Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella saa olla saleja vain naisille??

M16
08.08.2020 |

Tuo kuulostaa aika seksistiseltä omaan korvaani. Voivatko he muka oikeasti käännyttää miehen jos tulee kysymään jäsenyyttä. Vielä tuo 24/7 fitness on aika epäreilu koska heillä on erikseen naisten puoli mutta ei miehille omaa puolta.

Kommentit (506)

Vierailija
361/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistaa miten minimaalisia miesten "ongelmat" on, kun tällaisesta jaksetaan pillittää. Itse kyllä pidetään kiinni kaksinaismoralistisista ja seksistisistä oikeuksista. Mies saa olla perheen pää, miehet saa luoda luostarialueita vain miehille, miehet saavat suosia vain poikia ja omaa nimeään. EI naiset silti valita vaan seuraavat perässä. Syy naisten saleihin on miesten oma käytös, te itse seksualisoitte naisia. Naiset itsekin moittii naisia jotka on trikoot päällä. Koska minun vapauteni valita oma pukeutumiseni on uhattuna miesten takia, haluan pukeutua niihin pepputrikoisiin naisten salilla.

Ironista on, että tasa-arvovaltuutentunkin yleisimmät kysymykset on juuri tätä miesten nillitystä naisten saleista, naisille suunnatusta alennuksesta yhtenä päivänä, sekä se että on olemassa naisten päivä. Miehet ärsyyntyy kun naiset saavat jotain, naiset sen sijaan suorastaan taistelevat saadakseen kantaa miesten etua ja ylivaltaa.

Eipä mieheltä juuri sitä yhteistyötä näy. Itsekkäitä lehmiä.

Itse olet!!

Huh, siinäpä argumentti! Suoraan hiekkalaatikon reunalta!

Vierailija
362/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, kun nykyisin on nestemäiset sukupuolet. Voit olla tietyissä tilanteissa halutessasi nainen, tai mies.

Fluid genders, kiitos öyhöjen. Identifoidu naiseksi ja voit mennä naisten puolelle vaikka sinulla olisi parta ja rintakarvat. Tätä feministit ovat ajaneet ja hyvesignaloineet ja nyt se pitää vain hyväksyä.

Nimenomaan, nyt voi mennä minne vaan ja kohta on ped of iliakin sallittu, sitä kovasti jo ajetaan.

Lopunaikoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn salilla, jossa on iso "yhteinen" puoli sekä aivan yhtä iso "miesten puoli". Ei näitä nyt virallisesti ole eroteltu, mutta käytännössä asia on näin; x-sports ja isot vapaat painot, erilainen sisustus, eri musiikki... Kyllä sinne eksyessään naisena huomaa, että on väärässä paikassa. Miehet joko tuijottavat herkeämättä, mulkaisevat äkäisesti tai tulevat ihan iholle "neuvomaan".

Maksan salilla käymisestä saman hinnan kuin nämä miehet, vaikka heillä teoriassa onkin tuplasti tilaa ja laitteita. Samapa tuo, minulle riittää se toinen puoli. Ähisköön, ärjyköön ja puhiskoon miehet keskenään.

Pukukoppeihin ei tarvita avainkorttia, mutta minulla on pukukaappia varten oma lukko mukana; tavarat turvassa.

Ymmärrän hyvin, että ahdistelua tai jopa väkivaltaa kokenut nainen käy mieluummin naisten salilla. Se pelko on aina takaraivossa, treenatessa kuitenkin on tärkeää voida keskittyä omaan tekemiseen ja hyvään oloon. Suurin osa miehistä tietenkin on kunnollisia, mutta sitä kun ei päältä päin osaa sanoa.

Mutta sinun pääsyäsi ei sinne estetä toisin kuin miehen naisten salille

Ei estetä ei, mutta tehdään selväksi etten ole tervetullut - tai että olen liiankin tervetullut ja jokaisen vieraan miehen on ok tulla minuun kiinni asti "neuvomaan". En siis enää mene sinne, vaan pysyn toisella puolella. Eikä se väittää, koska siellä on minulle tarpeeksi laitteita.

Miksi sinun olisi tärkeää päästä naisten salille ja/tai treenata naisten kanssa?

