Puoliso kertoo kavereilleen perheen olevan syynä...
... Siihen, että ei pääse tekee sitä tai tätä tai joku homma on tekemättä. "Kun pitää leikkiä perhettä" tai "pääsispä mökille mutta penskat on kipeenä". Mutta oikeasti hän vapaa-päivinäkin makoilee sängyssä puolille päivin, aina on saanut esim. Harrastaa vapaasti ja minä olen alusta saattaa ollut se, joka tätä lapsiperhearkea työssäkäymisen ohella on pyörittänyt ilman, että puolison on varsinaisesti tarvinnut ahteriaan nostaa asian timoilta. Tuli todella paha mieli, että salaa hän haukkuu meitä - perhettään - kavereilleen ja että meidän takia jää asiat tekemättä, kun asia ei ole niin! Ja kyllä minulla myös huijattu olo on hieman. Hänkin lapsia halusi ja luulin että meillä menee hyvin, mutta nähtävästi ei!
Kommentit (36)
Plaa plaa plaa.... Minä teen kaiken ja mies ei mitään. Jäkätijäkätijäkä...
Mistä kuulet noita? Ala jälkikäteen "polttamaan" puolison valheita sen kavereille! "Mitä, ei, me oltiin lasten kanssa viime lauantaina pulkkamäessä mutta XX ei jaksanut lähteä kun oli krapulassa" tms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet moisen idiootin kanssa?
No eikö tuossa lukenut että moinen toiminta tuli yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Taas yritetään uhriutua
Kertoisitko konkreettisesti miten tässä uhriudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yritetään uhriutua
Niin. Kerropa. Mieshän tuossa uhriutuu.
Perinteinen miesvihasatu. Näitä nyt näkee päivittäin, yleensä aika samankaltaisia. Liekö sama aloittaja aina.
Tyypillinen äijien taktiikka, kun ei haluta lähteä jonnekin kavereiden kanssa, mutta ei kehdata suoraan sanoa. Perhe on hyvä tekosyy. Kyllähän sitä muuten, mutta kun muija ei päästä tai lapsilla on jotain tärkeää. Aika vastenmielinen tapa.
Typerys yrittää viritellä jotain juttua et sais taas syljettyä kunnolla miesvihan päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yritetään uhriutua
Puoliso on perhe arjen uhri
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuulet noita? Ala jälkikäteen "polttamaan" puolison valheita sen kavereille! "Mitä, ei, me oltiin lasten kanssa viime lauantaina pulkkamäessä mutta XX ei jaksanut lähteä kun oli krapulassa" tms.
Satuin kuulemaan kun puhui kaverilleen puhelimessa ulkona, ei tiennyt että lapsien kanssa tulimme juuri ulos. Tätä se on nyt parisen viikkoa ollut, että lähtee ulos tai makkariin puhumaan, koska "ei voi keskittyä kun pennuista lähtee ääntä".
Joku kirjoitti, että olisi valhe ettei tarvitse lähteä kavereiden kanssa. Olisipa edes valhe ollut! Mutta kun selkeästi syyttää perhe-elämällä sitä, että ei saa edes omia hommia tehtyä, vaikka todellisuudessa ihan itse valitsee sen pitkään makoilun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet moisen idiootin kanssa?
No eikö tuossa lukenut että moinen toiminta tuli yllätyksenä?
Miksi olet edelleen moisen idiootin kanssa sen jälkeen kun moinen toiminta tuli yllätyksenä? Tuleeko yllätyksenä, että moinen toiminta tapahtuu myös huomenna?
No tuo on ihan normaalia tekosyyn keksimistä. Älä nyt noin pienestä hermostu.
Ei tuo ole mitään perheen haukkumista vaan syitä, jotka voivat olla totta. Aina voi keksiä vähän valkeita valheita.
Ihan normaalia hommaa. Olen sanonut puolisolle, että voit laittaa minun syyksi, jos ei suoraan kehtaa kieltäytyä jostain asiasta.
Joko on paskaa huumoria tai idiootti.