Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella saa olla saleja vain naisille??

M16
08.08.2020 |

Tuo kuulostaa aika seksistiseltä omaan korvaani. Voivatko he muka oikeasti käännyttää miehen jos tulee kysymään jäsenyyttä. Vielä tuo 24/7 fitness on aika epäreilu koska heillä on erikseen naisten puoli mutta ei miehille omaa puolta.

Kommentit (506)

Vierailija
501/506 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ei oikein avaudu mikä niissä naisten saleissa oikein hiertää. Luetun perusteella on pakko päätellä että osa miehistä on jäänyt pikkulapsiasteelle ja kiukuttelee kun luulevat että joku saa enemmän m ieslapsi. 

Näin naisena käyn jo monta kertaa toistetuista syistä mieluiten naisille suunnatuilla saleilla. Jos kävisin sekasalilla mutta erillisellä naisten puolella, ei mulle olisi mikään ongelma maksaa muutama euro kuussa enemmän siitä ilosta ettei tartte "nauttia" sekapuolen onnesta. Mutta jostain syystä tämäkään ei näitä m ieslapsia vaientaisi, edelleen itkettäisiin kuin ois tikkari viety kädestä. Ihmettelen mikä teitä oikein vaivaa.

Vierailija
502/506 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ei oikein avaudu mikä niissä naisten saleissa oikein hiertää. Luetun perusteella on pakko päätellä että osa miehistä on jäänyt pikkulapsiasteelle ja kiukuttelee kun luulevat että joku saa enemmän m ieslapsi. 

Näin naisena käyn jo monta kertaa toistetuista syistä mieluiten naisille suunnatuilla saleilla. Jos kävisin sekasalilla mutta erillisellä naisten puolella, ei mulle olisi mikään ongelma maksaa muutama euro kuussa enemmän siitä ilosta ettei tartte "nauttia" sekapuolen onnesta. Mutta jostain syystä tämäkään ei näitä m ieslapsia vaientaisi, edelleen itkettäisiin kuin ois tikkari viety kädestä. Ihmettelen mikä teitä oikein vaivaa.

No niinpä...

Kun olin pitänyt tauko salillakäynnistä seurustelun alun ajan ja aloitin uudelleen, eksä oli tajuttoman mustasukkainen ja varma siitä, että menen sinne vaan katselemaan hyvännäköisiä miehiä. Huokaus. 

Joillekin salillakäyminen on ihan vaan salillakäymistä. Naiset ovat heikompia ja pienempiä, joten ihan kiva että naisten salilla on välineistö naiselle mitoitettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/506 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vain miehille suunnatut parturiliikkeet? Näitä olen omin silmin nähnyt parissakin kaupungissa. Moniko nainen jaksaa vinkua päiväkaupalla että kun minua ei nyt päästetä tuonne asiakkaaksi... Ei yksikään. Jaa miksikö? Koska unisex-parturi-kampaamoita on kuitenkin tarpeeksi. Samoin kuin sekasaleja.

Vierailija
504/506 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, kun miehet itkee miksi naisille järjestetään "erikoisoikeuksia" jotta eivät joudu kestämään teidän sikamaista käytöstä. Peiliin kannattaa vilkuilla. Jos itse käyttäytyisitte vaikka niin, että muillakin on turvallinen ja mukava olla mutta ei. Niin makaa kuin petaa.

Naistenkin kannattaa katsoa peiliin ja lopettaa isyyshuijaukset. Toivottavasti tulisi pakolliset dna testit kun ette osaa olla pettämättä.

Siinähän sinä taas oletkin. Sinulta varmaan ihan vahingossa jäi lukematta, kun pari sivua sitten kysyin että onko sinut huijattu isäksi? Onko sinulla siis omakohtaista kokemusta? Vai löytyykö näitä tapauksia lähipiiristäsi? Montako esimerkkiä osaat nimetä ihan elävästä elämästä?

No voi hitsi kun tähän nyt ei vaan tahdo tulla vastausta. Pakko siis olettaa että sairas mieli vain heittelee satunnaisia lauseita ilmaan.

Vierailija
505/506 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap "M16" on 16wee teinixpoika(nen) eikä mikään miesoletettu vielä.

Vierailija
506/506 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap "M16" on 16wee teinixpoika(nen) eikä mikään miesoletettu vielä.

Eipä se suurta eroa tee, näiden palstamiesoletettujen henkinen kasvu on joka tapauksessa pysähtynyt siihen 13v. kohdalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan