesta .
Onko sulla hameen alla viivapillu vai runsaina esille työntyvät sisemmät häppärit?
No mitä sä itse tuollaisesta ajattelet, pystytkö menemään tuohon moodiin jotenkin? Ja siis nauttimaan joku vilauttelusta tai miehesi kiihottamisesta? :)
Itse ehdotin vaimolle myös tuollasta rohkeampaa suhtautumista, enpä tiedä. Ei oikein idea lähtenyt lentoon.