Vierailija
364/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, kun nykyisin on nestemäiset sukupuolet. Voit olla tietyissä tilanteissa halutessasi nainen, tai mies.

Fluid genders, kiitos öyhöjen. Identifoidu naiseksi ja voit mennä naisten puolelle vaikka sinulla olisi parta ja rintakarvat. Tätä feministit ovat ajaneet ja hyvesignaloineet ja nyt se pitää vain hyväksyä.

Nimenomaan, nyt voi mennä minne vaan ja kohta on ped of iliakin sallittu, sitä kovasti jo ajetaan.

Lopunaikoja...

Älkää nyt hei päiviräsäset sekaantuko tähän ollenkaan.

Vierailija
365/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn salilla, jossa on iso "yhteinen" puoli sekä aivan yhtä iso "miesten puoli". Ei näitä nyt virallisesti ole eroteltu, mutta käytännössä asia on näin; x-sports ja isot vapaat painot, erilainen sisustus, eri musiikki... Kyllä sinne eksyessään naisena huomaa, että on väärässä paikassa. Miehet joko tuijottavat herkeämättä, mulkaisevat äkäisesti tai tulevat ihan iholle "neuvomaan".

Maksan salilla käymisestä saman hinnan kuin nämä miehet, vaikka heillä teoriassa onkin tuplasti tilaa ja laitteita. Samapa tuo, minulle riittää se toinen puoli. Ähisköön, ärjyköön ja puhiskoon miehet keskenään.

Pukukoppeihin ei tarvita avainkorttia, mutta minulla on pukukaappia varten oma lukko mukana; tavarat turvassa.

Ymmärrän hyvin, että ahdistelua tai jopa väkivaltaa kokenut nainen käy mieluummin naisten salilla. Se pelko on aina takaraivossa, treenatessa kuitenkin on tärkeää voida keskittyä omaan tekemiseen ja hyvään oloon. Suurin osa miehistä tietenkin on kunnollisia, mutta sitä kun ei päältä päin osaa sanoa.

Mutta sinun pääsyäsi ei sinne estetä toisin kuin miehen naisten salille

Ei estetä ei, mutta tehdään selväksi etten ole tervetullut - tai että olen liiankin tervetullut ja jokaisen vieraan miehen on ok tulla minuun kiinni asti "neuvomaan". En siis enää mene sinne, vaan pysyn toisella puolella. Eikä se väittää, koska siellä on minulle tarpeeksi laitteita.

Miksi sinun olisi tärkeää päästä naisten salille ja/tai treenata naisten kanssa?

Eikä se HAITTAA, piti sanomani, ei "väittää".

Vierailija
366/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallin naisten omat salit jos samalla naisilta poistetaan äänioikeus tai laitetaan pakollinen lottapalvelu. Sopiiko?

No mikä ettei. Minä sallin miesten salit, jos miehille ei anneta koskaan edes lasten yhteishuoltajuutta. Miesten myös pakko vastata perheen elatuksesta yksi koko parisuhteen ajan ja maksaa vaimollekin elatusmaksuja myös eron jälkeen.

Tosin lottapalveluksen sijaan tarvitaan yleinen asevelvollisuus, mitään erillistä lottapalvelusta ei tarvita.

Teidän naistenhan se elatusmaksut pitää maksaa meille miehille 100 vuoden ajalta korkojen kera minkä ajan olette meitä sortaneet. Myös yksinhuoltajuus kuuluu meille ja teille puolestaan asevelvollisuus.

A. Miten me olemme teitä 100 vuotta sortaneet? Ja mitä on sata vuotta tuhansien vuosien sorron rinnalla?

B. Mitä sinä lapsilla tekisit? Tartuttaisit tuota pään vammaasi?

C. Millä logiikalla asevelvollisuus kuuluu vain naisille? Tosin mielellämme hankimme ase- ja tappokoulutuksen, niin onpa jotain millä nitistää itseään isompi sekava häirikkömies. Ja naiset varmasti ovat isänmaallisempia kuin öyhöpoju, joka ei edes ota lääkkeitään. Turhaan suret inttiä, ei sinua sinne huolita.

Vierailija
367/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistaa miten minimaalisia miesten "ongelmat" on, kun tällaisesta jaksetaan pillittää. Itse kyllä pidetään kiinni kaksinaismoralistisista ja seksistisistä oikeuksista. Mies saa olla perheen pää, miehet saa luoda luostarialueita vain miehille, miehet saavat suosia vain poikia ja omaa nimeään. EI naiset silti valita vaan seuraavat perässä. Syy naisten saleihin on miesten oma käytös, te itse seksualisoitte naisia. Naiset itsekin moittii naisia jotka on trikoot päällä. Koska minun vapauteni valita oma pukeutumiseni on uhattuna miesten takia, haluan pukeutua niihin pepputrikoisiin naisten salilla.

Ironista on, että tasa-arvovaltuutentunkin yleisimmät kysymykset on juuri tätä miesten nillitystä naisten saleista, naisille suunnatusta alennuksesta yhtenä päivänä, sekä se että on olemassa naisten päivä. Miehet ärsyyntyy kun naiset saavat jotain, naiset sen sijaan suorastaan taistelevat saadakseen kantaa miesten etua ja ylivaltaa.

Itse olet!!

Sinähän tässä haukut minua ja muita miehiä lehmiksi. Ei minun tarvitse perustella. Sinä nimittelet ja olet seksistinen tässä.

Vierailija
368/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä niin stereotyyppinen keskustelu menossa.... Tunteet (naiset) vs. Faktat (miehet). Kaikki faktapohjaiset perustelut lynkataan täällä naisten toimesta koska "musta tuntuu". Sori nyt vaan mutta sillä ei ole mitään väliä miltä susta tuntuu - sillä on väliä jos sun tunteiden perusteella syrjitään toisia ihmisiä sukupuolen tms perusteella. Sama periaate on käytännössä kaikissa rasismikeskusteluissa, mutta tässä se ei päde koska syrjinnän kohteena on mies.

Alkaa pikkuhiljaa yhä enemmän ja enemmän v*tuttamaan ihmisten yksinkertaiduus. Et sä voi vaatia itsellesi erityisoikeuksia sukupuolesta tai minkään muunkaan perusteella - ei valkoiset heteromiehetkään saisi vaatia. Joten menkää itseenne naiset ja koittakaa oikeasti miettiä asiaa objektiivisesti.

Joo, jotkut miehet käyttäytyvät tyhmästi saleilla jolloin ymmärrän että naiset käyvät omilla saleillaan ja se on täysin fine. Fitness24/7 pitäisi tarjota naisille omaa tilaa sekasalin lisäksi lisämaksusta koska jos se on ilmainen niin se on syrjivää miehiä kohtaan. Piste. Fakta. Ja tällä ei ole mitään, ei mitään tekemistä tunteiden kanssa.

Sinua veetuttaa, että naisille järjestetään samalla hinnalla rauhallinen harjoittelupaikka, koska osa miehistä käyttäytyy häiritsevästi sekasaleilla. Se veetutus on tunne, ei fakta.

Ja taas olet väärässä:).

Tunteilla ei voi perustella faktoja, mutta faktoja voi perustella tunteilla.

Veetutukseni perustuu faktaan, että miehet eivät ole tasa-arvoisia salilla jolla naisille annetaan 2x isommat treenitilat ja tuplasti enemmän laitteita samaan hintaan. Tunne ei muuta faktaa, vaan fakta aiheuttaa tunteita.

Argumentoisit edes kunnolla:D

Miten niin *taas* olin. Vastasin ensimmäistä kertaa koko keskusteluun. Argumenttina "olet väärässä" ei ole myöskään hyvää argumentointia.

Ne naisten "salit" eivät ole mitään 2x isompia. Yleispuolella on paremmat laitteet, painot, juoksumatot, ikkunat, hyvä ilmastointi ja enemmän tilaa. Siksi käyn itsekin vain sekapuolella, vaikka minuakin on toistuvasti ahdisteltu elämäni aikana ja kerran myös kuntosalilla. Voisihan siihen tietysti jonkun lisän päälle laittaa, jotta saa turvatilan, en minä sitä ole missään välissä kieltänyt. Kehottaisin kuitenkin vielä vähän empaattisempaan suhtautumiseen naisten kokemaa häirintää kohtaan ja esittämään argumenttisi keskustelevammin eikä noin alentuvan hyökkäävästi. Todella monilla ns. kunnollisillakin miehillä tuntuu olevan aivan hämärän peitossa miten paljon naisia oikeasti ahdistellaan. Ei kai se, että kuulee salilla olevansa fitnessh*ora, joku salakuvaa, tuijottaa, ei anna treenata rauhassa, koska yrittää yhä uudestaan iskeä tai käy kiinni ole myöskään mikään tunne vaan ihan fakta. Onneksi elämäsi vaikuttaa kaikin puolin hyvin vaivattomalta jos ikävin asia minkä keksii on punttisalin naisten oma huone.

Vierailija
369/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet!!

Sinähän tässä haukut minua ja muita miehiä lehmiksi. Ei minun tarvitse perustella. Sinä nimittelet ja olet seksistinen tässä.

Wasn't me! Tuo "ite oot"- kommentti vaan oli niin hellyyttävän hauska :)

Vierailija
370/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallin naisten omat salit jos samalla naisilta poistetaan äänioikeus tai laitetaan pakollinen lottapalvelu. Sopiiko?

No mikä ettei. Minä sallin miesten salit, jos miehille ei anneta koskaan edes lasten yhteishuoltajuutta. Miesten myös pakko vastata perheen elatuksesta yksi koko parisuhteen ajan ja maksaa vaimollekin elatusmaksuja myös eron jälkeen.

Tosin lottapalveluksen sijaan tarvitaan yleinen asevelvollisuus, mitään erillistä lottapalvelusta ei tarvita.

Miehet ovat kustantaneet teidän naisten hulppean elämän jo liian pitkään joten on teidän vuoro elättää perhe yksin ja maksaa elareita meille miehille. Feminismiä nääs kun se kuulemma ajaa tasa-arvoa joten pitäisi kelvata teille.

Miehet ovat kustantaneet naisten elämän, koska miehet itse ovat säätäneet lakeja jotka ovat mm. kieltäneet naisilta työnteon. Miksi miehet ovat säätäneet jotain noin typerää, jos se ei ole ollut heistä hyvä asia?

Samoin miehet säätivät aikoinaan lain, jonka mukaan nainen ei saanut omistaa mitään. Tämäkin oli tietysti sillä tavoin viisas laki, ettei nainen voinut elättää itseään ja lapsiaan edes perinnöllään vaan ne joutui elättämään mies.

Ja sitten on tämä hyvä systeemi, jossa ehkäisy ja abortti ovat kiellettyjä, mikä johti siihen, että köyhäkin mies saattoi joutua yksin elättämään tusinaa lasta vaimon kuoltua 13. synnytykseen. Kerrassaan hienosti oli asiat vielä 1900-luvun ensimmäisellä puoliskolla...

Mites tuo naisvihajonnen lääkitys?

Vierailija
371/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vaikka olisikin periaatteessa oikeus tehdä mitä vaan, niin moni asia yhteiskunnassa perustuu ihan siihen että ihmiset kunnioittavat toisiaan ja elävät yhdessä. Periaatteessa voit tukkia kaupan käytävän kärryillä ja käydä korona-aikaan kaupassa 20 kertaa päivässä, kukaanhan ei sinua estä täällä Suomessa, mutta kunnioituksesta muita kohtaan harva tekee niin.

Keneltäkään ei ole pois jos palveluja tarjotaan naisille, miehille, pyörätuolissa istuville tai vaikka sinipaitaisille. Miksi jotkut kokevat sen suorastaan loukkauksena, jos muut saavat jotain, vaikkei se olisi itseltä pois millään lailla?

Koska heillä on per soo nal li suus häi riö ta soi si a on gel mi a kuupassa.

Vierailija
372/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin koko ajan, että kyse on alennusmyynneistä.

Vierailija
373/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, kun miehet itkee miksi naisille järjestetään "erikoisoikeuksia" jotta eivät joudu kestämään teidän sikamaista käytöstä. Peiliin kannattaa vilkuilla. Jos itse käyttäytyisitte vaikka niin, että muillakin on turvallinen ja mukava olla mutta ei. Niin makaa kuin petaa.

mitä hemmettiä? Minun mielestä me miehet käyttäydymme ihan hyvin eikä olla ”sikamaisia”.

