Tapasin naisen, jonka mielestä maapallon oltava litteä, koska jos se olisi pyöreä, tippuisimme pois sieltä
Sanoin yhden sanan gravitaatio. Hän ihmetteli suuresti ja sanoi, ettei ollut koulussa hyvä fysiikassa. No... jos on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia...
Kommentit (158)
Et tavannut. Valehteleminen on rumaa, hyi!
Tiesi kuitenkin heti gravitaation liittyvän fysiikkaan.. joopa joo. Provoilukin on taitolaji.
Pidä hänestä tiukasti kiinni, niin ei pääse tippumaan...
Ei kannata porata merenpohjaan liian syvää reikää. Vesi valuu pois.
Tapasin miehen joka aloitti provoketjuja mammapalstalle ja jäi heti kiinni. Ei todellakaan ollut kauhalla annettu..
Oi! Kelpaisi minulle.
-flat earther
Etkö ole ap ollenkaan opiskellut? Maapallo on litteä. Sitä todistaa mm. painovoimalla tehdyt valut joiden tasaisuus tarkistetaan huippukoulutettujen rakennusinsinöörien ja arkkitehtien toimesta viimeisen päälle olevilla laser-mittalaitteilla.
Juu, näitä flat eartheita ei sitten ole olemassa kun aina on vaan provoilusta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata porata merenpohjaan liian syvää reikää. Vesi valuu pois.
Tää on hyvä!
Gravitaation selittäminen ei ole kovin helppoa.
Voisitko kerto millainen näkymätön liima estää tippumasta pallolta?
Mua itseäni askarruttaa fotonin etenemis suunta.
Hokasin tuossa aikaisemmin että fotoni ei koe matkaa. kaikki on vieressä. Valonnopeudella aika ja matka on 0. Tai toisin sanoen kappaleen pituus on ääretön :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, näitä flat eartheita ei sitten ole olemassa kun aina on vaan provoilusta kyse?
Ei kukaan ole kieltänyt, ettei teitä idiootteja olisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kerto millainen näkymätön liima estää tippumasta pallolta?Mua itseäni askarruttaa fotonin etenemis suunta.
Hokasin tuossa aikaisemmin että fotoni ei koe matkaa. kaikki on vieressä. Valonnopeudella aika ja matka on 0. Tai toisin sanoen kappaleen pituus on ääretön :)
Oletko valmistunut peruskoulusta?
Vierailija kirjoitti:
No ei ne yleensä aloita juttujaan kertomalla olevansa huonoja fysiikassa. Päinvastoin, hehän ovat pätevämpiä kuin muut.
Osaako joku sanoa, onko näitä flat earthereita oikeasti myös Suomessa? Jenkeissä nyt on kaikenlaisia hörhöjä, mutta olisi kiva tavata tällainen ihminen ja jutella hänen kanssaan ihan Suomeksi.
Huumotinaisia? Kokeili, kuinka reagoit aivan hervottomaan väitteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kerto millainen näkymätön liima estää tippumasta pallolta?Mua itseäni askarruttaa fotonin etenemis suunta.
Mikä ihmeen näkymätön liima? Eikö siihen riitä, kun näyttää, miten magneetti toimii. Ei siinäkään mitään liimaa ole, vaan pelkkä vetovoima.
Pliis sano, että tää on provo. Mä en halua uskoa, että kukaan on noin tyhmä.