Minkälaiset tuntemasi 25+ naiset ovat aina vaan sinkkuja?
Kommentit (74)
Itse ihastuin ainakin pitkään vääränlaisiin miehiin. Mutta miksi asiasta pitää edes jauhaa? Varsinkin näin "parempien parisuhteessa olevien" kesken? Onko se teiltä pois, että joku on +25 vanhana luuskana sinkku? Naurettavaa vatvoa asiaa näin "rouvakerhossa", sori nyt vaan...
Jostain syytä kaikki äkkiseltään mieleen tulevat ovat kauniita ja kivoja!
Rumemmilla ja vähemmän mukavilla on kaikilla mieleen tulevilla mies vakituisesti jo tuossa iässä...
Tunnen vaan yhden jolla ei ole koskaan ollut suhdetta. En tiedä miksi. Selittää ettei halua mutta toisaalta kuitenkin tulee kietoteitse esiin että haluaa. Ei oikein taida olla itselleenkään rehellinen noissa asioissa. On vuosi vuodelta tyytymättömämmän ja katkeramman oloinen. Hän ei iloitse toisten saavutuksista ja onnesta. Siitä tulee tunne ettei hänellä ole hyvä olla. Hänellä on huonot käytöstavat. Ei ole ruma mutta ei pidä huolta ulkonäöstään mikä tietysti rumentaa, ei mitään mallia hiuksissa jne.
Huorahtavat.
Sellaiset ikipissikset.
Oletko ap itse +25 sinkku, vai haluatko vai mässäillä tosten (eli myös minun) kustannuksella ja huonommuudella?
Itse en ole ainakaan koskaan kelpuuttanut heti ensimmäisenä vastaantulevaa, tai ihan kivaa tyyppiä. Olen myös saaut äidiltäni (kiitokset hänelle) kasvatuksen, ettei suhdetta edes kannata yrittää, koska tulisin kuitenkin jäteyksi. Ja toisaalta olen itse todella nihkeä ihastumaan ja ihastunutkin aina vääriin tyyppeihin. Mitään jumalattomia vaatimuksia minulla ei koskaan ole ollut miesten suhteen. Olen (niinkuin me kaikki täällä) fiksu, kaunis ja normaalivartaloinen ja erityisesti vahva nainen. En kai koskaan ole ollut miesten silmissä tarpeeksi pulassa?
Ja joo, suhteita on näin 28v takana kolme, mutta ei mitään pysyvää...
Henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisen, aktiivista huorittelua harrastaneen narsisti-isän itsetunnottomiksi pieksämät vanhapiikatyttäret.
Yksi kivan näköinen ja omasta mielestä hauska tyttö ei ole seurustellut kuin kerran joskus 19-vuotiaana ja lähentelee nyt kolmeakymppiä. Hänelle ei kelpaa juuri kukaan (korkeat standardit), on besserwisser ja jankkaaja (muka väittelee asioista), häslääjä (jättää sotkuja jälkeensä), myöhästelee jatkuvasti ja yhdeltä mieheltä kuulin kommentin ettei ko. tyyppi ole oikeasti kovin fiksu (lukee esim. suomen kuvalehteä tai vastaavaa ja kertoo sieltä nippelitietoa ja sillä tavoin luo vaikutelman, että tietää paljon asioista). Hän ei ole myöskään kovin luotettava (oman kantapään kautta valitettavasti opittu). Hänellä ei ole oikein mitään millä kompensoida "puutteitaan".
Alkuun varmasti miehen mielestä suloinen tyyppi, jos pitää suunsa kiinni eikä heti ala jankkaamaan, mutta kun nuo kaikki asiat kuitenkin jossain vaiheessa paljastuvat niin...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 23:26"]
Oletko ap itse +25 sinkku, vai haluatko vai mässäillä tosten (eli myös minun) kustannuksella ja huonommuudella?
Itse en ole ainakaan koskaan kelpuuttanut heti ensimmäisenä vastaantulevaa, tai ihan kivaa tyyppiä. Olen myös saaut äidiltäni (kiitokset hänelle) kasvatuksen, ettei suhdetta edes kannata yrittää, koska tulisin kuitenkin jäteyksi. Ja toisaalta olen itse todella nihkeä ihastumaan ja ihastunutkin aina vääriin tyyppeihin. Mitään jumalattomia vaatimuksia minulla ei koskaan ole ollut miesten suhteen. Olen (niinkuin me kaikki täällä) fiksu, kaunis ja normaalivartaloinen ja erityisesti vahva nainen. En kai koskaan ole ollut miesten silmissä tarpeeksi pulassa?
Ja joo, suhteita on näin 28v takana kolme, mutta ei mitään pysyvää...
[/quote]
Jos sulla on ennemminkin huono itsetunto tuon kotikasvatuksen vuoksi ja kompensoit sitä ajattelemalla olevasi liian vahva, kun oikeasti pelkäät ettei miehet tykkääkään? Ei nimittäin normaalit miehet (tai epänormaalitkaan) halua mitään epäitsenäistä pulassa olevaa roikkujaa, nimittäin itse olen ollut sellainen, ja aina tullut ihme ja kumma jätetyksi..sellainen vahvuus, jonka alta kuitenkin huokuu liiallinen epävarmuus, aiheuttaa varmaan samantyyppisen reaktion.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 23:26"]
[/quote]
Ei vaan olen huomannut opiskelu- ja työkavereistani, että yllättävän moni heistä joilla on kohtalaisesti älyä, kivaa luonnetta ja ulkonäköä, on yksin tai sitten yhä yhdessä jopa ensimmäisen kumppaninsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 23:31"]
Hänelle ei kelpaa juuri kukaan (korkeat standardit)
[/quote]
Millaisia ne ovat?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 23:14"]
Rumemmilla ja vähemmän mukavilla on kaikilla mieleen tulevilla mies vakituisesti jo tuossa iässä...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi sitä näköjään monenlaisista asioista kiihkota...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 23:31"]
Yksi kivan näköinen ja omasta mielestä hauska tyttö ei ole seurustellut kuin kerran joskus 19-vuotiaana ja lähentelee nyt kolmeakymppiä. Hänelle ei kelpaa juuri kukaan (korkeat standardit), on besserwisser ja jankkaaja (muka väittelee asioista), häslääjä (jättää sotkuja jälkeensä), myöhästelee jatkuvasti ja yhdeltä mieheltä kuulin kommentin ettei ko. tyyppi ole oikeasti kovin fiksu (lukee esim. suomen kuvalehteä tai vastaavaa ja kertoo sieltä nippelitietoa ja sillä tavoin luo vaikutelman, että tietää paljon asioista). Hän ei ole myöskään kovin luotettava (oman kantapään kautta valitettavasti opittu). Hänellä ei ole oikein mitään millä kompensoida "puutteitaan".
Alkuun varmasti miehen mielestä suloinen tyyppi, jos pitää suunsa kiinni eikä heti ala jankkaamaan, mutta kun nuo kaikki asiat kuitenkin jossain vaiheessa paljastuvat niin...
[/quote]
Hyvä kuvailu, tunnen itse juurikin samanlaisen 25+ sinkun.
Heillä on hyvä itsetunto. Ei haittaa vaikkei mahdu muottiin. Jokainen kun saisi jonkun.
Mulla on kyllä aika erilaiset kokemukset. Suurin osa sinkkukavereista ei oo mitenkään äärimmäisen kauniita. Moni haluaisi miehen ja lapsia, vaikka heti, mutta ovat sitten tasoonsa nähden aivan liian nirsoja. Eivät myöskään ole järin koulutettuja.
Korkeimmin koulutetuista kavereita taitaa kaikki olla parisuhteessa :o Vaikka monesti mielikuva on ihan eri. Eihän sellaset pariudu, koska ura.
Tuntemani yli 25-vuotiaat sinkut ovat ihan tavallisia tyyppejä. Nättejä, fiksuja, ihan tavallisia. Heillä ei ole ollut onnea löytää ihmistä, johon rakastua ja joka rakastaisi takaisin kovin pitkään
Vai pitäisikö tähän sanoa, että he ovat hankalia ihmisiä, jotka eivät osaa miellyttää ketään, joille ei mikään kelpaa ja jotka eivät saa edes miestä pidettyä? Yhtä hankalia ovat kaikki parisuhteessakin elävät, he vain ovat löytäneet ihmisen, jonka kanssa on mukava elää hankaluuksista huolimatta.
Ovat niin korkeatasoisia ettei vastaavia miehiä vaan ole vapaana...