Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella saa olla saleja vain naisille??

M16
08.08.2020 |

Tuo kuulostaa aika seksistiseltä omaan korvaani. Voivatko he muka oikeasti käännyttää miehen jos tulee kysymään jäsenyyttä. Vielä tuo 24/7 fitness on aika epäreilu koska heillä on erikseen naisten puoli mutta ei miehille omaa puolta.

Kommentit (506)

Vierailija
401/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tulevat naisten pukkariin niin naiset eivät tykkää. Jos nainen tulee miesten pukkariin niin miehiä se ei haittaa vaan päinvastoin. Iloa silmälle.

Naiset käyvät salilla koska haluavat. Miehet myös haluavat mutta lisänä naisia on vain mukava katsella.

Jos tulisi kuntosali vain miehille niin en menisi. Seurana vain hikisiä ja karvaisia miehiä. Haluan treenata naisten kanssa.

Mies 37

Oot mun äidin ikäinen ja meet salille myös katsomaan naisia... :D

Kyllä. Mukavampi treenata ja samalla katsella ympärilleen.

Ehkä me olemme äitisi kanssa katsoneet samoja naisia jos sekin sitä harrastaa ;)

Mies 37

Vierailija
402/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tulevat naisten pukkariin niin naiset eivät tykkää. Jos nainen tulee miesten pukkariin niin miehiä se ei haittaa vaan päinvastoin. Iloa silmälle.

Naiset käyvät salilla koska haluavat. Miehet myös haluavat mutta lisänä naisia on vain mukava katsella.

Jos tulisi kuntosali vain miehille niin en menisi. Seurana vain hikisiä ja karvaisia miehiä. Haluan treenata naisten kanssa.

Mies 37

Ehkä me olemme äitisi kanssa katsoneet samoja naisia jos sekin sitä harrastaa ;)

Mies 37

Äitini ei tietääkseni ole lesbo mutta ei kai sitä koskaan tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bodybuildingclub.fi/

Yllä esimerkki miesten kuntosalista. Miehet, miksi ette perusta omaa kuntosalia vain miehille? Se on ihan mahdollista.

Vierailija
404/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 37

Mies 37

Äitini ei tietääkseni ole lesbo mutta ei kai sitä koskaan tiedä

Itsehän kerroit että olen äitisi ikäinen ja menen MYÖS salille katsomaan naisia.

Mies 37

Vierailija
405/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos löydät laista perusteen sille että ei saisi olla niin nosta ihmeessä kanne. Jos et löydä, siinä vastauksesi.

Mitenkäs se menikään, ketään ei saa syrjiä ihonvärin, sukupuolen... Mutta säännöthän joustaa aina kun kyseessä on hieno asia nuten ällöjen miesten poisajaminen.

Vierailija
406/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut miehet eivät olisi niin kiimaisia, että katselevat salilla rehkiviä naisia, vaan antaisivat heidän olla rauhassa, naisten omia puolia ei tarvittaisi. Valita näille miehille, älä naisille tai kuntosaleille.

Vierailija
407/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut miehet eivät olisi niin kiimaisia, että katselevat salilla rehkiviä naisia, vaan antaisivat heidän olla rauhassa, naisten omia puolia ei tarvittaisi. Valita näille miehille, älä naisille tai kuntosaleille.

No varmaan se miesten harrastama Katselu sinua sitten häiritsee muuallakin?

Vierailija
408/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne parhaimman näköset naiset kuitenkin treenaa kuntosaleilla sillä yleisellä puolella koska siellä on normaalisti paremmat laitteet ja enemmän painoa kuin naisten puolella. Ei niillä näytä olevan mitään ongelmaa treenata miesten keskuudessa. Siellä naisten puolella usein treenaa vaan keski-ikäset mammat sekä iäkkäät mummot. Näin ainakin kaikilla saleilla missä itse olen treenannut

Vierailija
409/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne parhaimman näköset naiset kuitenkin treenaa kuntosaleilla sillä yleisellä puolella koska siellä on normaalisti paremmat laitteet ja enemmän painoa kuin naisten puolella. Ei niillä näytä olevan mitään ongelmaa treenata miesten keskuudessa. Siellä naisten puolella usein treenaa vaan keski-ikäset mammat sekä iäkkäät mummot. Näin ainakin kaikilla saleilla missä itse olen treenannut

Niinpä, itsestään liikoja kuvittelevat haluaa miehistä eroon vaikkei sellaisia kurppia kukaan edes katso.

Vierailija
410/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, itsestään liikoja kuvittelevat haluaa miehistä eroon vaikkei sellaisia kurppia kukaan edes katso.

Juuri näin

Vierailija
411/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen väärin:

Millä perusteella saa olla saleja vain natseille??

Voi elämä. 🙈

Vierailija
412/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Specsavers kirjoitti:

Luin aloituksen väärin:

Millä perusteella saa olla saleja vain natseille??

Voi elämä. 🙈

Kahvakuulaheilaus ois kyllä juhlava näky.

Vierailija
413/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä ihme. Eikö teidän luomakunnan kruunujen nyt sitten pitäisi olla tyytyväisiä? Teidän keskuudessanne treenaavat ne hyvännäköiset naiset, joita teidän on kivaa tuijotella ja me suohirviöt mennään vapaaehtoisesti muualle, pois teidän näkökentästä. Mikä tässä nyt mättää? Silti teidän pitäisi päästä tänne rumien naisten joukkoon?

Vierailija
414/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se miesten harrastama Katselu sinua sitten häiritsee muuallakin?

Salilla olen täysin eri vaatteissa, asennoissa ja tilanteessa kuin vaikkapa kadulla tai ruokakaupassa. Tämä pitäisi pölömmänkin ymmärtää.

Vierailija
415/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 37

Sinä olet syy siihen, että naisten saleille on tarvetta ja kysyntää. En usko ikääsi hetkeäkään, 37-vuotias ei mitenkään vielä voi olla niin irstas vanha ukko.

Vierailija
416/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän asenteen takia tarvitaan se paikka jossa tavallinen ihminen saa treenata ja pitää huolta tavallisesta kunnostaan ilman teinipoikien osoittelua, haukkumista ja kikattelua tai hörmoonipalleroiden paheksuvaa puhinaa. Kutsutaan sitä sitten vaikka naisten puoleksi.

Vierailija
417/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan pikemmin itsestään vähän luulevat. He, jotka pelkäävät mahdollisia inhottavia kommenteja. Väheksyviä katseita ja muiden ylimielistä asennetta. Siellä treenaavat he, jotka eivät koe olevansa tarpeeksi hyvännäköisiä ja vahvoja treenatakseen miesten kanssa. Siellä treenaa he, joille sanotaan heidän olevan kurppia ja mummoja.

Miehistä eroon toivominen ei ole aina sitä, että heidän käytöksensä on jotenkin himokasta vaan ehkä jopa halveksivaa ja haukkuvaa. Ehkä se lihava mummo tai keski-ikäinen selluliitistä kärsivä ei vaan halua miesten katsovan häntä ylipäätään.

Vierailija
418/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän asenteen takia tarvitaan se paikka jossa tavallinen ihminen saa treenata ja pitää huolta tavallisesta kunnostaan ilman teinipoikien osoittelua, haukkumista ja kikattelua tai hörmoonipalleroiden paheksuvaa puhinaa. Kutsutaan sitä sitten vaikka naisten puoleksi.

Kerrotko vielä mikä se asenne tossa viestissä oli? Siellä kuntosalilla ei teinipojat tai hormoonipallerot hirveesti kyylää tavallisia naisia jotka treenailee kuntoa ylläpitääkseen. Minkä takia niitä kiinnostaisi? Lisäksi on outoa että pidät tota viestiä hyökkäävänä tavallisia naisia kohtaan mutta samalla itse haukut bodareita hörmoonipalleroiksi!? Ehkä tosiaan parempi että treenaat siellä naisten puolella

Vierailija
419/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos löydät laista perusteen sille että ei saisi olla niin nosta ihmeessä kanne. Jos et löydä, siinä vastauksesi.

Jos olisi sali pelkästään valkoisille, nousisi hirveä haloo ja rasismikeskustelu. No, ihan sama juttu on sali naisille. Laki kieltää syrjinnän ihonvärin ja SUKUPUOLEN perusteella.

Vierailija
420/506 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sitten tämä kymmenien sivujen poru? Eikö olekin hyvä asia että ne ei-toivotut naiset pysyy poissa teidän silmien alta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme