Minkälaiset tuntemasi 25+ naiset ovat aina vaan sinkkuja?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:50"]
Tuntemani yli 25-vuotiaat sinkut ovat ihan tavallisia tyyppejä. Nättejä, fiksuja, ihan tavallisia. Heillä ei ole ollut onnea löytää ihmistä, johon rakastua ja joka rakastaisi takaisin kovin pitkään
Vai pitäisikö tähän sanoa, että he ovat hankalia ihmisiä, jotka eivät osaa miellyttää ketään, joille ei mikään kelpaa ja jotka eivät saa edes miestä pidettyä? Yhtä hankalia ovat kaikki parisuhteessakin elävät, he vain ovat löytäneet ihmisen, jonka kanssa on mukava elää hankaluuksista huolimatta.
[/quote]
Kirjoitatpa lohdullisesti! Kiitos.
T. Sinkku yli 30 v.
Eivät löytäneet ketään yliopistolta. Eivätkä käy baarissa. No jotkut käyvät, mutta tarjontahan on mitä on.
Mä on 27-vuotias sinkku. Kovin tahtoisin miehen ja sitten kun ollaan tunnettu jonkin aikaa niin myös lapsen. En vaan ole löytänyt sitä oikeaa.
Olen suurimmaksi osaksi liikuskellu naisvaltaisissa porukoissa. En ole ravannut kauheasti baareissa jne. Olen myös ylipainoinen joten kukaan ei kadulla tai kauppajonossa niin vain kiinnitä uhn huomiota.
Nyt asun ulkomailla, enkä tunne täältä muutenkaan kauheasti ihmisiä, saati sitten että se unelmieni mies kävelisi juuri täälllä vastaan :(
Harkitsen jopa takaisin Suomaan muuttoa vain jotta mulla olisi edes jotain mahdollisuuksia tavata joku :/
itse olin jo naimissa 25 v vuotiaana- eli en tiedä- tunnen kyllä 25 v ikäisiä, joilla on negatiivinen mieskuva ja se loitonsi heitä miehistä
Itseään tutkiskeleva hippi, joka rakastuu vuoroin homoon, alkoholistiin, työnarkomaaniin tms. mahdottomaan tapaukseen.
Mä olen 32. Vikoja löytyy lukuisia. En ole timmi, poltan tupakkaa, selaan AV:ta, en ole juossut maratonia, olen harrastanut irtosuhteita, en ole kaunis, en ole kodinhengetärtyyppiä, en ole pirtsakka ilopilleri vaan aika vakava ja tosikko jne. Ei tämänlainen nainen saa kivaa miestä. Tarjolla olisi vain sellaisia, joilla ei työtä, ei koulutusta, maataan sohvalla ja juodaan kaljaa, sahajauhoa päässä, vahdataan telkkarista rallia 24/7, ei olla koskaan luettu yhtään kirjaa jne, jotka eivät taas minua kiinnosta. Ja miehistä suurin osa tuntuu olevankin tuollaisia. En tunne yhtään miestä, joka olisi kuin minä. Koulut kunnialla käynyt, hyvä työ, ok palkka, talousasiat jne kunnossa, harrastaa kirjallisuutta, tykkää matkustella, pitää eläimistä, huolehtii ulkonäöstään muttei ole mitään pintaliitäjätyyppiä/merkeillä brassailija, kiinnostunut ekologisesta ajattelusta ja ajattelusta ylipäätään, rehellinen ja luotettava..en oikeasti tunne yhtäkään tuollaista miestä.
Yleensä läskit yh:t jotka yrittää pelkästään jotain bodarijuristeja ja vähempi ei kelpaa.
Ainakin sellaiset joilla on vähän kokemuksia. He eivät osaa vaihtaa sujuvasti suhteesta toiseen.
Alkaa omat sinkkukaverit olla 30+ ja yhteistä heillä on järjettömät odotukset ja standardit. Pitkään yksinasuneella on myös usein vaikea päästää ketään arkeensa ns sotkemaan rutiineja. Korkeasti koulutettuja nättejä ja fiksuja naisia ovat. Monesti myös heidän ikäisensä vapaat miehet ovat joko ikuisia pelimiehiä joita ei suhde kiinnosta tai juuri eronneita joita ei suhde kiinnosta. Ne vapaat miehet, jotka voisivat vakiintua eivät kelpaa, liian lihava, ei tarpeeksi koulutettu tai jotain muuta kuten esim tyhmät vaatteet. Tai ei heti sukat pyöri eka treffeillä Ihastuksesta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:10"]
Alkaa omat sinkkukaverit olla 30+ ja yhteistä heillä on järjettömät odotukset ja standardit.
[/quote]
Kuten?
Alkaa omat sinkkukaverit olla 30+ ja yhteistä heillä on järjettömät odotukset ja standardit. Pitkään yksinasuneella on myös usein vaikea päästää ketään arkeensa ns sotkemaan rutiineja. Korkeasti koulutettuja nättejä ja fiksuja naisia ovat. Monesti myös heidän ikäisensä vapaat miehet ovat joko ikuisia pelimiehiä joita ei suhde kiinnosta tai juuri eronneita joita ei suhde kiinnosta. Ne vapaat miehet, jotka voisivat vakiintua eivät kelpaa, liian lihava, ei tarpeeksi koulutettu tai jotain muuta kuten esim tyhmät vaatteet. Tai ei heti sukat pyöri eka treffeillä Ihastuksesta.
[/quote]
Eikö tuossa nyt ole kyseessä ihan näiden naisten oma sitoutumiskammo? Kelpuuttavat vain ne, jotka eivät huoli heitä ja heti, kun mies olisi kiinnostunut, siinä onkin mukamas joku vika. Mulla ei ollut mitään vaikeuksia löytää 30+ akateemista ja tasokasta miestä.
Tuttuni on kaunis, huumorintajuinen ja puhelias. Hän on myös ainakin työasioissa kykenemätön myöntämään, että on väärässä. Näin ollen hän ei kestä tilanteita, joissa asioista pitää keskustella ja myöntyä kompromissiin, vaan poistuu paikalta. Hän ei myöskään pidä kiinni sovituista asioista vaan luistaa lupauksistaan.
Voisin kuvitella, että yksi syy vastentahtoiseen sinkkuuteen on se valtava halu/epätoivo, jolla hän kumppania etsii. Se paistaa sadan metrin päähän. Ja kun hän on tavannut potentiaalisen tyypin, hän istuu kotona odottamassa soittoa eikä voi lähteä mihinkään, koska mies on sanonut, että saattaa pistäytyä illan mittaan.
Huoh. Itse olen onnellisesti eronnut, ja tekisi mieli sanoa ystävälleni, että ei se onni välttämättä miehen ja parisuhteen myötä tule.
Muuten ihan tavallisia kuin samanikäiset parisuhteessa olevatkin, mutta heillä on jotenkin hirveän tarkka mielikuva siitä millainen unelmien miehen pitäisi olla eli esim. vaikka pitkä, tumma ja komea - ja sitten jos joku mukava lyhyt, vaalea ja tavallisen näköinen mies tulee juttelemaan, niin eivät edes anna hälle tilaisuutta. Ehkä se kynnys tutustua erilaisiin ihmisiin sitten vielä kasvaa iän myötä, kun ei ole "sitä oikeaa" esim. 3-kymppiseksi mennessä vielä löytänyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 09:13"]
Alkaa omat sinkkukaverit olla 30+ ja yhteistä heillä on järjettömät odotukset ja standardit.
[/quote]
Kuten?
[/quote]
Jos on hiusten väriä ja vaatteita myöten kriteerit, niin onhan se aika järjetöntä. Ei anneta tilaisuutta edes muunlaiselle. Eräs ystäväni, ylipainoinen eikö harrasta liikuntaa, huolii vain timmikroppaisen adoniksen, Kyllähän sellainen liikunnallinen mies voi käydä seksin merkeissä muutaman kerran kylässä mutta kyllä elämäntavat on niin erilaiset, että vaikea löytää yhteistä säveltä pidemmäksi aikaa. Eikä ystäväni näe, että toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen.
Olin kesähäissä joissa oli paljon kolmenkympin molemmin puolin olevia naissinkkuja. Yhteistä heille oli, että jokainen oli ylipainoinen, mauttomasti pukeutunut (tyrkkyasut rintavakoineen) ja kovaääninen ja agressiivinen kännissä (niin ja tosiaan aika äkkiä kännissä). Ei tarvi siihen sukuun kovin äkkiä odotella uusia kesähäitä.
"ikinuoria raikulipoikia" Jotka eivät halua sitoutua :) Kauhukuvissa he ovat Espoolaisessa omakotitalossa vaimon,muutaman lapsen ja kultaisen noutajan kanssa. Pihasta löytyisi tietenkin se farmari volvo tai kaksi.
oho,kyse olikin naisista... hmmm.. en tiedä ketään naista joka olisi ikisinkku. Hassua. -44-
Minun ystäväni haluaisi niin seurustelukumppanin. Olen vaan huomannut, että hän rakastuu epätoivoisesti juuri niihin miehiin, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita. Sitten, kun joku mies on hänestä kiinnostunut hänellä menee heti maku ja ei anna edes mahdollisuutta. Suoraan tyrmää, jos ei heti kolahda. Ystäväni on 29-vuotias, kaunis ja korkeasti koulutettu. Ei hirveän kranttukaan. Yritän aina sanoa, että kyllä se oikea sieltä tulee.