Totta kai, eihän sinua ole ahdisteltu. Moniin asioihin ei törmää jos on mies.

En minä ahdistele ketään!!

Ei niin ole väitettykään. Sinulla on puutteita impulssikontrollin lisäksi myös luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
374/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä niin stereotyyppinen keskustelu menossa.... Tunteet (naiset) vs. Faktat (miehet). Kaikki faktapohjaiset perustelut lynkataan täällä naisten toimesta koska "musta tuntuu". Sori nyt vaan mutta sillä ei ole mitään väliä miltä susta tuntuu - sillä on väliä jos sun tunteiden perusteella syrjitään toisia ihmisiä sukupuolen tms perusteella. Sama periaate on käytännössä kaikissa rasismikeskusteluissa, mutta tässä se ei päde koska syrjinnän kohteena on mies.

Alkaa pikkuhiljaa yhä enemmän ja enemmän v*tuttamaan ihmisten yksinkertaiduus. Et sä voi vaatia itsellesi erityisoikeuksia sukupuolesta tai minkään muunkaan perusteella - ei valkoiset heteromiehetkään saisi vaatia. Joten menkää itseenne naiset ja koittakaa oikeasti miettiä asiaa objektiivisesti.

Joo, jotkut miehet käyttäytyvät tyhmästi saleilla jolloin ymmärrän että naiset käyvät omilla saleillaan ja se on täysin fine. Fitness24/7 pitäisi tarjota naisille omaa tilaa sekasalin lisäksi lisämaksusta koska jos se on ilmainen niin se on syrjivää miehiä kohtaan. Piste. Fakta. Ja tällä ei ole mitään, ei mitään tekemistä tunteiden kanssa.

Sinua veetuttaa, että naisille järjestetään samalla hinnalla rauhallinen harjoittelupaikka, koska osa miehistä käyttäytyy häiritsevästi sekasaleilla. Se veetutus on tunne, ei fakta.

Veetutukseni perustuu faktaan, että miehet eivät ole tasa-arvoisia salilla jolla naisille annetaan 2x isommat treenitilat ja tuplasti enemmän laitteita samaan hintaan. Tunne ei muuta faktaa, vaan fakta aiheuttaa tunteita.

Vaikutat täysin tietämättömältä siitä, miten yritykset toimivat, eli taidat olla pahasti alaikäinen tai henkisesti hm, epäkypsä.

Jos toiminnassa on puute, sinä annat yritykselle asiakaspalautetta esimerkiksi sen verkkosivulla olevalla lomakkeella.

Yritykset tuskin kehittävät palvelujaan randomin vauva.fi-ketjun perusteella, jota eivät näe.

Se, että yritys mielestäsi syrjii sinua, ei ole naisten vika. Se on yrityksen johdon asia.

Yritykset kehittävät toimintaa saamansa asiakaspalautteen perusteella. Tosin älä odota liikoja, jos olet ainut mies, joka kokee ongelmaa inttämästäsi asiasta. Yhden ihmisen takia systeemiä ei muuteta, jos se muuten toimii ja tuottaa.

Vierailija
375/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Elixialla naisten pukkariin pääsee vain avainkortilla, lukituslaite ovella.

Miesten pukkariin se kun vetää kahvasta ja lampsii sisään..

Miksi miesten pukkariin saa tulla kuka vaan, mutta naisten vastaavaan vain naiset?

Siksi koska miesten pukkariin ei yritä yksikään nainen kyyläämään. Mutta sinähän voit mennä vaatimaan että miesten purkkariinkin laitetaan avainkortti, koska pelkäät sitä ekaa naista joka sinne voi joskus kerran 20 vuodessa mahdollisesti vahingossa eksyä.

Joka päivä siellä käy useampi nainen siivoamassa.

Ne tekevät sitä työkseen. Siellä siivoaisi mies, jos se työ miehelle kelpaisi. Haluat kenties mieluummin upota pa*kaan siellä?

Vierailija
376/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt vaan sillä perusteella , että oheispalvelut ovat naisille suunnattuja. Tällä perusteella itse salini valitsin.

Vierailija
377/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus markkinataloutta: sellaisia palveluita myydään joille on kysyntää. Naiset maksavat vain naisten saleista. Kysy naisten salien asiakkailta, miksi valitsivat omansa.

Itselläni oli aikanaan asiakkuus naisille suunnatussa kuntosaliketjussa, koska heillä lapsiparkki kuului kuukausimaksuun ja minulla oli pieniä lapsia.

Vierailija
378/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos löydät laista perusteen sille että ei saisi olla niin nosta ihmeessä kanne. Jos et löydä, siinä vastauksesi.

Oisko vaikka Pörssiklubista mölinä? Saako naisten salilla olla miessiivoja suihkutiloissa, kuten uimahalleissa on naissiivoja miesten puolella? -ei ap 

Saa olla. Olen itse ollut kuntosalin pukkarissa kun sinne tuli miessiivooja hommiin. Huhuili ovelta että voiko tulla ja tuli sitten tekemään hommansa. Ei aiheuttanut mitään hämminkiä. Toki siivooja ensin odotti, että suihkussaolija sai hoidettua pesunsa loppuun ja meni sitten vasta siivoamaan suihkutilat. Sen aikaa siivosi pukkaria. Meidän kuntosalilla suihkupuolelle mahtuu kerralla vain 2 suihkuun, joten senkin takia on parempi odottaa, että suihku on tyhjä. Se suihkukoppi on tyhjänä helpompi siivota eikä saa itse suihkuvesiä päälleen. Miesten puolella lienee tilanne sama ja tuskin siellä naissiivoojakaan painuu suihkua siivoamaan jonkun ollessa pesulla.

Mut siis, kyllä miessiivooja sai ihan rauhassa tulla tekemään työnsä, ketään ei häirinnyt eikä kukaan suuttunut.

Vierailija
379/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tasa-arvovaltuutetun lausunto. Sitä on tässä ketjussa siteerattu usein. Fakta: naisten sali ei riko tasa-arvolakia. Sinun tunteesi: se on epäreilua.

Vierailija
380/506 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos löydät laista perusteen sille että ei saisi olla niin nosta ihmeessä kanne. Jos et löydä, siinä vastauksesi.

Oisko vaikka Pörssiklubista mölinä? Saako naisten salilla olla miessiivoja suihkutiloissa, kuten uimahalleissa on naissiivoja miesten puolella? -ei ap 

Saa olla. Olen itse ollut kuntosalin pukkarissa kun sinne tuli miessiivooja hommiin. Huhuili ovelta että voiko tulla ja tuli sitten tekemään hommansa. Ei aiheuttanut mitään hämminkiä. Toki siivooja ensin odotti, että suihkussaolija sai hoidettua pesunsa loppuun ja meni sitten vasta siivoamaan suihkutilat. Sen aikaa siivosi pukkaria. Meidän kuntosalilla suihkupuolelle mahtuu kerralla vain 2 suihkuun, joten senkin takia on parempi odottaa, että suihku on tyhjä. Se suihkukoppi on tyhjänä helpompi siivota eikä saa itse suihkuvesiä päälleen. Miesten puolella lienee tilanne sama ja tuskin siellä naissiivoojakaan painuu suihkua siivoamaan jonkun ollessa pesulla.

Mut siis, kyllä miessiivooja sai ihan rauhassa tulla tekemään työnsä, ketään ei häirinnyt eikä kukaan suuttunut.

"Keski-Espoon uimahallin naisasiakkaat ovat järkyttyneitä. Uimahallissa on nimittäin yksi miessiivooja, joka käy siistimässä myös naisten pukeutumis- ja pesutiloja. Halliin tulee keskimäärin yksi närkästynyt palaute kuukaudessa miessiivoojan takia."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000100838.html

"Puheenjohtaja Erja Suikkanen Suomen siivousteknisestä liitosta myöntää, että usein nousee meteli, jos mies siivoaa naisten pukuhuonetta, suihkutiloja tai saunaa."

https://yle.fi/uutiset/3-5086432

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi