Millä perusteella saa olla saleja vain naisille??
Tuo kuulostaa aika seksistiseltä omaan korvaani. Voivatko he muka oikeasti käännyttää miehen jos tulee kysymään jäsenyyttä. Vielä tuo 24/7 fitness on aika epäreilu koska heillä on erikseen naisten puoli mutta ei miehille omaa puolta.
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikkei suomalaiset miehet naisten puolelle tunkisikaan, niin m a m u t voi hyvinkin tunkea. Ja sitä on jo tapahtunut.
Kyllä tunkevat.
Kävin vuosia sitten firman salilla - hienotunteisuussyistä en mainitse, että kyseessä oli pankin sali :D, jossa iäkäs mies kurkki saunaan, kun oli naisten vuoro.
Myöhemmin selvisi, että hän oli jonkun pankkilaisen isä ja häneen olisi ilmeisesti pitänyt suhtautua säälien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikkei suomalaiset miehet naisten puolelle tunkisikaan, niin m a m u t voi hyvinkin tunkea. Ja sitä on jo tapahtunut.
Kyllä tunkevat.
Kävin vuosia sitten firman salilla - hienotunteisuussyistä en mainitse, että kyseessä oli pankin sali :D, jossa iäkäs mies kurkki saunaan, kun oli naisten vuoro.
Myöhemmin selvisi, että hän oli jonkun pankkilaisen isä ja häneen olisi ilmeisesti pitänyt suhtautua säälien.
Aika törkeetä väittää että tungemme naisten vuoroille koska yksi vanha pe rvo setä näin teki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla taas kaksoismoralismi. Naisten omat salit on ok ja naiste oma puoli mutta miehille ei haluta antaa hintahyvitystä kuitenkaan ja pörssiklubeja ei sallita.
Älä huoli.
Naiset maksavat huomattavasti enemmän mm. vaatteista, hiustenleikkuusta ja kosmetiikasta kuin miehet.
Mikään ei estä sinua tekemästä omia vaatteita, leikkaamasta hiuksiasi aivan itse, eikä sitä meikkiäkään ole mikään pakko käyttää.
Mutta uhriudu toki lisää.
Mielenkiintoinen ja hämmästyttävästä vihasta kertova kirjoitus.
Kyse ei ollut meikistä. Suosittelen, että luet enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunkevat.
Aika törkeetä väittää että tungemme naisten vuoroille koska yksi vanha pe rvo setä näin teki
Kerroin esimerkin. Yhden esimerkin.
En yleistänyt - toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sillä perusteella että ei tarvitsisi sietää seksuaalista ahdistelua, jota miehet harrastavat.
Älä yleistä, ämmä!
Minä en halua samaan kuntosaliin samaan aikaan sinun kanssa. Sinulla on huonot käytöstavat, jotka näkyy ja kuuluu ulospäin.
eri
Minusta on hyvä, että naisille on omat salit. Itsekin treenaan mieluiten salilla, jossa ei ole akkoja ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka sillä perusteella että ei tarvitsisi sietää seksuaalista ahdistelua, jota miehet harrastavat.
Älä yleistä, ämmä!
Minä en halua samaan kuntosaliin samaan aikaan sinun kanssa. Sinulla on huonot käytöstavat, jotka näkyy ja kuuluu ulospäin.
eri
Onhan se nyt silti aika loukkaavaa yleistää tuolla tavalla :(
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä äijäsalejakin. Meillä on erikseen naisten ja miesten puoli, mikä on ollut todella kiva. Tuntuu, että saa olla enemmän rauhassa kun ei koko ajan tarvitse katsoa että paita varmasti on tarpeeksi alhaalla eikä kaula-aukko roiku. Eikä tarvitse kuunnella turhia ohjeistuksia - tekniikka on katsottu itsellä PT:n kanssa, mutta silti sekasalilla aina joku kokee asiakseen ohjeistaa ja kommentoida. Joka ikinen kerta.
Meinaaks ettei tälläset irstaat lesbot niinku mä voi sua tiirailla 😋
Tottuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin mielelläni naisten salille, koska suosikkini Motivus meni konkurssiin koronakevään aikana.
Käyn naisten salilla, koska minulla on syöpähoitojen jälkeen tuskallisen hyvä hajuaisti. Naiset peseytyvät.
Mitä salia suosittelette Helsingissä?
No miksi miehillä ei saa olla omaa salia jossa saa jokainen haista niin paljon ku lystää?
Tuo fitness24/7 on kyl aika miesvihaista, että siellä on yhteinen tila ja naisille vielä oma tila ja molemmat maksaa saman verran jäsenyydestä. Eli naisille on tuplasti laitteita, miehet joutuvat jonottamaan laitteille että pääsevät tekemään.
Naiset eivät näe tässä vääryyttä, mutta vääryys olisi se, jos miehille olisi varattu 2x enemmän laitteita joista naiset pääsisi käyttämään vain puolia
Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.
Ja alapeukkuja satelee... Kaksinaismoralismia on kivaa niin pitkään kunnes kolahtaa omaan nilkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt saleilla kymmeniä vuosia enkä ole ikinä havainnut minkäänlaista ahdistelua. Päin vastoin, nykyään miehet välttävät edes katsomasta naisten suuntaan, ettei joku metoo- mielipuoli ala kiljumaan hysteerisesti.
Muuten on ihan sama, vaikka naisille olisi omat salit, ei liikuta henkilökohtaisesti mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi hevonvitunhelvetti tätä palstan miesvihaa.
Miesvihaa? Naisvihaahan tämäkin ketju edustaa. Uliulimies itkee kun naisilla on mahdollisuus olla jossain rauhassa.
Naisvihaa? Täällähän kuorossa 90% kommentoijista (naiset) ovat huutamassa sitä, kuinka heille pitää olla sekasaleilla omat tilat (2x enemmän laitteita kuin miehille), lukot pukuhuoneisiin ja hienommat tilat ja että on miesten oma vika kun heitä syrjitään.
Joo kaikki miehethän onkin r*iskaajia etc. Mua ei vois salilla vähempää kiinnostaa vaikka puolet naisista ttuntuu tulevan sinne pyllistelemään miehille - mä olen tullut sinne treenaamaan ja sitä myös teen. Se mikä mua kiinnostaa on se, että joudun odottamaan jatkuvasti laitteisiin, mutta naiset eivät koska heillä on se oma puoli jonne he menevät tekemään jos sekapuoli on täynnä - maksamme kuitenkin saman verran jäsenyydestä ja toisella on etuoikeuksia ja minulla ei.
Mitä sinä henkilökohtaisesti menetät siinä, jos on saleja vain naisille?
Miksi miehille on aina niin hirveä loukkaus, ettei heitä haluta johonkin paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
No jos löydät laista perusteen sille että ei saisi olla niin nosta ihmeessä kanne. Jos et löydä, siinä vastauksesi.
Naisethan on nostanut kanteen Herrojen Klubia vastaan ja oikeuden päätöksen mukaan naisia on otettava mukaan toimintaan. Toimiiko tällainen "tasa-arvo" vain toiseen suuntaan? Intersekosekonaalifeminismiäkö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on aina niin hirveä loukkaus, ettei heitä haluta johonkin paikkaan?
Minua ei haittaa ollenkaan jos naisilla on omat salit. Sen koen loukkaavana jos nainen ja mies maksaa sekasalista saman verran, mutta naisille on siel yhteisten tilojen lisäksi vielä omat tilat - se on epätasa-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua niinkään naisten salit haittaa vaikka ovat epäreiluja. Käyn 24/7 fitnessissä ja siellä on naisille oma tila joka on melkein yhtä iso kuin yhteinen. Koen tuon epäreiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa ollenkaan jos naisilla on omat salit. Sen koen loukkaavana jos nainen ja mies maksaa sekasalista saman verran, mutta naisille on siel yhteisten tilojen lisäksi vielä omat tilat - se on epätasa-arvoista.
Alapeukuttajan mielestä reilua että toinen saa sukupuolen perusteella enemmän palveluita samaan hintaan?
Sinun mielestäsi olisi myös reilua jos nainen ja mies maksaisi salista saman verran, mutta miehellä kuuluisi salikorttiin hierontapalvelu 1x/kk?
Koska miehet raiskaa ja ahdistaa naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua niinkään naisten salit haittaa vaikka ovat epäreiluja. Käyn 24/7 fitnessissä ja siellä on naisille oma tila joka on melkein yhtä iso kuin yhteinen. Koen tuon epäreiluna.
No onko sinusta reilua että miehet syövät seisovasta pöydästä usein tuplamäärän mitä naiset ja sama hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sinusta reilua että miehet syövät seisovasta pöydästä usein tuplamäärän mitä naiset ja sama hinta?
On koska jokainen saa syödä niin paljon kuin jaksaa, naisetkin. Kun kävin kurkkimassa miltä se naisten puoli näytti nii vi tutti. Sinnehän mä en pääss.
En minä ainakaan liiku missään julkisella paikalla salivaatteissani tai vastaavissa. En myöskään ole sellaisissa asennoissa, mitä salilla tulee välillä oltu. En halua koko ajan varoa miten päin olen, kun laitan kädet lattiaan kiinni.
Mikähän huuto aloittajalta pääsee, kun hänelle selviää, että kaikissa sairaaloissa on naistentautien poliklinikat ja osastot? Vaatiiko hän päästä gynekologiseen tutkimukseen?